Hezen Zgłoś #241 Napisano 15 Grudnia 2014 A kabel cale 30zl z przesylka i robisz co chcesz, ne prosisz sie nikogo i nie napychasz kabzy "fachowcom" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matti84 Zgłoś #242 Napisano 15 Grudnia 2014 Kabel mam ale lapka nie bo.mi sie spalił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matti84 Zgłoś #243 Napisano 18 Grudnia 2014 Moglby mi ktos zapodac fote termostatu przy AJM w sensie gdzie on jest? Dam radę zmienic bez kanalu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rzatis Zgłoś #244 Napisano 18 Grudnia 2014 Moglby mi ktos zapodac fote termostatu przy AJM w sensie gdzie on jest? Dam radę zmienic bez kanalu? Za alternatorem, taki czarny króciec na 2 śruby. Wymiana od góry. Uważaj na plastykową rurkę od bagnetu. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matti84 Zgłoś #245 Napisano 18 Grudnia 2014 Ok mam nadzieje ze dam rade. A jak odpowietrzyc układ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #246 Napisano 18 Grudnia 2014 Najpierw zdjac gorny przewod od chlodnicyi zalac chlodnice plynem, zalozyc przewod spowrotem i zalac reszte ukaldu,odpalic samochod i czekac az sie zagrzeje do 90 stopni. Jak przestanie spadac poziom plynu to odpowietrzony, mozna po tym kawalek sie przejechac dla 100% pewnosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #247 Napisano 18 Grudnia 2014 Najpierw zdjac gorny przewod od chlodnicyi zalac chlodnice plynem, zalozyc przewod spowrotem i zalac reszte ukaldu,odpalic samochod i czekac az sie zagrzeje do 90 stopni. Jak przestanie spadac poziom plynu to odpowietrzony, mozna po tym kawalek sie przejechac dla 100% pewnosci. a jak zacznie bulgotać z nawiewu odpowietrzyć nagrzewnicę bo powietrze się tam dostanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
333michasz333 Zgłoś #248 Napisano 23 Grudnia 2014 pewnie ze sam, nowi fachowcy sa hehe chyba ze oni maja jakies stare paski b1 czy b2 hehe, zalewasz plyn do zbiorniczka, powoli opada a ty dolewasz cały czas do stanu aż się unormuje, później odpal i obserwuj, jak opadnie to znowu dolej, nic wiecej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
willi22 Zgłoś #249 Napisano 24 Grudnia 2014 Ja wczoraj wymieniłem termostat(nie potrzebnie ale to inna bajka ) i nic nie trzeba odpowietrzać, tak jak wyżej kolego pisze układ sam się odpowietrzy tylko musimy kontrolować poziom płynu i w razie potrzeby dolać. Również nic nie trzeba odkręcać do wymiany, tylko pokrywę górną silnika i dwie śrubki mocujące plastikową obudowę termostatu. Dostęp do samego termostatu jes banalny i wymiana bardzo łatwa. Kto niema pojęcia o mechanice to i tak sobie z nim poradzi bez żadnego problemu. Silnik AVB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #250 Napisano 12 Stycznia 2015 (edytowane) Moze komus sie przyda do 1.8T: https://www.youtube.com/watch?v=K5dickQb8HM https://www.youtube.com/watch?v=K5dickQb8HM&feature=player_embedded Edytowane 10 Lutego 2015 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matti84 Zgłoś #251 Napisano 21 Stycznia 2015 Termostat wymieniony. Grzeje az miło. Teraz do wymiany prawy górny wahacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lejak Zgłoś #252 Napisano 9 Lutego 2015 Mam pytanie czy możliwe jest przy wymianie termostatu popełnienie błedu przy montazu. Mechanik który mi zakładał termostat , najpierw włożył termostat w blok silnika póniej uszczelkę i wszystko skręcił. W króćcu są jakieś zaczepy, w które powinien wskoczyć termostat, nie zauważyłem żeby przekręcał obudowę. Podejrzewam że termostat delikatnie przepuszcza przed otwarciem i nie mogę dogrzać silnika mimo ze wąż dolny jest ciągle zimny. Mogła przesunąć sie uszczelka, lub termostat nie siedzi dobrze w króćcu i jest delikatna szczelina? Na zewnątrz obudowy sucho. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #253 Napisano 9 Lutego 2015 Zamontowal prawidlowo. Jesli jestszczelneto uszczelka jest na miejscu. Sprawdz temperature jaka pokazuje vag a jaka jest natermometrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lejak Zgłoś #254 Napisano 9 Lutego 2015 Czujnik jest dobry po zgadza się z temp. rzeczywistą rano na zimnym silniku (termometr zaokienny), na vagu tez wszystko ok takie same wskazania. A może zapowietrzony układ? Ale to chyba by się przegrzewał a nie niedogrzewał , ogrzewanie normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b4oln Zgłoś #255 Napisano 10 Lutego 2015 Jericho! przed 1sza wymiana w 1.8t tez ogladalem podobny film- powinni wieszać za zawracanie ludziom w glowach. od dolu jest 5x szybciej no i dostęp latwiejszy;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #256 Napisano 10 Lutego 2015 Jericho! przed 1sza wymiana w 1.8t tez ogladalem podobny film- powinni wieszać za zawracanie ludziom w glowach. od dolu jest 5x szybciej no i dostęp latwiejszy;) O ile masz kanal. Ja wymienialem od gory i nie bylo az tak zle. Ciezej mi poszlo z czujnikiem polozenia walu, bo tam to juz wogole nic nie widac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawlo Zgłoś #257 Napisano 19 Marca 2015 Panowie mam takie pytanie bo nikt konkretnie się nie wypowiedział, pacjent passat B5 1.9 TDI AHU. Czy do wymiany termostatu konieczne jest zrzucanie przodu ? jak do rozrządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #258 Napisano 7 Października 2015 Czy ktos wie dlaczego jeden producent ma 3 rodzaje termosatu do tego samego silnika? http://prntscr.com/8ov2jt Temp. otwarcia te same, wymiary rozne. NIe wiem po co jest rozroznienie na automat, skoro inne firmy nie maja tego podzialu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jar091 Zgłoś #259 Napisano 13 Października 2015 Panowie, ile czasu trzyma Wam ciepło w aucie przy aktualnych temperaturach? chodzi bardziej o to że auto jest dobrze dogrzane jest 90 stopni, wychodzicie do sklepu nie ma was godzinę, wracacie przekręcacie kluczyk i ile pokazuje wskazówka? przy temperaturze np. 10 stopni na zewnątrz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #260 Napisano 13 Października 2015 Panowie, ile czasu trzyma Wam ciepło w aucie przy aktualnych temperaturach? chodzi bardziej o to że auto jest dobrze dogrzane jest 90 stopni, wychodzicie do sklepu nie ma was godzinę, wracacie przekręcacie kluczyk i ile pokazuje wskazówka? przy temperaturze np. 10 stopni na zewnątrz?U mnie chyba cos 60C.Ale szybciej dobija do 90C niz nagrzewanie od 0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach