Maraj75 Zgłoś #661 Napisano 23 Stycznia 2019 Cześć Panowie, zagląda ktoś tutaj jeszcze?:) Wiele w temacie zostało już powiedziane, ale nie znalazłem przypadku podobnego do mojego:( Auto mam już długo i jakoś nigdy nie przyszło mi do głowy na poważnie tego testować poza tym, że kilka lat temu sprawdziłem czy świece są sprawne. Były sprawne, więc dałem spokój uznając, że pewnie działa. W międzyczasie zmieniłem ECU z 018 na 012, wszystko poszło w miarę bezproblemowo - ESP o które się najbardziej martwiłem działa, brak błędów, wszystko cacy. No i teraz trafiłem przypadkiem na ten temat i zacząłem sprawdzać jak to wygląda u mnie - rano przy -7st. wszystkie ponoć istotne warunki są spełnione. Mam jedynkę tylko na 1 pozycji z lewej, która według wszystkich tutaj dostępnych danych jest nieistotna, ale w polu 3 ni cholery nie zmieni się żadne 0 na 1, a co za tym idzie również świece fizycznie nie grzeją:( Próbowałem różne konfiguracje ustawień klimatronika, próbowałem jechać i nic, cały czas widzę dwa zera. Po jakimś czasie w warunkach do spełnienia pojawia mi się 1 na drugiej pozycji od lewej, która ponoć również jest nieistotna. Może jednak o czymś one świadczą. Dodam, że sprawdzałem temperatury i wszystko wygląda dobrze, zresztą na ostatniej pozycji mam 0 nawet jeszcze przy około 80st. płynu i sporo powyżej 0st. w dolocie. Dziwnie to wszystko sie zachowuje. Było chyba kilku chłopaków, którzy pisali że mają wszystkie 0 w warunkach do spełnienia i tez im nie załączało świec. Znaleźliście jakieś rozwiązanie problemu? Zastanawia mnie czy nie jest potrzebne jakieś przekodowanie CAN'a albo jeszcze czegoś innego po zmianie tego ECU. Przy teście wyjść przekaźniki LOW i Hi działają i widać jak przygasa lampka. Wiem, że pewnie niewiele to daje, ale drażni mnie jak coś powinno działać a nie działa:( PS. Aha jedyny błąd jaki mam jest w klimatroniku 01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 35-10 - - - Intermittent Możliwe, że jest jakiś problem z komunikacją pomiędzy panelem klimy, a ECU? Pozdrawiam i gdyby ktoś miał jakąś wiedzę, to proszę o podzielenie się nią. Będę wdzięczny:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KĘTman Zgłoś #662 Napisano 13 Czerwca 2023 Witam, czy jak leci płyn przez nieszczelny króciec czy świecę czy oring, a dość dużo i często dolewam to zdąży odparować? Bo nigdzie nie widać żeby kąpało pod pojazd. Myślałem, że może uszczelka pod głowicą...ale olej czysty, płyn też, test na spaliny Ok, nie dymi, pracuje idealnie, odpala też. A płyn ciągle dolewam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #663 Napisano 15 Czerwca 2023 Witam, jeśli dość dużo, to musiało by być coś gdzieś widać. Jeśli zasycha, to będzie widać taki czerwony lub zielony proszek, coś ala ulatniające się aluminium. Kolor zależy od koloru płynu chłodzącego. Z podpisu wychodzi, że to passat b5, więc tam powinien być płyn G12, czyli czerwony. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianPoland Zgłoś #664 Napisano 17 Listopada 2023 (edytowane) Panowie ,grupa vag 007 kolumna 3, czujnik powietrza zasysanego pokazuje przekłamana temperature, tj. na zewnątrz jest 5 stopni na plusie a na vagu widzę ok 20 stopni-po schłodzeniu czujnika temperatury powietrza zasysanego załącza podgrzewacz, czujnik podmieniany na nowy i jest to samo, gdzie szukać przyczyny wadliwego wskazania? Edytowane 19 Grudnia 2023 przez KrystianPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach