blazejzet Zgłoś #841 Napisano 6 Stycznia 2014 (edytowane) Witam. Pasek stał 3 miesiące bez odpalania i próbując go odpalić nawet nie zaskakuje rozrusznik. Centralny działa, światła działają itd. Ostro mruga kontrolka świec i lampka przy gałce od biegów. czy to tylko kwestia słabego akumulatora? Edytowane 6 Stycznia 2014 przez rainman777 Przeniesiony reg pkt 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #842 Napisano 6 Stycznia 2014 Lub stacyjki bądź elektormagnesu na rozruszniku. Zapier.....nicz młotkiem w elektormagnes - moze się zwiesił :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #843 Napisano 6 Stycznia 2014 podłącz się komputerem. Migająca kontrolka nie oznacza niczego dobrego - w pamięci na pewno zapisany jest błąd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #844 Napisano 9 Stycznia 2014 Witam.. dopadł mnie problem "zgaszonego TDI" otóż co następuje, nie dalej niż w niedzielę wróciłem sobie z zakupów, postawiłem paździocha na wjeździe do garażu... Spadkiem do tyłu... Dziś potrzebowałem go przestawić, poszedłem odpalić i nic kręcił kręcił i nie palił... Oczywiście ciemny nie jestem... więc postanowiłem odpalić na "krótko" zdjąłem przewody z filtra, nalałem w butelkę ropy, i kręciłem... I nic.... Ale co tam , nie poddawałem się, wziąłem plak... Pryskałem w dolot... Kręcił trochę szybciej.. ale nadal NIC.... Zdjąłem dolot aż do kolektora... Psikałem AUTOSTARTEM... kręcił jeszcze szybciej... I NIC!!! Ma ktoś jakiś pomysł??? sugerowano mi już: - przestawiony rozrząd(ale jak skoro stał nie jeździł przy odpalaniu nic nie szarpnęło) - podparte popychacze olejem(ale niedawno wymieniałem na liqui moly jak zawsze ten sam i z tego samego źródła) błędów brak, komunikacja z ECU i zegarami jest... Ma ktoś jakieś pomysły? Sugestie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #845 Napisano 9 Stycznia 2014 jak na plaka nie zapalil to rozrzad przestawil sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #846 Napisano 10 Stycznia 2014 jak na plaka nie zapalil to rozrzad przestawil sie Ale jak? przecież stał pod garażem... pod który dojechał bez ZADNYCH PRZYGÓD!!! Rozrząd zmieniony 50tys temu!! INA nie jakies badziewie... Nic to... dziś sprawdzę ten rozrząd... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #847 Napisano 10 Stycznia 2014 Myśle że się zapowietrzył skoro stał spadkiem do tyłu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madzia Zgłoś #848 Napisano 10 Stycznia 2014 Myśle że się zapowietrzył skoro stał spadkiem do tyłu... A co ma zapowietrzenie do odpalania z plaka? Może jakieś zabezpieczenie bądż uszkodzenie czujnika polożenia wału? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #849 Napisano 10 Stycznia 2014 A co ma zapowietrzenie do odpalania z plaka? Może jakieś zabezpieczenie bądż uszkodzenie czujnika polożenia wału? nawet jak czujnik poszedl to naplaka odpali jak rozrzad bedzie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #850 Napisano 11 Stycznia 2014 jak rozrzad bedzie ok dziś rozbieram głowicę... ustawiam rozrząd, odpowietrzam popychacze... generalnie po wczorajszej walce wiem że... 1. kompresja jest jak jak ja pier... (po chwili kręcenia silnik nie ma siły obracać 2. pompowtryski podają paliwa (świece wykręcane żeby upuścić kompresje są mokre) 3. hydro-popychacze są miękkie 4. pasek napięty jak należy i nie ścięty... 4. przekaźnik od ECU tyka (komunikacja po VAG jest z nim) 5. żaden bezpiecznik w komorze silnika, ani na tablicy nie jest spalony. 6. plak wtryskiwany powoduje szybsze kręcenie silnika...Ale nie załapuje... Nie sprawdziłem jeszcze czy: 1. VAG widzi obroty silnika 2. kostka stacyjki (ale jak pompki podaja paliwo to chyba odpada) 3. podmienie ECU jeszcze... 