Skocz do zawartości

krzysiek40

  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krzysiek40

  • Urodziny 14.03.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    piecki

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Stacja diagnostyczna raczej nie zwraca na to uwagi. Silnikowi to nie szkodzi. Jeśli chodzi o wymianę to musisz się uzbroić w cierpliwość, do śrub dostaniesz się i od góry i od dołu, ale jest dość ciasno i są ograniczone ruchy kluczami.
  2. Kasiia. Jest to dość prosta robota, zgłoś się do jakiegokolwiek mechanika lub tokarza i wykręci tą śrubę za ok. 50 zł.
  3. Nie wiem jak w B6, ale we wcześniejszych modelach mrugająca kontrolka świec wskazuje uszkodzenie czujnika stopu.
  4. Błąd przekaźnika pewnie nie, ale może wskazać "zwarcie do minusa", ale minus komputer sam wypuszcza na przekaźnik, a kontrolka to już pisałem wcześniej, że jest sterowana niezależnie od przekaźnika. Najlepiej zastosować przycisk do przekaźnika, bo bezpośrednio do świec to musiałby być bardzo duży i ciągnąć grube kable żeby mógł przewodzić bardzo duży prąd, a kontrolkę zrobić jak napisał Groszek_6 wpiąć razem z przyciskiem.
  5. Napisałem Ci już wyżej. Możesz zastosować przycisk podłączając go do masy i do pinu prawdopodobnie 24 (ale się upewnij. Wyjmij przekaźnik i zobacz na które wejście w skrzynce wchodzi ten najcieńszy pin) i to pod niego musisz się podłączyć.
  6. Zacznij oczywiście od świec tzn. napięcia na nich. na poprzedniej stronie pisałem- żarówka, dwa kabelki jeden do masy drugi do listwy świec. Jak grzeją to sprawdź dopływ paliwa (ewentualnie napięcie na elektrozaworze który znajduje się na pompie wtryskowej).
  7. Na półośce przy przegubie, tym blisko skrzyni jest taki gumowy "przegub", może być już wyrobiony, sprawdź go, sprawdź też sam przegub, ale on by bardziej zgrzytał niż piszczał.
  8. Sterownik to komputer, a co do czujnika temperatury to jak zdejmiesz z niego kostkę to powinien grzać i świecić kontrolka z maksymalnym czasem, a wtedy będzie wiadomo że masz do wymiany czujnik. Jak będzie temperatura powyżej 5* to świece nie grzeją, a kontrolka świeci przez ok 2-3 sekundy.
  9. Jak wyjmiesz przekaźnik to zobaczysz, które wyjścia przekaźnika wchodzą do gniazda. Masz dwa duże wyjścia, są one do zasilania świec,a dwa mniejsze to zasilanie przekaźnika. Prawdopodobnie to 21 i 24, z tym że 21 to jest (+) stały a 24 to (-) sygnał wychodzący ze sterownika i pod ten mógłbyś podłączyć przycisk (od masy), a kontrolka jest sterowana całkiem osobno od sterownika [a co masz uszkodzony?].
  10. Rezystancja dla 12 i14V będzie przybliżona. Napięcie na diodzie i tak będzie wahać się o ok 0.3, 0.4V max. co nie wpływa na pracę diody.
  11. ale on ma licznik jeszcze na linkę więc może być inaczej
  12. Popróbuję. Dzięki, ale nie mam dostępu do kanałów bez tego kodu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności