Skocz do zawartości

bigu888

  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bigu888

  • Urodziny 02.02.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1999
  1. Nikt nie ma pomysłu?? Bardzo proszę o wszelkie sugestie i z góry dziękuję!!!
  2. Witam Samochodzik to Golf 5 1.9tdi 90KM (BRU) 2005r. Autko nie jedzie i jak widać w logach szaleje turbina. Geometria chodzi bez przycięć. Ciągnie i nagle ciśnienie spada-powód nieznany. Proszę o sugestie i z góry dziękuję. Statyczne: 001 http://vaglog.rtnet.pl/bigu_174950.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/bigu_174964.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/bigu_174960.html 018 http://vaglog.rtnet.pl/bigu_174961.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/bigu_174962.html Bassic settings: 003 http://vaglog.rtnet.pl/bigu_174967.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/bigu_174968.html Dynamiczne: 001 http://vaglog.rtnet.pl/bigu_174951.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/bigu_174969.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/bigu_174963.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/bigu_174956.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/bigu_174958.html 011 http://vaglog.rtnet.pl/bigu_174994.html Dynamiczne grupami: 003+011 http://vaglog.rtnet.pl/bigu_174953.html 010+011 http://vaglog.rtnet.pl/bigu_174957.html 003+008+011 http://vaglog.rtnet.pl/bigu_174952.html
  3. Chciałbym poinformowość kolegów,iż na święta spotkała mnie wspaniala niespodzianka!!! 2dni temu wychodząc z domu,okazało się że ktoś pożyczył bez mojej wiedzy mojego passacika i obawiam się że nie bedzie chciał go dobrowolnie oddać Cechy charakterystyczne: pompa 11mm, wtryski 216(ale w korpusie od afnow), oryginalna navi vw z wyswietlaniem koment na fisie; zielone podswietlenie deski i climatronica a czerwone regulacji nawiewów, szyba przednia ze sladem po uderzeniu kamieniem,chromy wokół ram szyb bocznych i na tylnej klapie(rzadkosc), tarcze przód ATE Powerdisc-nacinane, opony przód nowe zimówki Continental TS830 Za wszelką pomoc w namierzeniu tych gówień ludzkich które wsiadły i zapewne zasmrodzili swoim odorem wnętrze mojego wozu gwarantuje nagrodę i dozgonną wdzięczność. Wszystkim forumowiczom życzę Wesołych Świąt a tej kupie przegrańców życiowych, życzę żeby na mnie kiedyś trafili i z góry wspólczuje. 886-380-443 Uploaded with ImageShack.us
  4. Normalny-prawy.u mnie byla to gwiadka -nie imbus!!!prawie zepsułem śrube odkręcając imbusem. Jakieś pytania?PISZ!!!Wymiana góra pół godziny.
  5. Wiem że temat już przedawniony,ale aż mnie nosi jak to czytam!!!500zl??Za co się pytam??Komplet uszczelek do tej pompy kosztuje 30zl w Boschu!!!!Cieknie zazwyczaj pod nastawnikiem lub przy śrubie od sekcji(czerwona strzałka na fotce z pierw.postu).Te uszczelki wymienia się bez demontażu pompy, jedynie przy nastawniku wypadało by później skontrolować dawkę za VAGu i ew. poprawić. 2000 to prawie 20% wartości samochodu za uszczelnienie pompy!!!!To jakaś paranoja!!! ---------- Post added at 13:02 ---------- Previous post was at 13:01 ---------- śruba sekcji też na śrubę trójkątną. Trzeba przerobić nasadkę zeszlifowując co drugą ściankę, ale jakiego rozmiaru to nie wiem.
  6. 90% spokojnie wykryjesz VAGiem, tzn pokażą to dobrze zrobione logi. Jeszcze się na zapas nie martw,możliwe że sztanga jest źle wyregulowana.Nie dziw się że nie idzie na wysokich obrotach jak należy skoro przeładowuje(bo to przypuszczalnie powoduje notlaufy). Masz za dużo powietrza w stosunku do paliwa a to powoduje spadek mocy.
  7. Odświeżam temat żeby nie zakładać takiego samego. Czasem, bez żadnego powodu (ale zaznaczam że dzieję się to czasem, bez znaczenia czy silnik jest zimny czy rozgrzany)kompresor klimy zaczyna "wariować". Dokładnie jak w temacie-włącza się i wyłącza i tak cyklicznie. Czasem przejdzie mu po kilku razach,czasem potrafi tak bez końca aż nie wyłącze całkiem klimy. W panelu climatronica w diagnozie,na pozycji 19 wyświetlany jest stan w jakim jest aktualnie kompresor. W momencie kiedy się wyłącza wskazuje numer stanu jako "11", co oznacza "wyłączony z powodu temperatury cieczy chłodzącej pow 119C"! Problem polega na tym, że temp. może być 30C, może być 90C a i tak pojawia się ten sam objaw. Czujnik podwójny (4-pin)temp. cieszy chłodzącej G62 podmieniłem na identyczny z drugiego Paska, ale objawy nie ustąpiły. Włożyłem też ten potencjalnie wadliwy do innego samochodu i tam objawy się nie pojawiają. Także czujnik wstępnie wykluczam, no chyba że okablowanie tegoż czujnika. Czy macie jakieś sugestie?? Pozdrawiam
  8. No ja teraz nie mam póki co stuków, a tarcze z tyłu i klocki praktycznie juz nie istnieją No ale każdy przypadek trzeba rozpatrywac indywidualnie.
  9. Mój przypadek jest dość dziwny, ale napiszę może komuś się przyda. Jeden stuk przy ruszaniu, jeden przy hamowaniu, raczej nie na nierównościach. 4 mechaników, niepotrzebnie wymienione 2 wahacze i przegub, ponad 2h u diagnosty na szarpakach! Wkońcu 5 mechanik odnalazł przyczyne. Stuki generował wspornik na podwoziu, przykręcany na 2 śruby, który pełni funkcje zabezpieczającą, żeby wydech nie spadł całkowicie jeśli by pękł/urwał się. Zlokalizowana mniej więcej między przdnimi fotelami. Odziwo nie była luźna, ale jakoś się napinała. Stuki były niesamowicie drażniące. Zdjeliśmy ją całkowicie i nastała cisza:)
  10. Dziwne, ale według mojej wiedzy ta przepływka mierzy ŹLE!!! W bloku 008, przy gazie max w podłogę, kolumna środkowa powinna mieć najniższą wartość, prawa wyższą od środkowej, a lewa najwyższą. Tu niezawszę się to zgadza, no chyba że nie trzymałeś cały czas gazu na max podczas pomiaru! Czy koledzy potwierdzą??
  11. Przepływkę możesz jeszcze wyczyścić jeśli tego nie robiłeś. U mnie była oblepiona brudem, lekko cięła dawki przy max obciążeniu. Czyszczenie pomogło.
  12. No więc słusznie sugerowałem wężyk:) Jeśli chodzi o turbine jest wyraźny problem. Ciśnienie osiąga za dużo wartość, ponieważ sztanga gruszki nie może zejść na dół i go zmniejszyć. (przestawić kierownic w położenie w którym ciśnienie spada). Powód: n75 nie domaga lub kierownice się przycinają. Wkońcu ciśnienie spada, ale z opóźnieniem. Jeśli chodzi o przeplywkę to tak jak pisałem-mierzy nieprawidłowo.
  13. Faktycznie, kierownice pracują dziwnie, jakby sie lekko przycinały, ale niekoniecznie! Ja bym przeczyścił N75 i przyjżał się aktuatorowi(gruszce). Zrób loga 011 dynam. ze zdjętym wężykiem z gruszki. No i oczywiście przepływka mierzy zdecydowanie źle! (008 dyn)Jak masz 3 kolumny z wartościami dawek, to przy pedale max w podłodze musisz mieć odpowiednio: środkowa kolumna wartość minimalna, prawa kolumna wartość wyższa od środkowej i kolumna lewa wartość najwyższa.
  14. Po podłączeniu jej "na krótko" do akumulatora robi się czerwona, analogicznie jak świece w głowicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności