-
Liczba zawartości
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O 333michasz333
- Urodziny 31.01.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Orzysz
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
-
powinna być miedziana
-
a do afn z 98 roku jakie będą pasowały? planuje na dniach zakupić komplet ale zeby cyrk nie wyszedł przy wymianie
-
Poprawny montaż nastawnika pompy wtryskowej typu VT37
333michasz333 odpowiedział demon201 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
dzięki, ustawiłem wcześniej na 4,2 ale jak zimny to musiał dwa razy przekręcić żeby odpalić -
Poprawny montaż nastawnika pompy wtryskowej typu VT37
333michasz333 odpowiedział demon201 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
a dawka paliwa na wagu jaką wartość musi mieć w afn, oczywiście na wolnych obrotach i na zagrzanym silniku -
Poprawny montaż nastawnika pompy wtryskowej typu VT37
333michasz333 odpowiedział demon201 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
jakie wartosci powinny byc w afn, nie sprawdzilem przed rozebraniem -
cieknie z pomy wtryskowej, naprawa/regulacja
333michasz333 odpowiedział bolsfanwk → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
a co czyniłeś że się udało, mam ten sam problem. trzeba ustawiać nastawnikiem czy jakoś specjalnie odpowietrzać? -
ale pasek bedzie skakał wlasnie od tego, no tak mozna jeszcze zdjac pasek i wtedy sprawdzic rolke blokujac wirnik i krecic rolka, w jedna strone kreci w druga blokuje
-
żeby sprawdzić rolkę alt. nie trzeba mechanika, wystarczy maskę podnieść i spojrzeć na pasek wieloklinowy i napinacz paska. pasek powinien chodzic równo bez wibracji żadnych (odcinek między alt. a pompą) rąk nigdzie nie trzeba wkładać aby sprawdzić. mechanikom nie wierze i trzeba ich traktować z dystansem
-
u mnie buczało w określonym przedziale obrotów, powodował to wibrujący pasek klinowy, wibracja widoczna na odcinku alternator-pompa wspomagania. winna była rolka (sprzęgło) alternatora. po wymianie rolki cisza.
-
Samodzielna wymiana termostatu
333michasz333 odpowiedział poldeczek1 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
pewnie ze sam, nowi fachowcy sa hehe chyba ze oni maja jakies stare paski b1 czy b2 hehe, zalewasz plyn do zbiorniczka, powoli opada a ty dolewasz cały czas do stanu aż się unormuje, później odpal i obserwuj, jak opadnie to znowu dolej, nic wiecej -
patrz po przewodach od płynu chłodzącego, będą tam dwie kostki kwadratowe a w środku czujnik
-
Alternator Bosch 120A - jakie łożyska? Jeśli nie one to co?
333michasz333 odpowiedział lookas76 → na temat → Elektryka, oświetlenie
To na 100 % wina sprzęgiełka alternatora, czyli rolki alt, przerabiałem to latem a długi czas szukałem przyczyny. Jestem pewny po widoku wibrującego paska między alt. a pompą wspomagania na twoim filmiku. Ja wymieniłem tą rolkę na firmy ina, jak narazie jest ok. Przy wymianie trzeba wymontować alternator i najlepiej zaopatrzyć się w klucz udarowy i specjalny kluczyk z 32 lub 33 ząbkami, bo jest problem z jej odkręceniem. U mnie nawet udarem nie poszło, zaspawałem sprzęgło i wtedy klucz i żaba. Przy wymianie rolki polecam od razu zająć się łożyskami żeby później nie robić znowu tego samego. -
Temperatura - nie dogrzewa się silnik AFN - AVB
333michasz333 odpowiedział przybora → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
sprawdz tunele od nawiewów, klapki od sterowania powietrzem ciepło/zimno -
Napinacz paska wielorowkowego 1,9 tdi AVG
333michasz333 odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
jak się uda odkręcić wiskozę to później już z górki, bo ta śruba na imbus 10 lubi się poomykać i wtedy jest kupa roboty -
Alternator Bosch 120A - jakie łożyska? Jeśli nie one to co?
333michasz333 odpowiedział lookas76 → na temat → Elektryka, oświetlenie
czyli ta sama robota mnie czeka i trochę więcej ;/