4. synchro rozrządu(dzis kumpel przynosi VAGowskie blokady, a nie śruby ) 5. Jak to nie pomorze spale chu:cenzura Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #851 Napisano 11 Stycznia 2014 tak odrazu nie pal poczekaj do zlotu,przynajmniej show zrobisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #852 Napisano 11 Stycznia 2014 To zafunduj mu lawetę, bo sam nie dojedzie :lol3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #853 Napisano 11 Stycznia 2014 To zafunduj mu lawetę, bo sam nie dojedzie :lol3 mysle ze sponsorzy by sie znalezli ale na powaznie to ... dzis sobie chlapnac,jutro odpoczac a w poniedzialek spokojnie na lajcie po kolei wziasc sie za silnik dzis raczej arsen juz ma nerw wiec niczego dobrego nie wroze :stop znam to po sobie :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #854 Napisano 11 Stycznia 2014 Nie ma nerwa, nie ze mną te numery Brunner... Dziś rozebrałem głownie, popychacze wyjęte przeczyszczone odpowietrzone... chodzą jak nowe... a samochód dalej nie pali Ale jak ładnie kręci teraz Pozostaje rwać przód i sprawdzać rozrząd... Dodatkowo pojawił się jeszcze błąd czujnika wałka rozrządu.. out of range... Także jakiś namiar jest... Jak nie znajde przyczyny to... Ma ktoś jakiąś łupinke z AWX??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #855 Napisano 13 Stycznia 2014 rozrząd się przestawił, i co ciekawe po ustwieniu przestawia... Ustawiam rozrząd... krece kluczem nie ma kolizji , jest git, kręce rozrusznikiem.... słychać napier metalu o metal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1general1 Zgłoś #856 Napisano 13 Stycznia 2014 Jak to sam sie przestawia. Może to tuleje w rozruszniku tak napier... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #857 Napisano 13 Stycznia 2014 (edytowane) Jak to sam sie przestawia. obstawiam jakieś uszkodzenie koła pasowego dolnego... ale nie chce mi się na razie... wezmę się za to..hm w czwartek w końcu mam jeszcze 1.4TDI potwór DLA POTOMNYCH: uszkodzony był czujnik położenia wałka rozrządu... dawał niewłaściwy sygnał... Po jego wypięciu samochód odpala i normalnie chodzi a przy okazji zmieniłem rozrząd, paski, olej i płyn chłodniczy EDIT : jednak nie... Edytowane 18 Stycznia 2014 przez arsen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert.wp1 Zgłoś #858 Napisano 30 Czerwca 2014 (edytowane) Panowie potrzebuję pilnej pomocy, auto nie odpala od wczoraj. Po przejechaniu 70 kilometrów zgasiłem auto, przy ponownej próbie odpalenia na jeszcze ciepłym silniku ( około 20 min postoju ) auto nie odpala. Wkładam kluczyk przekręcam a tu żadna kontrolka nie świeci , mrugną tylko 3 razy kierunki jak na awaryjnych i tyle, przy próbie odpalenia samochód kręci prawidłowo ale nie zapala . Myślę że może być to związane z imobilaizerem. Brak alarmu w samochodzie. Co zrobiłem dotychczas, odpiołem akumulator na kilka minut w celu resetu ale nic nie dało. Pomocy. I po sprawie , wizyta u mechanika koszt 50 zł za 1 h pracy. Okazało się że dodatkowe zabezpieczenie w postaci alarmu DOG15 zablokowało samochód. Na razie obejście a jutro wizyta u elektryka. Edytowane 30 Czerwca 2014 przez robert.wp1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adriannapiec Zgłoś #859 Napisano 9 Lipca 2014 Pomocyy! Mam volkswagena passata b5 1.9 tdi, 1997r. Około półtorej miesiąca temu wymieniałam pompę paliwa wraz z wtryskami. Samochod jezdzil bardzo dobrze do dzisiejszego ranka. Gdy wsiadlam do samochodu, odpalił niemalze 'na dotyk', ale po przejechaniu jednego kilometra, gdzie wyszlam na doslownie minutę, po próbie ponownego odpalenia juz palic nie chcial. Dodam, ze nie swiecily się zadne kotrolki, samochod wczoraj przeszedl przegląd i nic nie wskazywalo na jakąkolwiek usterke. Proszę o jakąkolwiek pomoc, co moglo sie zepsuc. Dzieki wielkie za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #860 Napisano 9 Lipca 2014 po przekręceniu kluczyka nie palą się kontrolki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach