Jump to content

fredek

  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About fredek

  • Birthday 11/20/1975

Informacje osobiste

  • Imię
    radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ostrowiec św.

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Witajcie , w dalszej walce z moim pastuchem chyba nie jestem bliżej z rozwiązaniem problemu . Wcześniej pojawiał się błąd p0088 czyli za wysokie ciśnienie na listwie cr , został wymieniony regulator oraz czujnik ciśnienia na listwie , sprawdzone wtryski oraz pompa cr. Obecnie pojawił się błąd p0090 - przerwa w obwodzie regulatora ciśnienia - błąd stały , nie da się go usunąć , miga check oraz spiralka świec. Może miał ktoś taki przypadek i nakieruje w stronę rozwiązania .
  2. U mnie była zawieszona pompa cr , po wizycie u pompiarza auto odpaliło .
  3. Z tego co się orientuję to do twojego wozu podejdzie ten drugi rodzaj chłodnicy (płaski)
  4. Witajcie ponownie. Niestety autko odmawia współpracy. Objaw jest taki że podczas przyspieszania odcina moc i wtryski zaczynają mocno klepać. Sprawdzone przelewy i według mnie są ok tak jak i korekty. Natomiast problemem jest ciśnienie na szynie CR ponieważ sięga aż 2200 bar. Żaden czujnik nie zgłasza awarii. Auto zapala bardzo dobrze. Pracuje cicho, spalanie w normie. Dpf się dopala. Na sitku w pompie czysto, w filtrze paliwa również. Mam zamiar podmienić zawór ciśnienia w listwie i sprawdzić czy tam nie ma opiłków. Dodam jeszcze filmik z przelewów które były robione ponad 10 minut oraz jak wyglądają korekty. W filmiku pada niecenzurowane słowo więc proszę o wyciszenie głosu. VID_20210119_190419.mp4
  5. Witam. Zabrałem się za wymianę przewodów przelewowych ponieważ na pokrywie zaworów pojawiało się paliwo. Nigdzie nie znalazłem mokrego przewodu tylko pęknięty zatrzask jednego z tych plastikowych kapturków. Po demontażu całego elementu czyli rurek że złączkami chciałem sprawdzić czy jest przepływ i okazało się że 2 złączki są zapchane. Czy ktoś spotkał się z takim problemem? Cały komplet rurek że złączkami dotrze do mnie dopiero w sobotę więc nie mam do czego porównać. Dodam że silnik zapala normalnie, spalanie w normie, dynamika również. Pozdrawiam Radek Witam, na nowym przewodzie wszystkie złączki mają przepływ powietrza, więc stare ewidentnie uszkodzone.
  6. a i owszem występują i są wymienione , ale co z tego i tak długo się nagrzewa, wymieniłem wszystko poza pompą wody więc właśnie ją obstawiam jako winowajczynie , ale mam 30 tysięcy przejechane na rozrządzie więc dałem sobie spokój bo nie mam ochoty rozbierać wszystkiego
  7. Kolego ja mam diesla i myślałem że ja mam problem z dogrzewaniem auta, powymieniałem 3x termostat i inne bzdury , a teraz stwierdzam że ten typ tak ma, widzę że niedogrzane paski to w większości standard, ale ja myślę że jeżeli nie termostat to czujnik temperatury, może spróbuj odpowietrzyć układ ( a może pompa wody coś szwankuje) , u mnie przy silnych mrozach to muszę przejechać z 12 km aby złapał na blacie 90- pozdrawiam
  8. witam ponownie , odebrałem właśnie auto od speca , wszystko sprawdzone i nic nie znalezione , więc dochodzę do wniosku że ten typ tak ma i tyle - pozdrawiam
  9. termostat vw\audi numeru nie pamiętam, ale jak poszperam to przed montowaniem zrobiłem zdjęcia numerów seryjnych to napiszę
  10. no tak wszystko jasne, i jeszcze jedno pytanie od jakiegoś czasu mam zimny płyn w zbiorniczku wyrównawczym, co za diabeł w tym wszystkim siedzi , to jest pytanie do osób bardziej kumatych niż ja ( termostat wymieniałem) )))))
  11. no to aby było ciekawie to serwis VW rozłożył ręce i stwierdził ten typ tak ma , więc pozostaje metoda prób i błędów)))
  12. do neoarti!!! mam teraz 238 tys km , nawet serwis vw to potwierdził , w aucie wszystko wymieniane na czas , kury i kaczki w nim nie siedziały, a i tak się go pozbędę przy pierwszej okazji bo nie mam ochoty w niego już wkładać kasy, wracając do tematu to pozostaje mi wymiana pompy wody bo poza tym już chyba wszystko wymieniłem- pozdrawiam
  13. nie są to gorzkie żale tylko prawda, więc wróćmy do tematu postu, jakieś sugestie????
  14. dev14 ma niestety rację , miało być auto mało awaryjne ,a jest do bani i bardziej awaryjne jak VECTRA mojego ojca ( co kilka dni słyszę a nie mówiłem że PASSAT TO RUINA) , przesiadłem się na paska z BMW E46 i mogę powiedzieć że passat to tandeta ( Końca topienia kasy nie widać i proszę nie pisać że kupiłeś tanio to masz-zapraszam do obejrzenia ) MIAŁO BYĆ SUPER , ALE MAM NADZIEJE ŻE W KOŃCU TRAFIĘ NA FRAJERA KTÓRY MNIE POZBAWI PROBLEMU))))) ale to nie ten temat, więc jeżeli ktoś ma pomysł dotyczący naprawy to czekam na sugestie-- pozdrawiam
  15. Witam , u mnie termostat zmieniony , świeca jedna padnięta jak i u DEV14, do tego jeszcze zimny płyn w zbiorniczku wyrównawczym ( jaka może być tego przyczyna????) powiem tylko tyle mam już dosyć tego auta i jego bzdurnych usterek(((( Jeżeli ktoś przechodził podobne problemy to wdzięczny będę za jakiekolwiek sugestie, dodam tylko że VAG nie pokazuje żadnych błędów, przewody do nagrzewnicy ciepłe, wymieniany termostat 3 razy, z odpowietrznika na podszybiu leci płyn więc co jeszcze można zrobić?? Nagrzewa się bardzo powoli. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy