Skocz do zawartości

Madzia

  • Liczba zawartości

    154
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Madzia

  • Urodziny 14.02.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Magda
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    aniołów

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przy obecnych cenach OC to 500zł może braknąć na podwyżkę w związku ze szkodowością
  2. Oj żesz Ty w życiu bym się nie spodziewała że lover13 to Ty I jak zmieściłeś się w końcu w pończoszki? Nie piją w kroku? Pamietaj, że następny raz widzimy się u Ciebie :-*
  3. Ja również polecam dól od nurnberg na dół. Munchen, stuttgart, nurnberg tam zawsze najładniej utrzymane i tylko od prywatnego. Teraz żółte tablice to rzeczywiście trzeba mieć dokumenty koniecznie z briefem i już nie chcą byle komu wydawać z innego kraju. Można na granicy odebrać, ale trzeba przesłać skany briefów, przelew zrobić i 2 dni póżniej są do odbioru.
  4. Na razie jezdzę za dużo pracy nie ma czasu coś zrobić
  5. No tak, ale synchronizacja raczej nie zaniży wskazań MAF, a ewidentnie z tym jest problem. Za malo MAF za mało paliwa z dołu. Podciągnełam trochę mapę paliwa z dołu i jest niewiele lepiej, ale za to teraz poddymia
  6. Rozrząd na blokady, jak dobrze pamiętam synchro wyszło kolo +2. Teraz na 0 i tak samo. Problemem są niskie wskazania MAF, na wolnych przy zamkniętym EGR 300mg. Tylko co może to powodować? Wtryski mogą zaniżać wskazania MAF chyba raczej nie, bardziej mechanicznie, jakby nie otwierał zaworów do końca stad za niskie zasysanie wiec i MAF.
  7. Dokladnie miesiąc temu tak brat zjechał z okolic Berlina. Mogę Ci wysłać tablice w prezencie jak chcesz Jedynie maja wyfrezowane naklejki.
  8. Uzywana oczywiscie. I moja stara i nowa mialy lekko wystajace zawory.
  9. Właśnie byłam zmuszona zmienić głowicę ze względu na progi w otworach po pompkach. I z tej nowej głowicy używanej zmieniłam tylko 2 szklanki bo były miękkie takie klikające i tak założyłam na auto. I teraz brak dołu z powodu ewidentnie niskich wskazań MAF. Chyba zmienię wszystkie popychacze na nowe aby mieć pewność bo już brak pomysłów sprawdzone wszystko na zewnątrz.
  10. Identyczna sytuacja u mnie Podejrzewam popychacze, bo zmieniałam głowice i tylko 2 wymieniłam na nowe. Może założył popychacze od VP?
  11. Z tego co pamietam to mapa ta sluzy do obliczenia obciazenia silnika dla zadanej dawki przy okreslonej predkosci obrotowej. Sluzy ona m.in. do regulacji predkosci jazdy na tempomacie, do przesylania informacji do sterownika skrzyni automatycznej.
  12. Jest kilka opcji zjechania z DE. Najlepsza to dogadać się ze sprzedającym, aby wymeldował auto w dzień zakupu przez Ciebie i wtedy do północy możesz spokojnie zjechać na jego tablicach. Inna sprawa jest to, że teraz mało który Niemiec oddaje tablice. Druga opcja zjechać na tablicach tymczasowych z tzw. żółtym paskiem. Tablice dostępne w niemieckim urzedzie komunikacji koszt w zależności od landu 70-90e z ubezpieczeniem. Tablice są dostępne również na granicy u pośredników cena 100-130e w zależności na jaki okres ważne są. Po przyjeździe urząd celny następnie rejestracja. Jeżeli auto nie ma TUV waznego, wtedy najpierw wydzial komunikacji, tam tymczasowe czerwone tablice, udajesz się na przegląd i wtedy dopiero można dokończyć rejestrację. Wcześniej robili przegląd bez tablic, ale teraz podobno nie można. Calkowity koszt rejestracji 1200-1600zl.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności