Skocz do zawartości

djczesiu1989

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O djczesiu1989

  • Urodziny 07.10.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1997
  1. dziś miałem trochę czasu, i pobawiłem się miernikiem. Zakładając że przewód nr 1 z foto, to zasilanie wpiełem się w + i posprawdzałem jak to się ma i otóż nieco się zdziwiłem: wiązki 2,4,5 mają ciągłe zasilanie i przycisk AC nic nie robi. I jedynie 4 ma uziemienie... Robi się coraz ciekawiej:P
  2. hmmm w takim razie nie pasuje. Bowiem jeśli 4 miałaby być odpowiedzialna za czujniki nie ma przewodu sterującego prędkością/wł/ wył wiatraka.
  3. spoko rozumiem Cię tylko widzisz zastanawia mnie do czego są te pozostałe kostki, być może wewnątrz kokpitu mają jakąś swoją funkcję i warto wiedzieć do czego. Otóż: jeśli ta kostka z 4 pinami ( nr 4 z foto) może być podłączona do tego czujnika( ilość kabli się zgadza) i ten kabel z 3 żyłami (nr 2 foto) steruje wentylatorem... rozwiązuje całą zagwostkę. Albo, jest jeszcze inaczej... Fotka poniżej https://zapodaj.net/96ab766bc01bc.jpg.html 1 z foto zasilanie panelu 3 z foto podłączenie nagrzewnicy 5 z foto kabel do sprężarki. i zostają własnie kable 2 i 4
  4. widzisz wszystko, lecz nie do końca... We wcześniejszym poście dałem fotki jak wyglądają kostki od panelu. Jedna kostka idzie do nagrzewnicy, kabelek bez kostki steruje sprężarką dając plus. jeden przewód ten gruby z dwoma kablami to zasilanie panelu. No i zostają 2 kable, jeden 4 żyłowy bodajże, oraz jeden 3 żyłowy. W tym problem że nie wiem jak to wszystko połączyć ze sobą. Z linku jaki dałem jest tam mniej więcej napisane że wentylator musi być bezpośrednio połączony z aku oraz do tych czujników ze chłodnicy. Wobec czego gdzie podłączyć te kable o których pisze wcześniej? Dodam że nie jestem mechanikiem samochodowym;) ale jakąś tam wiedzę mam;)
  5. po co mam jeździć do kogoś jak mogę sam zlutować i podłączyć kable. Wystarczy że znajdę kogoś kto mi podpowie co i jak. Poza tym muszę wymienić nagrzewnicę i będzie trochę więcej fatygi. A może uda mi się znaleźć instalację elektryczną klimy i wszystko samo się wyjaśni. Myślałem aby podjechać na jakiś szrot i zapytać- wten czas wszystko analogicznie się podłącza i finito
  6. A ma może ktoś ów schemat? na zdjęciach w poprzednich postach są foty, ale nikt nie napisał jakie kable od czego są.., W necie znalazłem coś takiego: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/59355-b5-1z-montaz-klimatyzacji-manualnej-a4-b5-19-tdi-1z/ Lecz nie wyjasnia to jak podłączyć wszystkie kable. Wolę mieć jasno powiedziane co i jak
  7. Niestety nie mam czegoś takiego. Sądziłem że w przypadku manuala nie takich problemów. Sprężarkę napędza pasek, po włączeniu na panelu AC, impuls idzie do sprężarki- wten czas zaczyna być obieg a klima zaczyna działać. W kwestii wiatraka i tego czujnika z tej ala chłodnicy ( fot) od klimy jest to ze sobą połączone i w przypadku zwiększenia temp załącza się wiatrak od klimy ( bowiem wiatrak od chłodnicy działa cały czas). Sądziłem że te dodatkowe przewody (fot) właśnie są połączone z czujnikiem w od chłodnicy, do wiatraka oraz do sprężarki. i tyle. Kwetsia odpowiedniego połączenia, montażu i wymiany zawrków, spr szczelności i nabicia, aby klima zaczeła chulać. Ostatnio są takie upały że zaczyna mi się dość mocno spieszyć z tematem...
  8. Witam szlachetną brać! Tak jak wspominałem wcześniej tym razem daję troche fotek. zależy mi na informacji jak podłączyć elektrykę. Już wcześniej przymierzałem się i z tego co zaobserwowałem kostki od nagrzewnicy a panelu są identyczne wobec czego z tym nnie będzie problemu, także obok filtra kabinowego jest zalokowane wejście na rurki od klimy poniżej kilka fotek: https://zapodaj.net/df37e901686fe.png.html https://zapodaj.net/96ab766bc01bc.jpg.html I teraz tak na chwilę obecną mam: sprężarkę, nagrzewnicę, łapę, wszelkie rurki/węże, skraplacz, tą ala chłodnicę, panel sterujący.z tego co się orientuję potrzebuję jeszcze napinacza do klimy, wiatraka, oraz nowego paska. Czy o czymś zapomniałem? czegoś potrzebuję? Jakieś rady? Na chwilę obecną nie wiem jak podłączyć te kable. Przed montażem wolę się przygotować na wszystko i czy taki montaż jest trudny?
  9. Raczej nie. Nagrzewnica jest z tego samego auta ale 1 rok młodszego bo 98 a ja mam paska 97. I teraz idą 2 przewody które nie mogę rozszyforwać ponieważ nie mam przewodów. Prawdopodobnie jeden przewód będzie od wentylatora a 2 od sprężarki. Ale to prześlę fotki, kostki pasują bo już sprawdzałem.
  10. Witam wszystkich, jestem szczęśliwym posiadaczem paska w wersji PB 1,6 ale bez klimy ;/ ów klimę w manualu już posiadam- lecz muszę ją zamontować, niebawem podeślę zdjęcia jak to wygląda. Po obejrzeniu całości mam problem z roszyfrowaniem elektryki. Od nowej nagrzewnicy idą przewody które nie wiem gdzie i jak podłączyć. Macie może jakiś trurotial albo schemat? Bądź znacie kogoś kto w okolicach Rzeszowa by sie tego podjął?
  11. Moja praca polegała tylko na zlutowaniu tego co było uszkodzone. Plus sprawdzenie czy wtyki są zaśniedziałe. Płytkę modułu spr i nie widziałem nic niepokojącego.
  12. Witam, Przeszukałem forum i jedynie ten temat jest podobny. Otóż mój problem jest nieco inny. Początkowo nie było światła wewnętrznego. Dostałem się do instalacji od Modułu komfortu i przelutowałem. Światło działa ale nie tak jak powinno. I teraz najlepsze gdy ustawie na automatyczne świecenie przy otwarciach drzwi to świeci cały czas. Te boczne oraz to nad lusterkiem. Gdy wyłączę to nad lusterkiem a te boczne ustawie na automat to przeważnie też cały czas świecą ALE! czasem jest dobrze w sensie zaświecają się przy otwieraniu drzwi jakichkolwiek- ale pod warunkiem że kluczyk jest w stacyjce. jeśli wyciągnę znowu cały czas się świecą. Problem z krańcówkami?
  13. a żwawo kręci? Bowiem jak rozrusznik kręci a nie odpala to może być immobilajzer. Jeśli jesteś pewien że nie to, to sprawdź czy masz iskrę na świecy. edit: możesz też sprawdzić czy pompa podaje paliwo.
  14. Witam, Troszkę odgrzewam kotleta gdyż nie mogę założyć tematu. Problem z passkiem 1.6 benzyna 97r 102km Problem przejawia się następująco: Od jakiegoś czasu gdy chcę odpalić to nie ma żadnej reakcji, ale gdy wyłącze zapłon i ponownie spróbuję to odpala. Czesem odpala od razu jakby nigdy nic. Czasem jak przekręce rozruch dopiero po czasie łapie rozrusznik. Lampki na desce zachowują sie następująco: Lamka od aku się świeci przekręcam rozruch lampka gaśnie. wyłączam rozruch znowu się zaświeca. Wyłączam zapłon i znowu rozruch to odpala. Dodam że rozrusznik, alternator i aku wymieniane. Rozważam 3 problemy: Najprawdopodobniejszy ze stacyjką /bębenkiem Immobilajzerem Rozrusznikiem Panowie podpowiedzcie co uważacie?
  15. Witam społeczność VW:) Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem paska:) Lecz jak to zwykle bywa są drobne niedogodności z autkiem. Otóż: 1 Wyświetla się kontrolka poduszki powietrznej 2 Wycieraczki działają kiedy chcą 3 Nie ma światła wewnątrz. 4 Nie ma połączenia z komputerem Mniemam że to moduł komfortu ( bezpieczniki ok) zajrzałem do niego i wilgoci brak, kable wiązki i wtyczki też wyglądają dobrze. Które z powyższych problemów może ustąpić po wymianie modułu? 1J0959799F ZM midi 50K 007 952-00 Mam kilka pytań odnośnie innych spraw, jeśli jest tu jakaś osoba która doradzi to proszę o PW
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności