Poochini Zgłoś #501 Napisano 9 Grudnia 2012 Witam Czy mogę sprawdzić czy mam takie coś u siebie po przez wydruk kodów wyposażenia auta? Silnik mam AVF , a nie chcę na mrozie rozbierać deski / silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #502 Napisano 9 Grudnia 2012 dev14 ma niestety rację , miało być auto mało awaryjne ,a jest do bani i bardziej awaryjne jak VECTRA mojego ojca ( co kilka dni słyszę a nie mówiłem że PASSAT TO RUINA) , przesiadłem się na paska z BMW E46 i mogę powiedzieć że passat to tandeta ( Końca topienia kasy nie widać i proszę nie pisać że kupiłeś tanio to masz-zapraszam do obejrzenia ) MIAŁO BYĆ SUPER , ALE MAM NADZIEJE ŻE W KOŃCU TRAFIĘ NA FRAJERA KTÓRY MNIE POZBAWI PROBLEMU))))) ale to nie ten temat, więc jeżeli ktoś ma pomysł dotyczący naprawy to czekam na sugestie-- pozdrawiam Totalny OT,a gorzkie żale należy wylewać w innym miejscu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredek Zgłoś #503 Napisano 9 Grudnia 2012 Totalny OT,a gorzkie żale należy wylewać w innym miejscu... nie są to gorzkie żale tylko prawda, więc wróćmy do tematu postu, jakieś sugestie???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #504 Napisano 9 Grudnia 2012 WitamCzy mogę sprawdzić czy mam takie coś u siebie po przez wydruk kodów wyposażenia auta? Silnik mam AVF , a nie chcę na mrozie rozbierać deski / silnika W zasadzie nic nie trzeba rozbierać,potrzebna może jedynie być latarka i w miarę wprawne oko.Zerknij przy samej grodzi,tuż za blokiem silnika,króciec ze świecami jest naprawdę bardzo widoczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoarti Zgłoś #505 Napisano 9 Grudnia 2012 (edytowane) Chłopaki tak czytam wasze posty i zastanawiam się co wyście za szrot kupili ?? Myślałem że gorszego i bardziej zaniedbanego od mojego nie ma, kupiłem go rok temu za 5 tyś zł stał od 1,5 roku otwarty kury i psy bawiły i załatwiały się w środku, na kiepsko pomalowane tylne drzwi, błotnik i zderzaki, miałem wtedy MK4 tdi ( od lat śmigałem golfami) pomyślałem kasa dobra kupię podszykuję i sprzedam dalej wiadomo nikomu się nie przelewa więc zarobię parę złotych i git nie chciałem go dla siebie wiadomo pompowtryski, wielowahaczowe zawieszenie itp... wymieniłem dywan, siedzenia, jeden wahacz, teraz sprzęgło i czujnik temperatury wody doszło do tego że sprzedałem MK4 i zostawiłem passata i nie narzekam nic się nie psuje,nie był mocno walony (przytarte drzwi i tylny lewy narożnik) może akurat trafiliście na jakieś zajechane egzemplarze ? bo ja złego słowa na mojego paszczura nie dam powiedzieć Edytowane 9 Grudnia 2012 przez neoarti Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #506 Napisano 9 Grudnia 2012 W zasadzie nic nie trzeba rozbierać,potrzebna może jedynie być latarka i w miarę wprawne oko.Zerknij przy samej grodzi,tuż za blokiem silnika,króciec ze świecami jest naprawdę bardzo widoczny. Ok, jutro to zobacze. Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #507 Napisano 9 Grudnia 2012 Nie ma prostszego sposobu na sprawdzenie tego dogrzewacza (lub grzałki w nagrzewnicy) niż sprawdzenie VAG-iem w Output test... Na dobrą sprawę nie trzeba nawet otwierać maski, wystarczy zapalić światło w kabinie i obserwować czy przygasa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #508 Napisano 9 Grudnia 2012 W VAG`u będzie - 01 engine, grupa 16, blok 3? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #509 Napisano 9 Grudnia 2012 Nie, 01 - Engine, funkcja 03-Output tests i przewijasz przez listę. PS. można wykonać tylko 1 sekwencję na 1 włączenie zapłonu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #510 Napisano 9 Grudnia 2012 Acha, dzieki, jutro to sprawdzę. Mam w pełni działającą 'elektryczną grzałkę', ale ciepła nigdy dość Tylko przy pierwszym rozruchu moge to sprawdzic? Btw:Jeszcze jedno, gdzie w VAG`u znajdę info o temperaturach w kabinie jakie widzi climatronik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #511 Napisano 9 Grudnia 2012 Acha, dzieki, jutro to sprawdzę. Mam w pełni działającą 'elektryczną grzałkę', ale ciepła nigdy dość Tylko przy pierwszym rozruchu moge to sprawdzic?To nie masz co szukać pogrzewacza płynu chłodząc. Albo rybki albo akwarium Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #512 Napisano 9 Grudnia 2012 W domu mam ryby i akwarium To w takim razie nie będę szukać. Co do Vaga i czujników, to w temacie diagnozy to znajdę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #513 Napisano 9 Grudnia 2012 (edytowane) Grupa 016 Przeczytaj http://forum.vw-passat.pl/threads/95336-Grzalka-elektryczna-w-B5FL-i-B5-zobacz!!?p=1172388&viewfull=1#post1172388 Edytowane 9 Grudnia 2012 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #514 Napisano 9 Grudnia 2012 Dzieki. Chociaż to sobie sprawdzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz198012 Zgłoś #515 Napisano 9 Grudnia 2012 Chłopaki tak czytam wasze pasty i zastanawiam się co wyście za szrot kupili ?? Myślałem że gorszego i bardziej zaniedbanego od mojego nie ma, kupiłem go rok temu za 5 tyś zł stał od 1,5 roku otwarty kury i psy bawiły i załatwiały się w środku, na kiepsko pomalowane tylne drzwi, błotnik i zderzaki, miałem wtedy MK4 tdi ( od lat śmigałem golfami) pomyślałem kasa dobra kupię podszykuję i sprzedam dalej wiadomo nikomu się nie przelewa więc zarobię parę złotych i git nie chciałem go dla siebie wiadomo pompowtryski, wielowahaczowe zawieszenie itp... wymieniłem dywan, siedzenia, jeden wahacz, teraz sprzęgło i czujnik temperatury wody doszło do tego że sprzedałem MK4 i zostawiłem passata i nie narzekam nic się nie psuje,nie był mocno walony (przytarte drzwi i tylny lewy narożnik) może akurat trafiliście na jakieś zajechane egzemplarze ? bo ja złego słowa na mojego paszczura nie dam powiedzieć kolego chyba Ci się działy poj....y bo Twoja wypowiedz jest nie na miejscu i w zasadzie nie wiadomo o co Tobie chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoarti Zgłoś #516 Napisano 9 Grudnia 2012 Wiem że dział nie ten ale dwóch kolegów kilka postów wyżej mocno narzeka na swoje VW ... nie mogłem się powstrzymać ...sorki za zamieszanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #517 Napisano 9 Grudnia 2012 (edytowane) Zatem podsumowując moje przemyślenia. -W AWX obok ECU są przekaźniki 395 x2 oraz jeden 370. - by wykluczyć instalacje od przekaźnika do świec po przekręceniu klucza na zapłon zmostkować piny drutem zaznaczone jako nr.2. na foto Podłączyć żarówkę minus na aku + do kapturka świecy ( są 3 możliwości i sprawdzać kolejno) jak nie zaświeci to na 100% problem w kablach -aby sprawdzić czy przekaźnik dobry i okablowanie do świeczek nie przerwane gdzieś przekręcić kluczyk co poda napięcie na (rys 1,2 - liczba2) przekaźniki +, podłączyć na krótko do ramy auta -, jeden z pinów ( rys.1,2 liczba 1) tylko sprawdzić miernikiem który jest minusowy ( można na zwarcie cieniutkim drukiem metoda chybił trafił ale bezpiecznik może wywalić)- wydaje mi się że minut to będzie oznaczenie pinu 85 i sprawdzić żarówką jak wyżej. Jak nie zaświeci to przekaźnik kaput. -czyli całość wykluczona został tylko ECU, a skoro on tym nie steruje pozostaje przerwany kabel z zasilania pinu minusowego z przekaźnika albo wada ECU. jak ECU tym nie steruje po wykluczeniu całości że jest sprawna można na krótko wpiąć się w przekaźniki tam gdzie podaje napięcie minusowe ECU szeregowo pociągnąć włącznik manualny ON/OFF do kabiny i samemu sterować tymi świeczkami pomijając ECU. Warto dodać pewnie tu jakąś diodę sygnalizującą załączenie tego by się "nie zapomniało o tym czasem" W razie nie sterowania tego przez ECU jest to jedyne wyjście mniej kosztowne niż sprawdzanie co się dzieje w ECU że to nie chodzi + modyfikacje jakieś oprogramowania ( to moje domysły) -minus tego taki że trzeba pamiętać o wyłączeniu-załączeniu -plus myślę że jest ogromny bo można te świeczki załączyć kiedy się chce a nie kiedy tylko ECU chce, czyli w temperaturze powyżej 5 stopni. ps. Jak w moim przypadku okaże się najgorszy wariant ECU nie podaje minusa , to na 99,9 % podepnę minus z sterowania przekaźnikami pod podobny klawisz co sterowanie podgrzewaniem tylnej szyby co by oświetlało w widocznym miejscu że świeczki chodzą. Pytania tylko są 2 ( jak się trochę ociepli odpowiedzi poznam albo do garażu w 2 domu) mianowicie: czy wszystkie 3 przekaźniki są od świec ( dostałem informacje że jeden z 395 może być od dodatkowego chłodzenia paliwa) - to się sprawdzi żarówką w praktyce - czy po wyłączeniu stacyjki odcina zasilanie + na pinach 30-87, 30-87a , bądź na + w sterowaniu przekaźnikiem by w przypadku kiedy przekaźnik jest włączony manualnie a my zapomnimy o tym opuszczając auto co nam aku nie rozwali oraz wody nie zagotuje Jak się mylę w tym rozumowaniu poproszę o poprawienie mnie pozdrawiam Krzysiek Taka uwaga - przekaźniki pod deską rozdzielcza są od grzałki w nagrzewnicy , od świec przy ECU - tak wynika z opisów bezpieczników - by nie mylić w przyszłości. Edytowane 9 Grudnia 2012 przez dev14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredek Zgłoś #518 Napisano 10 Grudnia 2012 do neoarti!!! mam teraz 238 tys km , nawet serwis vw to potwierdził , w aucie wszystko wymieniane na czas , kury i kaczki w nim nie siedziały, a i tak się go pozbędę przy pierwszej okazji bo nie mam ochoty w niego już wkładać kasy, wracając do tematu to pozostaje mi wymiana pompy wody bo poza tym już chyba wszystko wymieniłem- pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #519 Napisano 10 Grudnia 2012 Jeżeli panel klimatronika mam na OFF to świece grzeją?:pardon Odnawiam Pytanko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #520 Napisano 10 Grudnia 2012 Odnawiam Pytanko. A dlaczego by i nie?;-)Oczywiście,choć pamiętaj,jednym z warunków jest obciążenie alternatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach