Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

chodziło ogrzewanie grzało jak w piecu nagle teraz grzeje ale słabiutko nie ma porównania do wczesniejszego grzania.Powodem tego moze byc termostat czy raczej nagrzewnice szlak trafił ??prosze o pomoc jak ktos juz to przezył nie chce mi sie rozbadziewiac całej deski aby nagrzewnice wymienic moze szukac gdzie indziej przyczyny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie osiąga prawidłowej temp. to termostat

Jeśli temp. jest prawidłowa a nie grzeje to:

Sprawdź ilość płynu w zbiorniczku wyrównawczym, albo cięgno od sterowania ciepło/zimno - mocowanie pancerza linki lubi się ułamywać, ja już musiałem kleić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie temperatura srednio 90stopni a linki i wszycho ok ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vander

U mnie jest podobny "problem". Choć nie wiem czy jest to problem......Wszystko jest Ok tyle, że jakby to powiedzieć silni ma chyba "za dobre chłodzenie" Temperatura silnika podczas jazdy to około 70 stopni.

Gdy na postoju oczywiście podskoczy do 100 m/e i włącza się wentylator. Wszystko jest według mnie OK ale chyba temperatura silnika jest podczas jazdy ( zwłaszcza w zimę) za małą. Jak sądzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie sprawdź temperaturę węży zasilającego i powrotnego do nagrzewnicy, powinny być tak gorące jak reszta układu. Jeśli jesteś pewnien że sterowanie temperaturą na konsoli działa prawidłowo a nagrzewnica gorąca....to tylko jej płukanie albo wymiana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

vander - temperatura silnika po nagrzaniu powinna wynosić między 80 a 90 C.

 

Jeżeli podczas jazdy spada ci do 70 a na postoju dochodzi normalnie do 100 to stawiał bym na to że masz cały czas otwarty termostat (o ile się nie myle).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie jest podobny "problem". Choć nie wiem czy jest to problem......Wszystko jest Ok tyle, że jakby to powiedzieć silni ma chyba "za dobre chłodzenie" Temperatura silnika podczas jazdy to około 70 stopni.

Gdy na postoju oczywiście podskoczy do 100 m/e i włącza się wentylator. Wszystko jest według mnie OK ale chyba temperatura silnika jest podczas jazdy ( zwłaszcza w zimę) za małą. Jak sądzicie?

 

Jeśli temp. silnika spada podczas jazdy poniżej 80C to bank termostat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no bedzie nagrzewnica do wymiany sprawdzałem i mało tego jest zapchana albo zakamieniona ;/aj miła robota mnie czeka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no bedzie nagrzewnica do wymiany sprawdzałem i mało tego jest zapchana albo zakamieniona ;/aj miła robota mnie czeka

 

Może wystarczy przepłukać większym ciśnieniem od strony odpływu. W końcu to tylko pozwijana rurka:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może wystarczy przepłukać większym ciśnieniem od strony odpływu. W końcu to tylko pozwijana rurka:-)

 

nie takie to proste jak piszesz , poszukaj postów było niedawno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem ze nie proste śmieje sie sporo roboty teraz aby ustawic sie z kims na kanał na dzien albo dwa i do roboty.Nagrzewnice firmy"febi" dobra to firma ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ile za nią dałeś? bo ja kupiłem toprenu za 35 zł i działa pięknie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wojtas235

kolego mialem ten sam problem

zero cieplego powietrza, fura trzyma caly czas temperature 90

wszystkie weze cielputkie tak samo doprowadzenie do nagrzewnicy

a po mimo tego zero cieplego powietrza

bylem na kompie podobno wszystko /silniczki, klapki i h*$ wie co jeszcze/

diagnoza uwalona nagrzewnica - roboty na co najmniej jeden dzien

 

sprobuj tego co ja zrobilem

jak bedzie temperatura na dworze na +

to

1. kup na CPN plyn do odkamieniania ukladu chlodzenia /uwaga eksperyment powinni robic tylko ci ktorzy NIGDY nie uzywali zadnych uszczelniaczy w plynie/proszku ani innych wynalazkow/

2 spusc plyn chlodzacy z samochodu

3 zalej swierza woda i dodaj eliksiru do odkamieniania /ja dalem 2 buteleczki/

4 wlacz fure i niech chodzi min 30 min /kontroluj caly czas stan wody oraz temperature/

5 po tym okresie czasu powinno cale ustrojstwo zaczac dzialac i odkamieniac

6 po eksperymencie zpuszczasz wode i zalewasz swiezym koncentratem

 

u mnie zadzialalo i leci juz cieple powietrze -

nie jest idealnie ale wole poczekac przynajmniej do wiosny z rozbieraniem polowy auta zeby wymienic nagrzewnice

 

mysle ze warto sprobowac

powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość vander

Nie chodzi o to, że "że spada temperatura spada podczas jazdy" Gdy odpalam silnik wskazówka od temperatury po prostu cały czas "leży" Gdy włączam nawiew, leci ciepłe powietrze ale na ustawieniu max gorąco powietrze jest takie po prostu ciepłe a myślę, że powinno być gorętsze . Zastanawiałem się nad włożeniem kawałka tektury na chłodnicę z przodu. Jednak jeżeli uszkodzony jest termostat-to raczej to nic nie da. Tak ogólnie gdzie jest ten termostat? Drogie to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie przeplukuj ja kiedys w beczce tak przeplukalem elegancko dzialalo ogrzewanie.Plynu zawsze tam ubywalo ale mrozy byly zalalem borygiem i masa prary w aucie nei dalo sie jechac :D tylko jedna diagnoza za duze cisnienie z weza rozwalilo nagrzewnice bo przedtem byla szczelna ale zakamnieniona i czort wie czym jeszcze zabrudzona :/ .A co myslicie jak mam nowy miesieczny termostat wahler i temperatura na dworzu byla jakas -15 i jechalem w trasie a do tego taki wiatr ze jak stalem na skrzyzowaniu az samochodem potrafilo podrygnac i temp w zyciu nie doszla wyzej niz 75 stopni? Czyzby termostat niemozliwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam passata B4 z klimatronikiem. Ostatnio wymieniłem nagrzewnicę na nową a temp. w środku bez zmian czyli marnie. Temperaturę silnik trzyma idealną. Węże gorące - powrót i zasilanie. Co to może być? :confused:Proszę o rady bo na dworze robi się coraz zimniej. Z góry dziękuję!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mam passata B4 z klimatronikiem. Ostatnio wymieniłem nagrzewnicę na nową a temp. w środku bez zmian czyli marnie. Temperaturę silnik trzyma idealną. Węże gorące - powrót i zasilanie. Co to może być? :confused:Proszę o rady bo na dworze robi się coraz zimniej. Z góry dziękuję!

 

filtr kabinowy wymieniony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odczytaj błędy z panelu klimatronika - poszukaj na forum jak to zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość irl78

A jak sprawa wygląda z nadmuchem na zakresach 1,2,3,4?Jeśli słabo dmucha to tak jak kolega poprzednik napisał do wymiany filtr pyłkowy.Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szału z nadmuchem nie ma ale filtr jest nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności