Skocz do zawartości

333michasz333

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 333michasz333

  • Urodziny 31.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Orzysz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. a do afn z 98 roku jakie będą pasowały? planuje na dniach zakupić komplet ale zeby cyrk nie wyszedł przy wymianie
  2. dzięki, ustawiłem wcześniej na 4,2 ale jak zimny to musiał dwa razy przekręcić żeby odpalić
  3. a dawka paliwa na wagu jaką wartość musi mieć w afn, oczywiście na wolnych obrotach i na zagrzanym silniku
  4. jakie wartosci powinny byc w afn, nie sprawdzilem przed rozebraniem
  5. a co czyniłeś że się udało, mam ten sam problem. trzeba ustawiać nastawnikiem czy jakoś specjalnie odpowietrzać?
  6. ale pasek bedzie skakał wlasnie od tego, no tak mozna jeszcze zdjac pasek i wtedy sprawdzic rolke blokujac wirnik i krecic rolka, w jedna strone kreci w druga blokuje
  7. żeby sprawdzić rolkę alt. nie trzeba mechanika, wystarczy maskę podnieść i spojrzeć na pasek wieloklinowy i napinacz paska. pasek powinien chodzic równo bez wibracji żadnych (odcinek między alt. a pompą) rąk nigdzie nie trzeba wkładać aby sprawdzić. mechanikom nie wierze i trzeba ich traktować z dystansem
  8. u mnie buczało w określonym przedziale obrotów, powodował to wibrujący pasek klinowy, wibracja widoczna na odcinku alternator-pompa wspomagania. winna była rolka (sprzęgło) alternatora. po wymianie rolki cisza.
  9. pewnie ze sam, nowi fachowcy sa hehe chyba ze oni maja jakies stare paski b1 czy b2 hehe, zalewasz plyn do zbiorniczka, powoli opada a ty dolewasz cały czas do stanu aż się unormuje, później odpal i obserwuj, jak opadnie to znowu dolej, nic wiecej
  10. patrz po przewodach od płynu chłodzącego, będą tam dwie kostki kwadratowe a w środku czujnik
  11. To na 100 % wina sprzęgiełka alternatora, czyli rolki alt, przerabiałem to latem a długi czas szukałem przyczyny. Jestem pewny po widoku wibrującego paska między alt. a pompą wspomagania na twoim filmiku. Ja wymieniłem tą rolkę na firmy ina, jak narazie jest ok. Przy wymianie trzeba wymontować alternator i najlepiej zaopatrzyć się w klucz udarowy i specjalny kluczyk z 32 lub 33 ząbkami, bo jest problem z jej odkręceniem. U mnie nawet udarem nie poszło, zaspawałem sprzęgło i wtedy klucz i żaba. Przy wymianie rolki polecam od razu zająć się łożyskami żeby później nie robić znowu tego samego.
  12. sprawdz tunele od nawiewów, klapki od sterowania powietrzem ciepło/zimno
  13. jak się uda odkręcić wiskozę to później już z górki, bo ta śruba na imbus 10 lubi się poomykać i wtedy jest kupa roboty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności