netadmin_47 Zgłoś #721 Napisano 24 Grudnia 2012 (edytowane) witam wszyskichmam problem z moim paskiem 1.8t polegającym natym (1) że jak jest zimny zapala i po pułminuty(2) zaczyna szarpać i gaśnie jak trzymam go na wysokich obrotach wszysko(3) jest wporzątku(4 i 5) do rogżania(6 i 7) a czasmi(8) jak jade(9) skazówka(10) od teparatury(11) spada na zero pomocy a byłem na kompie żadnych błendów(12) nie znalazł zgury(13 i 14) dziekuje(15 i 16) Ty kolego masz całkiem inny problem, 16 błędów w takim krótkim kawałku. I zero przecinka lub kropki. Tego nie daje się czytać. Pozdrawiam. Edytowane 24 Grudnia 2012 przez netadmin_47 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek0509 Zgłoś #722 Napisano 24 Grudnia 2012 Ty kolego masz całkiem inny problem, 16 błędów w takim krótkim kawałku. I zero przecinka lub kropki. Tego nie daje się czytać. Pozdrawiam. Inteligencja jest chorobą społeczną niezbyt często u nas występującą, epidemia z pewnością nam nie grozi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azibela Zgłoś #723 Napisano 6 Stycznia 2013 Zapalają się kontrolki słychać przekażniki a passat nie odpala trzeba parę razy przekręcać kluczyk i zapłon aby zaskoczył co to może być szczotki do wymiany czy coś innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #724 Napisano 6 Stycznia 2013 Jak przekręcisz na zapłon to kontrolki przygasają przy próbie odpalania a nie rusza rozrusznik?Sprawdź stan naładowania akku,jeżeli kręci raz na jakiś czas to oddaj go poprostu do regeneracji.Mogą być szczotki ale niekoniecznie,tulejki zawalone-to też może być powodem ciężkiej pracy rozrusznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azibela Zgłoś #725 Napisano 6 Stycznia 2013 Po przekręceniu na zapłon kontrolki nie przygasają świecą się tak samo i wogóle nie słychać pracy rozrusznika. ---------- Dodano o 15:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:58 ---------- akumlator naładowany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #726 Napisano 6 Stycznia 2013 Elektromagnes na rozruszniku :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azibela Zgłoś #727 Napisano 6 Stycznia 2013 Czy duży problem jest z demontażem rozrusznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #728 Napisano 6 Stycznia 2013 Post #6 http://forum.vw-passat.pl/threads/78802-Nie-chce-przekrecic-rozrusznik-!?highlight=wymiana+rozrusznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek.wwl Zgłoś #729 Napisano 7 Stycznia 2013 Witam. od wczoraj jest problem z odpalanieniem passata na zimnym silniku, świece sprawdzone grzeja prąd do świec dochodzi, przy dłuższym kręceniu załapuje, jakby mu paliwa brakowało, jak go zapale i zgasze znowu odpalam i normalnie odpala, jakię mogą być przyczyny tego zajścia?? cofanie się paliwa nie szczelny układ czy może jakiś czujnik temp?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #730 Napisano 7 Stycznia 2013 Obawiam się , że słabe ciśnienie sprężania... Poczytaj ten wątek ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoarti Zgłoś #731 Napisano 7 Stycznia 2013 Jezeli wymieniałes w ubiegłym roku rozrzad to moze byc przyczyna zle ustawiona pompa paliwa PD nie ma pompy wtryskowej tylko pompowtryski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #732 Napisano 7 Stycznia 2013 Moje nie doczytanie;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #733 Napisano 8 Stycznia 2013 (edytowane) jakię mogą być przyczyny tego zajścia?? cofanie się paliwa nie szczelny układ czy może jakiś czujnik temp??sam odpowiedziałeś sobie , ale niż zaczniesz co kolwiek grzebać przy aucie - tu juz sam odpowiesz sobie - kiedy ostatni raz tankowane było i czy mrozy od tego tankowania były by to paliwo co jest aktualnie w baku wykluczyć na 100%. No i 2 bardzo ważne pytanie kiedy filt paliwa był zmieniany Jak to jest ok to zacznij od cofającego się paliwa - czyli zakup wężyków przeźroczystych i wstawienie na powrót i zasilanie z filtra w stronę baku o - koszta ~2 zł + opaski ściągające ( wężyki rozmiar 8 podpowiem). Jedni piszą i mówią postawić auto z dość dobrej górki pyskiem w dół, jak zapali lepiej nieszczelny układ i paliwo się cofa - ja wole to naocznie sprawdzać na wężu. Możesz sprawdzić pompę w baku wstępnego ciśnienia - poprzekręcaj parę razy kluczem 5-6 co zasili paliwem i czy będzie poprawa no i logi tez by sie przydały jak pompki wyglądają + sprężanie w cylindrach zrobić. Edytowane 8 Stycznia 2013 przez dev14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek.wwl Zgłoś #734 Napisano 8 Stycznia 2013 Drv14 filtr wymieniany z miesiac temu. Paliwo tankowane na Orlenie potem stacja liska myslalem tez ze to kiepskie paliwo z orlenu. Zawsze tankowalem na bliskiej ale niestety nie bylo poprawy po zalaniu paliwa na bliskiej, jak moge szybko sprawdzic w domu szczelnosc ukladu? Jezeli zaloze te wezyki i paliwo bedzie sie cofac tzn. Ze ukladjest nie szczelny i lapie gdzies lewe powietrze? Bo jak go odpalam to tak sie zacheuje jakby byl zapowietrzony. Dluzej krece paliwa jakby doszlo i odpala ---------- Dodano o 10:13 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:55 ---------- Wyjelem czujnik. Temp. Nic nie pomoglo w lepszym odpaleniu auta czyli czujnik mozna wykluczyc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaciejTFSI Zgłoś #735 Napisano 13 Stycznia 2013 witam jestem nowy na tym forum i troche polityka jest tutaj lekko poje$@@na! Nie chce nikomu tutaj na wstępie cisnąc ale nie kumam! Ktos co wchodzi na forum to po pierwsze ma problem albo czegos szuka. A jak ma zabrac glos jak jest jakis sytem idiotyczny ktory od 15 postow czy czegos aktywuje tematy. Mam wszedzie wchodzic i pisac byle co zeby aktywowac? Co za bezsens... Mam nadzieje ze tutaj dobrze trafilem bo nowego tematu nie moge zalozyc. Posiadam B6 2.0TDI 4motion BMP. Padla pompa paliwa. Nie slychac jej oraz auto nie ma mocy oraz szarpie przy obrotach okolo 3000. Mam nowa pompe od Audi Q5 chyba i teraz pytanie czy to pasuje? 8r0 919 050 g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #736 Napisano 13 Stycznia 2013 (edytowane) witam jestem nowy na tym forum i troche polityka jest tutaj lekko poje$@@na! Nie chce nikomu tutaj na wstępie cisnąc ale nie kumam! Ktos co wchodzi na forum to po pierwsze ma problem albo czegos szuka. A jak ma zabrac glos jak jest jakis sytem idiotyczny ktory od 15 postow czy czegos aktywuje tematy. Mam wszedzie wchodzic i pisac byle co zeby aktywowac? Co za bezsens... Mam nadzieje ze tutaj dobrze trafilem bo nowego tematu nie moge zalozyc. Posiadam B6 2.0TDI 4motion BMP. Padla pompa paliwa. Nie slychac jej oraz auto nie ma mocy oraz szarpie przy obrotach okolo 3000. Mam nowa pompe od Audi Q5 chyba i teraz pytanie czy to pasuje? 8r0 919 050 g"Polityka" Maćku jest taka, a nie inna, bo każdy Nowy chciałby zakładać temat o swoim problemie, Temat taki na 99.9% jest już na Forum i być może informacje w nim zawarte mogły by pomóc Nowemu. Jeśli jednak takowych info by nie znalazł, może napisac w nim post, opisując usterkę.Każdy był tu, na Forum Nowy i przez kilka wejść czuł się jak w obcych kątach. Najpierw należy się rozejrzeć, "połazić" tu i tam, oswoić . Obawiam się , że nawet się tu nie rozejrzałeś, skoro posiadasz Passata B6, a zadajesz pytanie w dziale B5. Dział B6 http://forum.vw-passat.pl/forums/20-Passat-B6-B7-(3C) Na koniec można napisać - "Co za" .... Edytowane 13 Stycznia 2013 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #737 Napisano 15 Stycznia 2013 Witam, mam problem z odpalaniem zamieszczam filmik. Dodam, że auto po wymianie świec paliło lepiej, a gdy znów przyszły mrozy to się pogorszyło. Proszę o pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareve Zgłoś #738 Napisano 15 Stycznia 2013 Odświeżam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_pączek_ Zgłoś #739 Napisano 15 Stycznia 2013 http://www.youtube.com/watch?v=gLf2v...ature=youtu.be mi to wygląda jakby aku był słaby,ewidentnie słychać że słabo kręci rozrusznikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #740 Napisano 15 Stycznia 2013 Paliwo,pompki,choć wróżyć nikt nie będzie,przydałby się VAG. Czujnik temperatury do sprawdzenia na dzień dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach