dev14 Zgłoś #201 Napisano 17 Kwietnia 2013 dobrze myślisz , wpada od góry do dołu i na termostat , jak się tam robi ciepły przy 90 to znaczy że jest ok, gorzej jak by się wąż zaraz przy chłodnicy robił ciepły przy ~80 to termostat popuszcza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #202 Napisano 17 Kwietnia 2013 dobrze myślisz , wpada od góry do dołu i na termostat , jak się tam robi ciepły przy 90 to znaczy że jest ok, gorzej jak by się wąż zaraz przy chłodnicy robił ciepły przy ~80 to termostat popuszcza czyli wszystko po wymianie OK podziękował za odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AdeR Zgłoś #203 Napisano 7 Maja 2013 Witajcie koledzy, wymieniłem ostatnio termostat. Wszystko ok tylko wskazówka jest trochę powyżej 90C... Czy oznacza to, że termostat jest niesprawny, zły ? Temperatura nie spada ani nie podnosi się. Dodam tylko, że mam wyciek płynu chłodzącego. Czujnik temperatury wymieniałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #204 Napisano 7 Maja 2013 Wcześniej stała idealnie na 90 ? Proponowałbym zrobić test zegarów za pomocą Vaga i sprawdzić, czy podczas testu stoi idealnie na 90. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AdeR Zgłoś #205 Napisano 8 Maja 2013 zima18 odkąd kupiłem auto był uszkodzony czujnik temperatury. Więc nie wiem. Po wymianie czujnika i termostatu stoi zawsze na tej temperaturze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek120 Zgłoś #206 Napisano 18 Lipca 2013 Witam Odświeżę temat, co do wymiany termostatu to na pewno jest uwalony, wskaźnik na desce pokazuje po rozgrzaniu 90 stopni natomiast wag pokazuje 78/79 stopni. Termostat zakupiony wahlera i na dniach zostanie wymieniony. Ale moje pytanie jest na temat spalania, a mianowicie mieszkam w niedużym mieście korków to tutaj nie ma a pomimo tego spalanie po mieście to 15/ 16 litrów co wy na to ? chyba troszeczkę za dużo, na trasie poniżej 7 litrów nie schodzę. Nadmienię że jest to automat tiptronic więc czy walnięty termostat zwiększy mi spalanie ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #207 Napisano 18 Lipca 2013 Zwiększy na pewno. Sprawdzone nie raz. W moim drugim Pasku AVB wzrosło nawet o 2L... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #208 Napisano 18 Lipca 2013 U mnie też na blacie pokazuje 90 stopni, a na VAGu ok 80 na postoju i nie można go dogrzać stojąc. To chyba normalne. Ale spalanie jak na miasto to trochę duże, u mnie 12-14 miasto, a trasa ok 7,5. Automat spala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszg2424 Zgłoś #209 Napisano 2 Grudnia 2013 Witam. Panowie jaka powinna być temperatura silnika po rozgrzaniu w moim pasacie 1.9 tdi 130 koni. Mi dochodzi do 80 stopni około i tak stoi to jest na krótkich odcinkach. Jak jadę szybciej i dłużej to temperatura podchodzi ponad 80 stopni coś około 84 stopnie. Czy to jest normalne czy termostat do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #210 Napisano 2 Grudnia 2013 może tak być jeśli nie masz osłony pod silnikiem. Koszt termostatu nie jest powalający, więc możesz go wymienić, zwłaszcza jeśli jest już stary. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian212 Zgłoś #211 Napisano 7 Stycznia 2014 Dołączę się do tematu, wie ktoś jak wymienić termostat a raczej gdzie go znaleźć w 1.8T (ANB)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hahorek Zgłoś #212 Napisano 7 Stycznia 2014 Damian szukałeś tego plastikowego krućca na końcu któregoś z węży z płynem chłodniczym ? trochę fotek... pod alternatorem sprawdź np http://w709.wrzuta.pl/obraz/7R55C8p6Lol/ http://imageshack.us/photo/my-images/138/pic0141w.jpg/ http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=93281&d=1354987947 http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=103311&d=1369689280 http://imageshack.us/photo/my-images/138/pic0141w.jpg/ http://img371.imageshack.us/img371/2943/img1328go1.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian212 Zgłoś #213 Napisano 7 Stycznia 2014 No szukałem i nie mogę go wypatrzyć z góry, nie wiem do końca czy to jest plastik jak w Twoich zdjęciach czy bardziej coś w tym stylu http://www.audiworld.com/tech/pics/eng106_27616204384.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek_8 Zgłoś #214 Napisano 17 Września 2014 Rok temu założyłem Wahler-a ale już nie trzyma powoli łapie temperaturę a zima przed nami w związku z tym planuje wymienić na nowy tylko nie wiem czy kombinować z zamiennikami: - Behr TX 1487D - Hella 8MT354774 - 151 czy kupić ori. za 137zł w salonie. Do mojego AWT bodajże powinien iść VW 06B 121 113A / 050 121 113C Nie wiem co dawali na pierwszy montaż ale Wahlera drugi raz nie kupię bo szkoda kasy na rok czasu może źle trafiłem ale drugi raz nie będę próbował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #215 Napisano 17 Września 2014 Rok temu założyłem Wahler-a ale już nie trzyma powoli łapie temperaturę a zima przed nami w związku z tym planuje wymienić na nowy tylko nie wiem czy kombinować z zamiennikami:- Behr TX 1487D - Hella 8MT354774 - 151 czy kupić ori. za 137zł w salonie. Do mojego AWT bodajże powinien iść VW 06B 121 113A / 050 121 113C Nie wiem co dawali na pierwszy montaż ale Wahlera drugi raz nie kupię bo szkoda kasy na rok czasu może źle trafiłem ale drugi raz nie będę próbował. można sprawdzić w ASO pewnie powiedzą a niekoniecznie trza kupic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kbc85 Zgłoś #216 Napisano 19 Września 2014 Jakie są potrzebne klucze by odkręcić ten króciec przy silniku AVF? Jutro się biorę za wymianę termostatu i wolał bym mieć wszystko pod ręką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #217 Napisano 19 Września 2014 ja tam pojechałem do mechanika, zaplacilem 100PLN za termostatch Wahlera, wymiane i troche plynu .... wolalem się za to nie zabierać sam - pomimo, ze nie wydaje się to mega trudne.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emejcz Zgłoś #218 Napisano 20 Września 2014 Jak kto woli, chcesz płacić - płać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek_8 Zgłoś #219 Napisano 4 Października 2014 można sprawdzić w ASO pewnie powiedzą a niekoniecznie trza kupic Założyłem ori. i jestem trochę zawiedziony bo rozgrzewa się jakby wolniej aczkolwiek zaczyna lecieć wcześniej ciepłe powietrze więc może czujnik źle pokazuje na desce. Powalającej różnicy jak by nie było to nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #220 Napisano 5 Października 2014 Założyłem ori. i jestem trochę zawiedziony bo rozgrzewa się jakby wolniej aczkolwiek zaczyna lecieć wcześniej ciepłe powietrze więc może czujnik źle pokazuje na desce. Powalającej różnicy jak by nie było to nie ma. Niestety nawet kupione części w ASO zdarzają się słabej jakości. Też kilku krotnie kupowałem termostaty w aso i póki co 2 zachowywały się podobnie do przypadku opisanego przez ciebie. Wahler to będzie dobre rozwiązanie twojego problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach