krzysiek40
-
Liczba zawartości
52 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O krzysiek40
- Urodziny 14.03.1968
Informacje osobiste
-
Imię
krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
piecki
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1996
-
uszczelka kolektora wydechu - "z czym to się je?"
krzysiek40 odpowiedział pszem → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Stacja diagnostyczna raczej nie zwraca na to uwagi. Silnikowi to nie szkodzi. Jeśli chodzi o wymianę to musisz się uzbroić w cierpliwość, do śrub dostaniesz się i od góry i od dołu, ale jest dość ciasno i są ograniczone ruchy kluczami. -
Kasiia. Jest to dość prosta robota, zgłoś się do jakiegokolwiek mechanika lub tokarza i wykręci tą śrubę za ok. 50 zł.
-
Zmiana podświetlenia nawiewów powietrza
krzysiek40 odpowiedział kazio → na temat → Poradniki i instrukcje
Dobra robota Krystian:dobrze -
Migająca kontrolka żółta sipralka b6
krzysiek40 odpowiedział piter25 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Nie wiem jak w B6, ale we wcześniejszych modelach mrugająca kontrolka świec wskazuje uszkodzenie czujnika stopu. -
Błąd przekaźnika pewnie nie, ale może wskazać "zwarcie do minusa", ale minus komputer sam wypuszcza na przekaźnik, a kontrolka to już pisałem wcześniej, że jest sterowana niezależnie od przekaźnika. Najlepiej zastosować przycisk do przekaźnika, bo bezpośrednio do świec to musiałby być bardzo duży i ciągnąć grube kable żeby mógł przewodzić bardzo duży prąd, a kontrolkę zrobić jak napisał Groszek_6 wpiąć razem z przyciskiem.
-
Zmiana podświetlenia nawiewów powietrza
krzysiek40 odpowiedział kazio → na temat → Poradniki i instrukcje
"A mówiłem". -
Napisałem Ci już wyżej. Możesz zastosować przycisk podłączając go do masy i do pinu prawdopodobnie 24 (ale się upewnij. Wyjmij przekaźnik i zobacz na które wejście w skrzynce wchodzi ten najcieńszy pin) i to pod niego musisz się podłączyć.
-
Zacznij oczywiście od świec tzn. napięcia na nich. na poprzedniej stronie pisałem- żarówka, dwa kabelki jeden do masy drugi do listwy świec. Jak grzeją to sprawdź dopływ paliwa (ewentualnie napięcie na elektrozaworze który znajduje się na pompie wtryskowej).
-
Na półośce przy przegubie, tym blisko skrzyni jest taki gumowy "przegub", może być już wyrobiony, sprawdź go, sprawdź też sam przegub, ale on by bardziej zgrzytał niż piszczał.
-
Sterownik to komputer, a co do czujnika temperatury to jak zdejmiesz z niego kostkę to powinien grzać i świecić kontrolka z maksymalnym czasem, a wtedy będzie wiadomo że masz do wymiany czujnik. Jak będzie temperatura powyżej 5* to świece nie grzeją, a kontrolka świeci przez ok 2-3 sekundy.
-
słabe światła+nowa solucja na przekażniki
krzysiek40 odpowiedział hotair → na temat → Poradniki i instrukcje
A czym je regenerujesz? -
Jak wyjmiesz przekaźnik to zobaczysz, które wyjścia przekaźnika wchodzą do gniazda. Masz dwa duże wyjścia, są one do zasilania świec,a dwa mniejsze to zasilanie przekaźnika. Prawdopodobnie to 21 i 24, z tym że 21 to jest (+) stały a 24 to (-) sygnał wychodzący ze sterownika i pod ten mógłbyś podłączyć przycisk (od masy), a kontrolka jest sterowana całkiem osobno od sterownika [a co masz uszkodzony?].
-
Zmiana podświetlenia nawiewów powietrza
krzysiek40 odpowiedział kazio → na temat → Poradniki i instrukcje
Rezystancja dla 12 i14V będzie przybliżona. Napięcie na diodzie i tak będzie wahać się o ok 0.3, 0.4V max. co nie wpływa na pracę diody. -
ale on ma licznik jeszcze na linkę więc może być inaczej
-
Popróbuję. Dzięki, ale nie mam dostępu do kanałów bez tego kodu.