bigu888 Zgłoś #201 Napisano 4 Marca 2010 To możesz już tych "fachmanów" wymazać z telefonu i zapomnieć o ich radach:)To są świece, własnie je wyjąłem i podłączyłem do aku na krótko. Jedna działa! Po tylu latach i Bóg jeden wie ilu kilometrach przebiegu, bo raczej wymieniane nie były od nowości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki104 Zgłoś #202 Napisano 4 Marca 2010 Radzę Ci trzymaj sie od tych "Fachmanów" z daleka - czujniki, heheh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #203 Napisano 4 Marca 2010 tak też myślałem ,dopóki sam nie wykręcę nikomu nie uwierzę, tak mi odpowiedzieli panowie w stolicy, wymieniałem u nich czujnik temp.paliwa, to samo powiedzieli o forum cytuje (ludki na forum zawsze jakies głupoty pisza) ---------- Post added at 14:25 ---------- Previous post was at 14:23 ---------- To możesz już tych "fachmanów" wymazać z telefonu i zapomnieć o ich radachTo są świece, własnie je wyjąłem i podłączyłem do aku na krótko. Jedna działa! Po tylu latach i Bóg jeden wie ilu kilometrach przebiegu, bo raczej wymieniane nie były od nowości. jak sprawdzales , robi sie czerwona jak te od odpalania ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bigu888 Zgłoś #204 Napisano 4 Marca 2010 Po podłączeniu jej "na krótko" do akumulatora robi się czerwona, analogicznie jak świece w głowicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albercik01 Zgłoś #205 Napisano 11 Listopada 2010 Witam. Stałem się szczęśliwym posiadaczem VW Passata 1,9TDI 90KM z 2000r. Wszystko jest pięknie autko od zachodnich sąsiadów. Wymieniłem już standardowo olej, filtry, rozrząd. Ale mam jeszcze jedną usterkę. Autko ciężko kręciło wiec sprawdziłem świece żarowe - wszystkie 4 spalone. Kupiłem nowe BOSCH i założyłem - może coś lepiej ale nie do końca, sprawdziłem czy idzie prąd do świecy. Ściągnąłem kapturek u pierwszej świecy podłączyłem żaróweczka na kabelkach, po przekręceniu kluczyka powinien pójść prąd i żarówka powinna chociaż mrugnąć. Ale niestety nie. Z tego wynika że świece nie grzeją bo prąd do nich nie dociera. Co może być przyczyną? Bezpieczniki w obudowie komputera pod maska są całe, może przekaźnik? W tym samym miejscu co bezpieczniki są 2 przekaźniki. Jak sprawdzić czy przekaźnik jest OK? A może jeszcze coś innego? Czekam na pomoc:) Pozdrawiam. ---------- Post added at 16:49 ---------- Previous post was at 15:54 ---------- Witam ponownie. Jeszcze w ramach uzupełnienie posta z zapytaniem, może ktoś mi napisać numery - oznaczenia przekaźników jakie sa w Passat B5 - 3B z 2000r. silnik AHH 1,9TDI 90KM. Bardzo by mi to pomogło. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość eltom Zgłoś #206 Napisano 11 Listopada 2010 może ktoś mi napisać numery - oznaczenia przekaźników jakie sa w Passat B5 - 3B z 2000r. silnik AHH 1,9TDI 90KM.Bardzo by mi to pomogło. Pozdrawiam. Kolego, odkręć obudowę komputera silnika, tego pod maską przy podszybiu od strony kierowcy, tam są te przekaźniki. Powinny być na nich oznaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #207 Napisano 11 Listopada 2010 Jeszcze w ramach uzupełnienie posta z zapytaniem, może ktoś mi napisać numery - oznaczenia przekaźników jakie sa w Passat B5 - 3B z 2000r. silnik AHH 1,9TDI 90KM. Proszę bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albercik01 Zgłoś #208 Napisano 12 Listopada 2010 Witam. Numery sczytane z przekaźników. Przekaźniki wyglądają na całe... jest możliwość sprawdzenie czy przekaźnik działa poprawnie? Bo dalej prąd nie idzie na świece. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witusb24 Zgłoś #209 Napisano 12 Listopada 2010 mógłby ktoś zrobić zdjęcie gdzie te świece się znajdują?mam silnik ajm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tofana Zgłoś #210 Napisano 12 Listopada 2010 (edytowane) sprawdziłem czy idzie prąd do świecy. Ściągnąłem kapturek u pierwszej świecy podłączyłem żaróweczka na kabelkach, po przekręceniu kluczyka powinien pójść prąd i żarówka powinna chociaż mrugnąć. A czy nie jest czasem za ciepło w "garach" by komp je w ogóle odpalał ? ew czujniki temp można by sprawdzić. Edytowane 12 Listopada 2010 przez tofana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majcin Zgłoś #211 Napisano 13 Listopada 2010 przekaźników jakie sa w Passat B5 - 3B z 2000r. silnik AHH 1,9TDI 90KM http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1523 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
albercik01 Zgłoś #212 Napisano 15 Listopada 2010 Witam. Świece żarowe wszystkie są dobre i dają prąd. Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone też są ok. Zostaje jeszcze czujnik temperatury. Może ktoś opisać gdzie on się znajduje w pasatku silnik AHH. Bo sam nie mogę go umiejscowić... Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #213 Napisano 15 Listopada 2010 Witam. Świece żarowe wszystkie są dobre i dają prąd. Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone też są ok. Zostaje jeszcze czujnik temperatury. Może ktoś opisać gdzie on się znajduje w pasatku silnik AHH. Bo sam nie mogę go umiejscowić... Pozdrawiam Prawdopodobnie w tym samym miejscu co w pozostalych 1.9 TDI na VP. Szukaj tematu dotyczacego czujnika temperatury G6/62. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #214 Napisano 19 Listopada 2010 Witam. Które to przekaźniki odpowiadają za te świece i jak je sprawdzić (chodzi mi o numer na przekaźniku) i ile ich jest ?. Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #215 Napisano 20 Listopada 2010 No to zabrałem się za dokładanie podgrzewacza. Mam już świece oryginały, przekaźnik 12v 100A, gniazdo bezpiecznika maxi do 80A, bezpiecznik maxi 50A, włącznik podgrzewanej przedniej szyby z timerem, przewody. Czekam jeszcze tylko na samo kolanko, które serwis ściąga aż z Niemiec, bo w całym UK nie ma tego Będe załączał to przełącznikiem podgrzewanej przedniej szyby-bo tylko to miejsce mam wolne na konsoli, a włącznik ma timer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #216 Napisano 20 Listopada 2010 No to zabrałem się za dokładanie podgrzewacza Masz na mysli ten co jest w TDI na VP? Na forum Vectry - VKP jest porada jak zrobic uklad dogrzewania za pomoca ukladu z renault. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #217 Napisano 20 Listopada 2010 Jak doszliśmy zgodnie do porozumienia w tym temacie, dogrzewacz taki był stosowany również w PD. W moim silniku, odkręcam plastikowe kolanko, w jego miejsce wkręcam aluminiowe z trzema świecami i to by było na tyle. P&P, gorzej z podłączeniem elektrycznym, jako, że nie mam pojęcia jak zrobic jak w oryginale i równocześnie podejrzewam, że moje ECU mogłoby tego nie obsłużyć, bo raz, że w autach na UK tego nigdy nie było, a dwa to w 2004 tego już nawet w Europie nie montowali. W każdym razie pomysł podłączenia jak wyżej wydaje mi się być niczego sobie Jak zrobię to pewnie zrobię jakiś opis co i jak. http://allegro.pl/podgrzewacz-wody-vw-audi-038121145-i1287640266.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #218 Napisano 20 Listopada 2010 Wg ETKI w moim AVB z 2003 nie ma podgrzewacza. Pod maska kolanko jest, ale bez kabli i wystajacych swiec. Na zimnym silniku slychac co jakis czas cykanie, widac chwilowe przygaszenie swiatel, skok obrotow i spalania, VAG tez pokazuje ze uklad sie zalacza (3 poziomy mocy). Jak ustawie climatronic na LO powyzsze objawy znikaja. Czyli uklad jest, tyle ze w niewaidomym miejscu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #219 Napisano 20 Listopada 2010 Hm, ciekawe jest to co piszesz o tych objawach. A, w którym bloku to sprawdzasz, tam gdzie jest auxiliary heater? Być może to świece żarowe silnika grzeją dłużej i przejmują zadanie dogrzewacza w jakimś stopniu. U siebie kiedyś sprawdzałem vagiem to świece silnika na zimnym silniku grzeją dość długo przy niskich temp, aczkolwiek cykania i przygasania nie zauważyłem. Co do kolanka ze świecami, to zdaje się, że było montowane do 2001 tylko. Ja mam nadzieje, że będzie mi się jutro chciało i pociągnę instalacje, a potem tylko włożę kolanko jak już przyjdzie. Tylko wciąż nie mogę znaleźć rozpiski pinów włącznika przedniej szyby podgrzewanej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #220 Napisano 21 Listopada 2010 (edytowane) w którym bloku to sprawdzasz,01 engine, grupa 16, blok 3. Gdy uklad nie dziala swieca sie dwa 00, gdy dziala 1 swieca 01, gdy dwie 10, gdy trzy 11. Moze nie tyle co swieca, bo nie stwierdzilem ich obecnosci, ale poziom grzania, bo cos obciaza silnik i instalacje.Te kolanko to nie wiem jak zamontujesz, bo dostep nie jest najlepszy - z tylu silnika kolo pompki vacu chyba. Swoja droga nie slyszalem o podgrzewanej przedniej szybie w B5. ps. a czy przy wlaczonej klimie zauwazyles, ze gdy zalaczasz drugi bieg przy niskich obrotach jest chwilowe przymulenie auta - wg instrukcji nastepuje wtedy chwilowe odlaczenie sprezarki klimy, by zwrocic zabrane koniki - mnie to bardzo wkurza. Edytowane 21 Listopada 2010 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach