Skocz do zawartości

milosik

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O milosik

  • Urodziny 11.08.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Emil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kodeń

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Bardzo możliwe że masz rację, byłem przy montażu i robiło mi to dwóch znajomych chłopaków, jeden z jednej strony drugi z drugiej czyżby jeden był bardziej kumaty od drugiego? Osobiście widziałem jak jeden i drugi szlifują papierkiem piastę(miejsce styku tarczy z piastą) co do jarzm nie pamiętam. Czyżby jeden wyszlifował lepiej piste od drugiego?
  2. Identyczy zestaw kupiony bodajże w listopadzie tamtego roku u tego samego sprzedawcy. Nie powiem więcej niż to, że po nowym roku zaczęły pojawiać się drgania kierownicy, teraz zrobiłem badania auta i prawa tarcza krzywa... Nie polecam a właściwiej to ODRADZAM!
  3. rozumiem że jest to cena za zamienniki a czy ktoś orientuje się jak przedstawia się cenowo ori komplet rozrządu?
  4. kolego powiedz jak się teraz cenią same części do wymiany rozrządu oczywiście cały komplet + wszystkie paski
  5. milosik

    Xenon raz jeszcze

    A może panowie powiecie mi gdzie znajdę w 3b czujnik poziomowania na tyle? Czy może przed lift nie miał go w ogóle? Moje xenony nie zbyt dobrze świecą, gdy wyjąłem jeden silniczek od reflektora to światełko się podniosło do góry wyżej niż zwykle, poziomowanie działa bo słychać jak silniczki pracują oraz czasami przy zapaleniu świateł widać jak się ustawia światło. Może trzeba by było ustawić lampy? A może przeprowadzić adaptację xenona?
  6. prawa strona jeden górny zrobił 25tyś i poszedł w odstawkę, oczywiście M-S
  7. Witam, małe pytanko do was, uszkodzone: lampa, spryskiwacz reflektora i porysowany zderzak. Właściciel pokrywa wszelakie koszta związane z uszkodzeniami, głównie interesuje mnie to jak jest zamocowany spryskiwacz oraz to, co mogło się stać pod maską nie widzialnego na pierwszy rzut oka? Co mogło się skrzywić/ uszkodzić podczas uderzenia? Oraz na wasze "oko" w jakich kosztach powinienem się zamknąć?
  8. albo kupić jeden górny wahacz+łącznik lemka osobiście również stoję przed zmianą hamulców i chyba zdecyduje się na ate pd całościowo i od razu wymienię sobie płyn. Myślę że lepiej dołożyć te 200zł od zwykłych i kupić PD ATE. Jeden z naszych klubowiczów ma je za przyzwoite pieniądze, lepiej jest dać zarobić komuś z klubu niż z allegro
  9. esp posiadam także chyba ten myk wydaje się zbędny pasek w podpisie
  10. w tej cenie masz przecież ate powerdisc komplet przód + tył, oczywiście tył to już zwykłe tarcze
  11. w b5 przed liftem też idzie założyć takie cudeńko?
  12. wymiana górnego wahacza strona prawa oraz prawy łącznik
  13. Tak go odpalam kąt wtrysku możliwe bo podczas vag'owania to wyszło, nie wiele ale jednak jest do ponownego ustawienia, uszczelki? Powodowały by takie objawy oraz wskazania na FIS'ie?
  14. Ja mam taki problem, rano świeczki grzeją bo słychać jak przekaźnik "pstryka" lecz auto czasami nie odpala od "strzału" czasami trzeba troszeczkę dłużej pokręcić ok 2-3 sec a ostatnio nawet kręciłem troszeczkę dłużej, odpuściłem, ponowna próba i auto odpaliło od strzała. Dodam że spalanie na FISie mam ok 1l czasami 0,8 czasami 1,1 to zależy. Gdy dojeżdżam z puszczonym gazem na biegu na FISie mam różne spalania czasami nawet 0,2 0,5 0,6... Jedna pompka zaczyna lać??? Może spróbować preparatu do czyszczenia pompek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności