Skocz do zawartości

lukaszg2424

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukaszg2424

  • Urodziny 19.01.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mława

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ma może ktoś dostęp do auto daty żeby zobaczyć jakie są wartości dokręcania?
  2. Elsa jest jakaś darmowa ? Czy tylko z licencja?
  3. Witam. Nie wiem czy w dobrym miejscu piszę ale prosiłbym o informację odnośnie momet dokrecenia w 2.0 tdi 2015 r crl passst b8 wtryskiwaczy, kolektora dolotowego, wydechowego, dpf, egr bo wszystko to rozkręciłem i do czyszczenia i naprawy itd. Teraz trzeba by to skręcić prawidłowo ale nie mogę znajść momętów z jakimi dokręcić to wszystko. Bardzo dziękuję za pomoc.
  4. pomoże kotoś ??? dziś zrobiłem: adaptacja przepustnicy był błąd za uboga mieszanka. czy to może być od przepływomierza i jak go sprawdzić? czy też od sąd lambda i jak je sprawdzić?
  5. A jak w programie sprawdzić przepływomierz i sądy lambda
  6. Wymieniłem dziś 2 cewki 1 i 2 . Jest poprawa samochód równiej chodzi w miare przyspiesza tylko martwi mnie jeszcze jedno a mianowicie: w miare przyspiesza ale jak puszcze gas i dodam wiecej za chwilę to tak jak by sie dusił do chwili jak lekko popuszcze gazu to jak załapie to jest już dobrze i ciągnie. Co to może być? Wag com narazie błędów nie pokazuje . Może to być wina przepływomierza? Jak go sprawdzić w który bloku pomiarowym? On znajduje sie w filtrze powietrza u mnie.
  7. nowe logi dynamiczne.xlsx http://vaglog.pl/log_222268.html http://vaglog.pl/log_222269.html http://vaglog.pl/log_222270.html
  8. IDE zaraz robić logi dynamiczne. dodam ze jak dam gaz do dechy to auto sie dławi przerywa i nie idzie. Jak dodaje tak w miare delikatnie to to szarpie ale jakoś sie rozpędza. Przed chwilą wymieniłem świece na nowe i nic nie pomogło. mam jeszcze takie błędy: 4 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.) P1128 - 35-00 - mieszanka za uboga 16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach P0300 - 35-00 - 16685 - Cylinder 1 P0301 - 35-00 - rozpoznane wypadanie zapłonów 16497 - Czujnik temperatury zasysanego powietrza (G42) P0113 - 35-10 - sygnał za wysoki - Sporadyczny Kody gotowości: 0010 1001
  9. to sa te logi z błędami.xlsx bez błędów.xlsx
  10. A jak sie robi te logi bo nigdy ichnie robiłem kolego. - - - - - aktualizacja - - - - - mniej więcej już wiem mam program tylko problem jest z laptopem bo ja mam stacjonarny komp
  11. Witam proszę o pomoc w wyjaśnieniu błędów. Dodam że jestem po wymianie pompy oleju na nową i wyczyszczeniu smoka i misy. pisze na forum a6 już w innych tematach i nikt nic nie odp. Postanowiłem napisać jeszcze tu może ktoś pomoże będę wdzięczny. Dziekuje za pomoc Adres 01: Silnik AWT 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.) P1128 - 35-00 - mieszanka za uboga 16395 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. później P0011 - 35-10 - Nieosiągnięta wartość wymagana - Sporadyczny Kody gotowości: 0010 1001 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 08: Klimatyzacja Znaleziono 1 błąd: 01272 - Silnik nastawczy klapy centralnej (V70) 41-10 - Zablokowany lub bez napięcia - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 15: Airbag 9 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01219 - Zapalnik bocznej poduszki powietrznej z tyłu; strona kierowcy (N201) 32-10 - Za duża wartość rezystancji - Sporadyczny 01220 - Zapalnik bocznej poduszki powietrznej z tyłu; strona pasażera (N202) 32-10 - Za duża wartość rezystancji - Sporadyczny 01578 - Lampka sygnalizacyjna dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera (K145) 31-10 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny 01591 - Lampka sygnalizacyjna dezaktywacji poduszki powietrznej kierowcy (K144) 31-10 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny 00656 - Czujnik zajęcia fotela; strona pasażera (G128) 36-10 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny 65535 - Sterownik uszkodzony 00-10 - - - Sporadyczny 01215 - Czujnik zajęcia fotela z tyłu po stronie kierowcy (G177) 36-10 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny 01216 - Czujnik zajęcia fotela z tyłu po stronie pasażera (G178) 36-10 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny 00591 - Przełącznik zapięcia pasa bezpieczeństwa; lewy (E24) 30-10 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 35: Centralny zamek 4 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01366 - Otwarcie na skutek sygnału wypadku 35-00 - - 01560 - Drzwi pasażera 60-00 - Nie zabezpiecza 01561 - Drzwi tylne lewe 60-00 - Nie zabezpiecza 01561 - Drzwi tylne lewe 61-10 - Nie odbezpiecza - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 56: Radio Znaleziono 1 błąd: 65535 - Sterownik uszkodzony 00-00 - -
  12. Mam możliwość podłączenia pod program. Wytłumacz jak dokładniej sie to robi i w którym miejscu w programie?
  13. na czym polega to ustawienie konta wtrysku i kiedy sie to robi
  14. Kledzy a jeszcze jedno pytanko odnośnie układu paliwowego. W baku mam pompkę która jest elektryczna i ona podaje paliwo na pompowtryskiwacze tak???
  15. A te koło u góry od wałka rozrządu jest jakieś podwójne. Jak się je blokuje i jak je pózniej prawidłowo ustawić??? Czy ten hydrauliczny napnacz też trzeba blokować poto zęyb tylko zdją i założyc pasek czy on musi mieć swoja pozycje??? I jak jest z symeringami na wałku rozrządu i wale korbowym trzeba je wymieniać konicznie??? I czy ten hydrauliczny napinacz też jest do wymiany????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności