John Zgłoś #41 Napisano 11 Lutego 2010 Witam Wszystkich. Ja mam pasata B3 . Wymieniłem nagrzewnice na nową,klapy działają a gąbki w nich były popękane i je zakleiłem. Temperatura na zegarze 75-80 stopni a auto ledwo grzeje. Patrzyłem w golfie, jetta wszedzie układ jest taki sam i tam grzeje jek cholera a u mnie tak sobie... brak mi słow i pomysłów. Przedtem miałem Renault 19 i tam parzyło powietrze z kratek a tu żenada. Co to za temperatura? Termostat do wymiany. I zacznie grzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #42 Napisano 11 Lutego 2010 Witam Wszystkich. Ja mam pasata B3 . Wymieniłem nagrzewnice na nową,klapy działają a gąbki w nich były popękane i je zakleiłem. Temperatura na zegarze 75-80 stopni a auto ledwo grzeje. Patrzyłem w golfie, jetta wszedzie układ jest taki sam i tam grzeje jek cholera a u mnie tak sobie... brak mi słow i pomysłów. Przedtem miałem Renault 19 i tam parzyło powietrze z kratek a tu żenada. Termostat do wymiany, przeczytaj ten temat: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=25565&highlight=termostat&page=2 w poście nr 36 masz moje fotki jak się dobrać do termostatu w silniku RP. Koszt termostatu wahler, innych wynalazków nie polecałbym, to około 30-35 pln. Jak masz gdzie (trzeba mieć kanał) to wymiana zajmie coś około 1,5 godziny bez pośpiechu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacza1982 Zgłoś #43 Napisano 11 Lutego 2010 A może masz tak jak kolega w jednym z poprzednich postów jakiś zaworek odcinający nagrzewnicę? Może coś jest przypchane, jakiś wąż do nagrzewnicy, ale trudno stwierdzić bez oględzin temperatury samej nagrzewnicy. Poza tym, co do termostatu, benzyniaki bardzo szybko się nagrzewają przy sprawnym układzie i trzymają wyższą temperaturę, dla przykładu, u mnie w 2e przy -20 po 10km mam 90 stopni na zegarze (na mfa olej ok. 98) i taka temperatura cały czas się trzyma, a letnie powietrze leci już praktycznie po 2km. Może faktycznie termostat walnięty i cały czas masz uchylony, tak jak ja miałem latem (temp 70-75), ale wtedy mi to nie przeszkadzało;) Pozdrawiam i powodzenia w poszukiwaniach usterki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
njub Zgłoś #44 Napisano 12 Lutego 2010 Warto wymienic termostat, duzo nie kosztuje. W dwoch autach niby wszystko bylo ok tj. rury przy chlodnicy nagrzewaly sie tak jak teoretycznie powinny, a silnik mial problem z dogrzaniem. Fakt, ze grzaly, ale po wymianie caly czas pelne 90st i ogrzewanie oczywiscie tez zyskalo troche poweru ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aras74 Zgłoś #45 Napisano 24 Lutego 2010 witam Gorąco! Wymiana termostatu pomogła!Temperatura90-93stopnie. przy renówce nie miałem pisanych stopni dlatego nie wiedziałem co i jak.Dziękuje za pomoc.Pozdrawiam. teraz jestem zadowolony ze swojego autka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrek Zgłoś #46 Napisano 1 Marca 2010 Termostat, mało płynu, zapchana nagrzewnica lub jakiś wyciek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pnajdowski Zgłoś #47 Napisano 13 Marca 2010 To, znowu ja... Wszystko co możliwe - jest sprawdzone w 100%. Tylko zauważyłem, że na jednej klapce w środku (dosyć duża) są dziury - chyba oryginalne, które powinny być zakryte gąbką - a jej nie ma. Czy brak tej gąbki może mieć wpływ na ogrzewanie? Jak włoże rękę do kanału to w środku jest gorące powietrze, ale miesza się z zimnym i w efekcie na zewnątrz wylatuje letnie. Pomóżcie - bo pomysłów zaczyna brakować... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brud Zgłoś #48 Napisano 13 Marca 2010 Czy brak tej gąbki może mieć wpływ na ogrzewanie? To wlasnie to, bylo wiele postow na temat tych gabek.poszukaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laskatm Zgłoś #49 Napisano 13 Marca 2010 Tak to wina tej gąbki u kolegi też ich nie było a w efekcie grzania nie było a wymieniliśmy i nagrzewnice i termostat:/ Te gąbki zastąpiliśmy grubą pianką pod panele:D Pozdrawiam spróbuj może i u Ciebie ten sam problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milosik Zgłoś #50 Napisano 18 Października 2010 Witam, czy nagrzewnicę można by było przepłukać myjką wysokociśnieniową(karcher)? Słabiutko grzeje, dzisiaj wymieniam termostat i profilaktycznie przepłukałbym nagrzewnicę. Pytam, ponieważ nie jestem pewien czy ciśnienie przepływającej wody nie będzie zbyt duże by bezpiecznie ją przepłukać, nie chciałbym rozbierać całego pulpitu przez własną głupotę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #51 Napisano 18 Października 2010 Witam! Tu masz wszystko na temat wymiany nagrzewnicy: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=38825 Mi to zajęło 2 dni, ale robiłem wszystko ze spokojem, na wszystkich klapach założyłem nowe gąbki (takie pod panele), na zamknięciach też nowe gąbki i oczywiście nowa nagrzewnica. Teraz chodzi wszystko wyśmienicie. Jeśli u Ciebie nie bucha para z nawiewów to znaczy że nagrzewnica jest szczelna a problem jest w zmurszałych gąbkach na klapach, tak czy siak czeka Cię prucie deski pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bodzio89 Zgłoś #52 Napisano 21 Października 2010 Ja osobiście wymieniłem termostat, nagrzewnice i chłodnice na nowe i teraz passat grzeje jak głupi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopee Zgłoś #53 Napisano 21 Października 2010 wklejam zdjecie tych blach ktore trzeba zakleic aby cieplo wrocilo do kabiny pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baliosia Zgłoś #54 Napisano 21 Października 2010 Witam! Ja poszedłem na całość i rozpołowiłem nagrzewnice, wyjąłem wszystkie klapy i poobklejałem nową gąbką pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leo4122 Zgłoś #55 Napisano 6 Grudnia 2010 Czy mogę te gąpki wymienić bez rozbierania kokpitu? W moim przypadku tylko to może być wadliwe. Wszystko wymieniłem na nowe oprucz pompy wodnej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #56 Napisano 6 Grudnia 2010 Gąpki wymienia się po ściągnięciu deski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leo4122 Zgłoś #57 Napisano 6 Grudnia 2010 Dzieki The_Saint jutro sie za to postaram zabrać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rczarnecki Zgłoś #58 Napisano 6 Lutego 2012 Mam passata B5, ogrzewanie było bardzo słabe, wymieniłem pompę wodną, termostat, przemyłem nagrzewnicę, węże od nagrzewnicy zarówno zasilanie jak i powrót były gorące, a z nawiewu ledwie letnie powietrze, klapy od klimy pracowały jak należy, ostatnia nadzieja zaświtała gdy wyczytałem o odkamienianiu układa za pomącą preparatów dostępnych na rynku, ja użyłem K2 i po zastosowaniu z nawiewów poleciało gorące powietrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasVR6 Zgłoś #59 Napisano 6 Lutego 2012 a co to za srodek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #60 Napisano 6 Lutego 2012 Witam! czy kolejność podłaczenia węży ma wpływ na ogrzewanie kabiny?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach