Skocz do zawartości
Gość majkb

Problem z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszyskich

mam problem z moim paskiem 1.8t polegającym natym (1) że jak jest zimny zapala i po pułminuty(2) zaczyna szarpać i gaśnie jak trzymam go na wysokich obrotach wszysko(3) jest wporzątku(4 i 5) do rogżania(6 i 7) a czasmi(8) jak jade(9) skazówka(10) od teparatury(11) spada na zero pomocy

a byłem na kompie żadnych błendów(12) nie znalazł zgury(13 i 14) dziekuje(15 i 16)

 

Ty kolego masz całkiem inny problem, 16 błędów w takim krótkim kawałku. I zero przecinka lub kropki. Tego nie daje się czytać.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez netadmin_47

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ty kolego masz całkiem inny problem, 16 błędów w takim krótkim kawałku. I zero przecinka lub kropki. Tego nie daje się czytać.

 

Pozdrawiam.

 

Inteligencja jest chorobą społeczną niezbyt często u nas występującą, epidemia z pewnością nam nie grozi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapalają się kontrolki słychać przekażniki a passat nie odpala trzeba parę razy przekręcać kluczyk i zapłon aby zaskoczył co to może być szczotki do wymiany czy coś innego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak przekręcisz na zapłon to kontrolki przygasają przy próbie odpalania a nie rusza rozrusznik?Sprawdź stan naładowania akku,jeżeli kręci raz na jakiś czas to oddaj go poprostu do regeneracji.Mogą być szczotki ale niekoniecznie,tulejki zawalone-to też może być powodem ciężkiej pracy rozrusznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po przekręceniu na zapłon kontrolki nie przygasają świecą się tak samo i wogóle nie słychać pracy rozrusznika.

 

---------- Dodano o 15:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:58 ----------

 

akumlator naładowany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elektromagnes na rozruszniku :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy duży problem jest z demontażem rozrusznika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. od wczoraj jest problem z odpalanieniem passata na zimnym silniku, świece sprawdzone grzeja prąd do świec dochodzi, przy dłuższym kręceniu załapuje, jakby mu paliwa brakowało, jak go zapale i zgasze znowu odpalam i normalnie odpala, jakię mogą być przyczyny tego zajścia?? cofanie się paliwa nie szczelny układ czy może jakiś czujnik temp??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się , że słabe ciśnienie sprężania...

 

Poczytaj ten wątek !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jezeli wymieniałes w ubiegłym roku rozrzad to moze byc przyczyna zle ustawiona pompa paliwa

 

PD nie ma pompy wtryskowej tylko pompowtryski :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje nie doczytanie;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakię mogą być przyczyny tego zajścia?? cofanie się paliwa nie szczelny układ czy może jakiś czujnik temp??
sam odpowiedziałeś sobie :) , ale niż zaczniesz co kolwiek grzebać przy aucie - tu juz sam odpowiesz sobie - kiedy ostatni raz tankowane było i czy mrozy od tego tankowania były by to paliwo co jest aktualnie w baku wykluczyć na 100%. No i 2 bardzo ważne pytanie kiedy filt paliwa był zmieniany :>

Jak to jest ok to zacznij od cofającego się paliwa - czyli zakup wężyków przeźroczystych i wstawienie na powrót i zasilanie z filtra w stronę baku o - koszta ~2 zł + opaski ściągające ( wężyki rozmiar 8 podpowiem). Jedni piszą i mówią postawić auto z dość dobrej górki pyskiem w dół, jak zapali lepiej nieszczelny układ i paliwo się cofa - ja wole to naocznie sprawdzać na wężu.

 

Możesz sprawdzić pompę w baku wstępnego ciśnienia - poprzekręcaj parę razy kluczem 5-6 co zasili paliwem i czy będzie poprawa no i logi tez by sie przydały jak pompki wyglądają + sprężanie w cylindrach zrobić.

Edytowane przez dev14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drv14 filtr wymieniany z miesiac temu. Paliwo tankowane na Orlenie potem stacja liska myslalem tez ze to kiepskie paliwo z orlenu. Zawsze tankowalem na bliskiej ale niestety nie bylo poprawy po zalaniu paliwa na bliskiej, jak moge szybko sprawdzic w domu szczelnosc ukladu? Jezeli zaloze te wezyki i paliwo bedzie sie cofac tzn. Ze ukladjest nie szczelny i lapie gdzies lewe powietrze? Bo jak go odpalam to tak sie zacheuje jakby byl zapowietrzony. Dluzej krece paliwa jakby doszlo i odpala

 

---------- Dodano o 10:13 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:55 ----------

 

Wyjelem czujnik. Temp. Nic nie pomoglo w lepszym odpaleniu auta czyli czujnik mozna wykluczyc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam jestem nowy na tym forum i troche polityka jest tutaj lekko poje$@@na! Nie chce nikomu tutaj na wstępie cisnąc ale nie kumam! Ktos co wchodzi na forum to po pierwsze ma problem albo czegos szuka. A jak ma zabrac glos jak jest jakis sytem idiotyczny ktory od 15 postow czy czegos aktywuje tematy. Mam wszedzie wchodzic i pisac byle co zeby aktywowac? Co za bezsens... Mam nadzieje ze tutaj dobrze trafilem bo nowego tematu nie moge zalozyc. Posiadam B6 2.0TDI 4motion BMP. Padla pompa paliwa. Nie slychac jej oraz auto nie ma mocy oraz szarpie przy obrotach okolo 3000. Mam nowa pompe od Audi Q5 chyba i teraz pytanie czy to pasuje? 8r0 919 050 g

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam jestem nowy na tym forum i troche polityka jest tutaj lekko poje$@@na! Nie chce nikomu tutaj na wstępie cisnąc ale nie kumam! Ktos co wchodzi na forum to po pierwsze ma problem albo czegos szuka. A jak ma zabrac glos jak jest jakis sytem idiotyczny ktory od 15 postow czy czegos aktywuje tematy. Mam wszedzie wchodzic i pisac byle co zeby aktywowac? Co za bezsens... Mam nadzieje ze tutaj dobrze trafilem bo nowego tematu nie moge zalozyc. Posiadam B6 2.0TDI 4motion BMP. Padla pompa paliwa. Nie slychac jej oraz auto nie ma mocy oraz szarpie przy obrotach okolo 3000. Mam nowa pompe od Audi Q5 chyba i teraz pytanie czy to pasuje? 8r0 919 050 g
"Polityka" Maćku jest taka, a nie inna, bo każdy Nowy chciałby zakładać temat o swoim problemie, Temat taki na 99.9% jest już na Forum i być może informacje w nim zawarte mogły by pomóc Nowemu. Jeśli jednak takowych info by nie znalazł, może napisac w nim post, opisując usterkę.

Każdy był tu, na Forum Nowy i przez kilka wejść czuł się jak w obcych kątach. Najpierw należy się rozejrzeć, "połazić" tu i tam, oswoić .

 

Obawiam się , że nawet się tu nie rozejrzałeś, skoro posiadasz Passata B6, a zadajesz pytanie w dziale B5.

Dział B6 http://forum.vw-passat.pl/forums/20-Passat-B6-B7-(3C)

 

Na koniec można napisać - "Co za" ....

Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z odpalaniem zamieszczam filmik.

Dodam, że auto po wymianie świec paliło lepiej, a gdy znów przyszły mrozy to się pogorszyło.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paliwo,pompki,choć wróżyć nikt nie będzie,przydałby się VAG. Czujnik temperatury do sprawdzenia na dzień dobry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności