sylwekrok28 Zgłoś #101 Napisano 2 Stycznia 2011 Witam panowie czy morze mi ktoś podpowiedzieć co morze tak stukać w moim silniku tdi afn 110km [ame]http://www.youtube.com/watch?v=iW8-71QjLsY[/ame] ja już sam niewiem co to morze być odgłos słychać najbardziej w okolicy słupka srodkowego dzwi i naprawde niewiem co to morze być !!! dziekuje z góry pozdrowienia...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #102 Napisano 2 Stycznia 2011 Bierz listewkę, przykładaj do poszczególnych kółek i ucha i słuchaj. Tylko uważaj, nie zahacz o jakiś ruchomy element, bo będziesz miał dziurę w głowie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #103 Napisano 2 Stycznia 2011 mechanik jak zauwazyl ze wybija przez uszczelke to musial wyjac wtrysk, nie wiem czy go sie wykreca w afn czy wyjmuje, kazal psikac to psikalem ---------- Post added at 12:21 ---------- Previous post was at 12:19 ---------- sylwek stawiam na popychacze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwekrok28 Zgłoś #104 Napisano 2 Stycznia 2011 PrZeMoL też myslałem o popychaczach tylko ten klekot dochodzi takjakby z tyłu silnika,a jest jakiś sposób na postawienie diagnozy że to popychacze ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #105 Napisano 2 Stycznia 2011 Najprościej unieść dekiel od zaworów i obejrzeć je, w stanie agonalnym będą miały widoczne uszkodzenia. Warto tez sprawdzić wałek rozrządu (jego stan). Klepanie w tylnej części silnika może też oznaczać problemy z kończącą się dwumasą. Sprawdź czy są jakieś reakcje na sprzęgło i czy powodują zmiany w klekotaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwekrok28 Zgłoś #106 Napisano 2 Stycznia 2011 sipowitz oki dzięki za podpowiedz wybieram sie do znajomych to przy okazji sprawdze to sprzęgło dzieki pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #107 Napisano 2 Stycznia 2011 Tak klepie jak jest na maxa zimny: [ame] [/ame] A tak jak ma temperaturkę 90 stopni. Troche szumi dmuchawa w tle;P [ame] [/ame] Słychać ewidentnie że jest duużo ciszej niż po zapaleniu czyli objaw prawidłowy słychać jak silnik bardziej mruczy a nie klepie. Wyraźnie głośniej jest od strony kierowcy. W tle tam troche szumi dmuchawa Od przodu jak się stoi to nie słychać klepania tylko taki fajny rechot dosłownie mruczenie. Ale w środku burczy murczy i trzęsie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek Zgłoś #108 Napisano 2 Stycznia 2011 _chris_ mi to wygląda na dwumase Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #109 Napisano 2 Stycznia 2011 no ale z drugiej strony nie ma innych objawów dwumasy;/ nieważne czy jest sprzęgło wciśniete czy nie, nie trzęsie przy spadanie z obrotów, a do tego jeszcze wygląda na zewnątrz jak nowe;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #110 Napisano 2 Stycznia 2011 kiedys czytalem ze jak z tylu silnika stuka to moze to byc: lancuszek napinacza rozrzadu lub napinacz, lub lancuszek ........ cos z rozrzadem i lancuszkiem niech sie wypowie jakis fachur bo nie znam dokladnie nazwy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #111 Napisano 2 Stycznia 2011 Owszem, ale np. w 2.7 lub 3.0 TDI. W poczciwych AFNach i pochodnych łańcuszka brak, rolę napinacza pełni rolka, która jest dokładnie po przeciwnej stronie silnika (przód). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwekrok28 Zgłoś #112 Napisano 3 Stycznia 2011 Witam panowie niemoge dojśc co tak klepie nagrałem kolejny film prosze o podpowiedzi co morze być przyczyną tego klekotu ........ ---------- Post added at 19:11 ---------- Previous post was at 19:11 ---------- [ame]www.youtube.com/watch?v=GZwczt7vEoU[/ame] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek40 Zgłoś #113 Napisano 3 Stycznia 2011 W blaszanym garażu jest straszne echo, ale po dźwięku to mi wygląda na to, że któryś z wtryskiwaczy ma niższe ciśnienie otwarcia. Musiałbyś je wykręcić i dać do sprawdzenia. A czy przy starcie zimnego silnika klekot nie jest głośniejszy? Być może, że uszczelniacz na jednej ze szklanek jest już za słaby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwekrok28 Zgłoś #114 Napisano 3 Stycznia 2011 krzysztof, witam wiesz co niezwracałem na to uwagi.Jak odpalam go po nocy i zanim olej zaleje popychacze to jest głośno wyżej jest jeszcze jeden mój filmik. przejde do konkretów dzwię najbardziej słychać z tyłu silnika a najbardziej przy kole od pasażera zresztą od kierowcy też szczególnie słyszalny jest przy srodkowym słupku z boku auta . z paleniem niemam najmiejszego problemu nawet przy -15 i więcej. ostatnio zastanawiałem się czy to nie dwumasa lub pompa vacum ale to tylko domysły ten dzwię jest też słyszalny w srodku auta a dokładnie gdzieś mniejwięcej nad lewarkiem zmiany biegów na każdym biegu między 1900 obr a 2000 obr najbardziej słyszalny dla ucha wraz z wzrastającymi obrotami powoli zanik gdzieś przy 2500 obr. i jeszcze jeden ważny temat ostatnio odpaliłem go po nocy i sprawdzałem pedał hamulca po odpaleniu wciskałem pedał i okazało się że wciskając go równomiernie wpadał mi do końca i tak kilka razy ale już po 2-3 minutach wszystko było ok .... prosze o podpowiedzi dzięki pozdrowienia......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek9 Zgłoś #115 Napisano 3 Stycznia 2011 Proponuje stetoskop i słuchać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek40 Zgłoś #116 Napisano 3 Stycznia 2011 Nie słuchaj dźwięków z każdej strony bo to jest mylne. Słuchałem obydwu filmików i ciągle skłaniam się ku wtryskiwaczom. Na wysokich obrotach dźwięk silnika jest głośniejszy i klekotu nie odróżnisz, ale on jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwekrok28 Zgłoś #117 Napisano 3 Stycznia 2011 krzysztof, ok a czy da się to jakoś sprawdzić czy to wtrysk np popuszczając każdy po koleii wyjdzie który jest uszkodzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek40 Zgłoś #118 Napisano 3 Stycznia 2011 Nie. W ten sposób odpowietrzało się starsze diesle. Trze ba wykręcić i dać dla kogoś, kto sprawdzi ciśnienie otwarcia i kąt rozprysku, a jak to nie pomoże to sprawdź ciśnienie na cylindrach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #119 Napisano 3 Stycznia 2011 krzysztof, ok a czy da się to jakoś sprawdzić czy to wtrysk np popuszczając każdy po koleii wyjdzie który jest uszkodzony.Da się, ten walnięty ucichnie. Stukający wtrysk milknie też podczas jazdy przy hamowaniu silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwekrok28 Zgłoś #120 Napisano 3 Stycznia 2011 Tomek, witam a czy ty też stawiasz na wtryski po wysłuchaniu moich filmików jak kolega krzysztof ??? dzięki z góry i najlepszego w nowym roku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach