Skocz do zawartości

heretyk

  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O heretyk

  • Urodziny 17.10.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WAW/KRK/INN

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) DSG
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Troche was updatuje:) W salonie Audi (który tez jest autoryzowanym serwisem VW) wycenili mi naprawę na 12 tysięcy złotych (samochód podnosili i weryfikowali przez jeden dzień, wiec to nie był szacunek wyceny). Wkurzyłem sie i kupiłem na allegro zderzak (miał być pod kolor niestety- musiałem malować Kupiłem kratkę halogenu i ślizg zderzaka. Wymiana zajęła mi jakieś 3 godziny.. Teraz samochód wystawiam w dziale giełda.
  2. Hej, Kupiłem nowy samochod w salonie. Nie miałem czasu go odebrać i dopiero w czwartek bylem umówiony, że zostawiam swojego Passata i odbieram nowy samochod. Niestety wczoraj nie wyhamowałem na światłach i miałem małą stłuczkę. Dealer oczywiście za samochod oferuje już kilka tysięcy mniej. Wychodzi na to ze samochod muszę wystawić we własnym zakresie, pytanie co lepiej zrobić? Wystawić w takim stanie czy naprawić i dopiero sprzedawać? Samochód był do tej pory bezwypadkowy i nie malowany, jak naprawie to ciężko będzie tłumaczyć, ze była tylko mała stłuczka... pytanie co w.g. was jest bardziej opłacalne?
  3. Sprzedawca przesłał skan dowodu. Można podejrzeć na historiapojazdu.gov.pl nie wiem czemu UFG pokazuje 3 zupełnie inne samochody na ten sam dzień. Musza mieć jakiś błąd.
  4. Cześć, mam pytanie: znalazłem na aukcji ciekawy samochód. W opisie było ze pojazd jest zarejestrowany w Polsce. Z UFG wynikało jednak ze rejestracje należą do innego pojazdu. Sprzedawca stwierdził że do zdjęć założył inne żeby lepiej wyglądał na zdjęciach:dobrze, a samochód jest zarejestrowany ale tymczasowo. Poprosiłem wiec o numery tymczasowe. Tym razem UFG pokazał mi 3 rożne pojazdy na raz (bodajze VITO, W204 i jeszcze jeden mercedes) , ale żaden z nich nie był tym którego oferta dotyczy. O co chodzi ? Możliwe ze pojazd faktycznie jest zarejestrowany czasowo, ale UFG nie odświeża tych danych i dlatego pokazuje 3 różne pojazdy pod tymi samymi numerami rejestracyjnymi, na ten sam dzień ?
  5. Przepraszam za niescislosc. Na zdjeciu jest oczywisice silnik CBAB jak w moim opisie. Zdjecie zrobione jest po demontazu EGR-a z klapa gaszącą i przepustnica. Nie widac wycieków z nich samych albo spomiedzy nich. Sam EGR jest za to ubrudzony, ale od strony silnika (tak jakby od spodu- patrzac stojac nad maską). Któredy płynie płyn chłodzący EGR i co to jest/ jaka ma konsytencje- po porstu płynu chłodniczego?
  6. Czesc Mam pytanie troche tracajace o wrozenie. Zalwazylem minimalny wyciek, wrecz zapocenie oleju. Pojechalem ASO. PO "wnikliwej analizie" i zpalaceniu 200PLN stiwerdzili ze winny jest EGR. Koszty wymiany okolo tysiaca (650 za EGR i robocizna) Jako ze wyciek byl minimalny postanowilem, sam zajac sie tematem. Miedzy swietami rozebralem EGR. Po wnikliwych ogledzinach doszedlem do wniosku ze EGR jest ok. Brak bylo jakichkolwiek wyciekow. Natomiast sam EGR jest ubrudzony Olejem od strony silnika. Zalozylem Jednak nowy EGR (skoro juz kupiłem...) Przejechalem na narty. Teraz po 2 tysiacach kiometrow moge stwierdzic ze problem nadal wystepuje. Minimalna ilsoc oleju zbiera sie w obszarze zaznaczonym na czerwono: Czy ma ktos pomys skad tam olej ? Przygladalem sie uwaznei ale nei moge zlokalizowac...
  7. Panowe a ja mam pytanie czy sterownik Part No SW: 3C9 953 501 BB HW: 5K0 953 569 R obsłuży Multifukcje oraz łopatki DSG ? Ten sterownik niestety nie jest opisany na rosstechu i nie mam jak sprawdzić.
  8. Dobra chyba już to rozkminiłem. Wygląda na to, że standardowo pokazywana jest temperatura. Gdy poziom paliwa spadnie do jakiegoś poziomu to wtedy zmienia się automatycznie na zasięg. Wystarczy jednak zczytac zegary VCDS i zmiania sie domyslna wartosc w moim przypadku po zabawie vcds caly czas wisial zasieg. Wystarczylo wejsc w instrumenty, oczytac, wejsc w kodowanie, wyjsc i zmianilo sie na temperature...
  9. Cześć mam taki sterownik: Address 44: Steering Assist Labels: 5N1-909-144.clb Part No SW: 5N1 909 144 M HW: 5N1 909 148 G Niestety nie mogę zmienić adaptacji. Loguje sie podajac kod 40168 dostaje odpowiedz ze ok. ale później jak wchodzę w adaptacje to pojawia sie monit secure acces needed. zna ktos sposob jak wejsc w adaptacje? pozdrawiam
  10. Nie było chyba 3C po lifcie zegarów zupełnie bez 1/2 FIS . Były tylko takie jak mój albo z pełnym FIS-em. Myślałem nad zmiana kierownicy,ale musiałbym zmieniać poduchę, a to dodatkowy tysiąc. Zresztą kierownica multi mają po lewej stronie obsługę telefonu (nie widziałem innych poliftowych) wiec wypadałoby dołożyć bluetootha. I tak wyjdzie z 3 tysiące minimum. Pelnego fisa miałem wcześniej i gra nie warta świeczki. Wymiana zegarów, osiowanie, nie wiem jak z immo. Zeby nie rozdmuchiwać juz tego tematu, prosiłbym tylko o info od kogoś kto ma instrukcje do 3C po lifcie czy instrukcja mowi coś na ten temat. Teraz od kilku tygodni mam tylko zasięg, niezależnie od stanu baku...
  11. EEEH ile razy mm pisać, że nic nie było grzebane. Nie bylo "handlarzy" po drodze. Nie było strzału. Zmiany kiery. Nie było tez RNS-a:) Sam se zalozyłem... w.g specyfikacji samochodu, nie ma komputera, ale w praktyce jest. Dlatego chcialbym wiedziec kiedy zmienia się zasięg na temperaturę, no bo o średnim spalaniu to nawet nie marze.
  12. W załączniku zdjęcie kiery i zegarów Dodatkowo w pości wyżej zdjęcie testu FISA za pomocą VCDS żeby było widać co wyświetla-> żeby nie było, że mam omamy:)
  13. Hej, Manetka nie była zmieniana (zresztą w MY2010 nie ma manetki osobno- przełączniki zespolone są zintegrowane łącznie chyba z G85). Samochód fabrycznie nie ma komputera: 9Q0 Without multi-function display/ on-board computer, ale od czegoś musi zależeć co wyświetla? kiedyś wydawało mi sie ze zasięg pojawia sie dopiero jak spada poziom paliwa do 1/4, ale widze że teraz od kilku tygodni pokazuje zasięg a nie pokazuje temperatury na zewnątrz. Kluczyka używam tylko jednego pozostałe sa schowane i nie ma możliwości żebym je zamienił. Zastanawiałem sie juz trochę nad tym i az mi sie nie chce wierzyc ze ta wartosc wyswietlana jest randomowo. Czy ma ktos z was B6 po lifcie bez komputera? a moze ktos moze spogladnac w instrukcje? Ja niestety jej nie mam, w necie moge znalezc tylko taka przed liftem...
  14. Nie róbcie spiskowych teorii:) To jest trendline, zwykła kierownica 4 ramienna, nie skorzana, nie multi. Zegary nowego typu tzw. białe z DAP. Numer: 3C0 920 861 E. Tak jest od nowości:) na poczatku Zdjęcie mojego wyświetlacza: http://forum.vw-passat.pl/threads/1742-quot-MFA-quot-i-quot-MFA-Plus-quot-r%C3%B3%C5%BCnice?p=2215514#post2215514
  15. No tak, oczywiście... Zapomniałem dopisać że od nowości nie mam multifunkcyjnej kierownicy. Zresztą nawet jakbym ja założył to kierownica mógłbym sterować pełnym FIS-em/Maxidotem. W moim przypadku gdy mam "komputer" tylko z piktogramami, a nie graficzny to i tak chyba kierownica nie bede mogl zmianiac wartosci? Mowie na podstawie innych vag-ow z tych roczników.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności