kujon Zgłoś #61 Napisano 7 Grudnia 2011 WVWZZZ3BZ3P245109 silnik AFV rok produkcji 09.2002 model 2003 silnik 1.9 TDI 131.Może masz możliwośc i wiedzę jak sprawdzić ten temat>>>?????? Masz nowszy typ rozrzadu 038 198 119 A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diablo.xd Zgłoś #62 Napisano 15 Kwietnia 2012 Witam, podłączam się pod temat bo wydaje mi się najbardziej właściwy... chciałbym zmienić w moim 3BG rozrząd kompletny wraz z pompą wody i zastanawiam się nad: http://allegro.pl/rozrzad-pompa-audi-a4-1-9-tdi-avb-avf-awx-i2250037327.html http://allegro.pl/rozrzad-pompa-vw-passat-3b6-1-9-tdi-avb-avf-awx-i2256492690.html jest między tymi zestawami 100zł różnicy, czy warto kupować ten droższy...?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #63 Napisano 15 Kwietnia 2012 JA wybrałbym coś takiego: http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-audi-a4-1-9-tdi-avb-avf-awx-bke-i2214388759.html Sam kupowałem w zeszłym roku komplet z oryginału - tacy ludzie często wynoszą części z serwisu (bo mają do nich dostęp) i sprzedają w normalnych cenach. Śmigam już prawie rok i kąt wtrysku trzyma idealnie, nie skacze (mam silnik VP). Przemyśl... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boguslaw Zgłoś #64 Napisano 15 Kwietnia 2012 JA wybrałbym coś takiego:http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-audi-a4-1-9-tdi-avb-avf-awx-bke-i2214388759.html Sam kupowałem w zeszłym roku komplet z oryginału - tacy ludzie często wynoszą części z serwisu (bo mają do nich dostęp) i sprzedają w normalnych cenach. Śmigam już prawie rok i kąt wtrysku trzyma idealnie, nie skacze (mam silnik VP). Przemyśl... No raczej dzisiejsze serwisy to nie PGRy żeby można było części hurtowo wynosić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diablo.xd Zgłoś #65 Napisano 17 Kwietnia 2012 JA wybrałbym coś takiego:http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-audi-a4-1-9-tdi-avb-avf-awx-bke-i2214388759.html Sam kupowałem w zeszłym roku komplet z oryginału - tacy ludzie często wynoszą części z serwisu (bo mają do nich dostęp) i sprzedają w normalnych cenach. Śmigam już prawie rok i kąt wtrysku trzyma idealnie, nie skacze (mam silnik VP). Przemyśl... oryginał to oryginał, a powiedz mi bo nie widzę tam napinacz hydraulicznego, jak on wychodzi cenowo i czy też się go wymienia wraz z rozrządem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #66 Napisano 17 Kwietnia 2012 No sam podałeś 2 linki z mechanicznym (zwykłym) napinaczem, więc ja podesłałem ci aukcję z takim właśnie zestawem. To ty nie wiesz jaki masz napinacz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diablo.xd Zgłoś #67 Napisano 17 Kwietnia 2012 No sam podałeś 2 linki z mechanicznym (zwykłym) napinaczem, więc ja podesłałem ci aukcję z takim właśnie zestawem.To ty nie wiesz jaki masz napinacz? z tego co się orientuję to w skład wchodzi: 1. rolka prowadząca 2. napinacz mechaniczny 3. pasek 4. pompa wody 5. napinacz hydrauliczny (tłumik drgań) - którego nie było w żadnym z tych zestawów... a co powiecie na firmę Ruville i ten zestaw dobrany na podstawie VIN: http://www.rozrzad.pl/pl/p/Rozrzad-pompa-wody-VW-Passat-3B3-3B5-AVB-AWX-AVF-5549471-65409/1696 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #68 Napisano 17 Kwietnia 2012 Panowie, ale może trzymajmy sie tematu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek12345 Zgłoś #69 Napisano 2 Maja 2012 jakiej firmy wałek do avf kupić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #70 Napisano 2 Maja 2012 ori lub kolbenschmidt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolus260390 Zgłoś #71 Napisano 16 Września 2012 Witam. Kupiłem ostatnio Passata B5 1.8 20V ADR'a i wczoraj podczas jazdy poszła mi jedna z rolek prowadząca pasek i samochód zgasł bez szarpnięć i zgrzytów. Jakie mogą być tego skutki i na co mam byc przygotowany? Proszę o szybką odpowiedz bo nie ukrywam zależy mi na czasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #72 Napisano 17 Września 2012 Masz na myśli rolka paska rozrządu? Jeśli tak to pytanie czy miałeś go na biegu i jechałeś czy zgasł na luzie. Drugi przypadek byłby delikatniejszy w skutkach, ale i tak zapewne podgięło zawory na którymś cylindrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolus260390 Zgłoś #73 Napisano 22 Września 2012 Właśnie o to mi chodzi kolego. Dokładnie nie pamiętam, ale coś mi sie kojarzy ze na biegu niestety Poprosiłbym o najgorsze przypuszczenia co remontu silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #74 Napisano 22 Września 2012 Kilka pokrzywionych zaworów w głowicy, czyli ich wymiana, planowanie płaszczyzny głowicy, nowe uszczelki i montaż. Przy okazji można wymienić kompletny rozrząd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolus260390 Zgłoś #75 Napisano 23 Września 2012 No dzięki. Dam zanć po remoncie co było dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolus260390 Zgłoś #76 Napisano 23 Października 2012 Sorki ze tak długo nie pisałem, ale zabrakło mi dostępu do neta. Remont silnika obejmował wszystkie 20 zaworów, głowice, i oczywiście nowy rozrzad. Mieliście racje co do skutków urwania śrubki ale teraz wiem co mam pod maską. Mam jeszcze jedno pytanko, przez ile km mam go docierać i jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grott Zgłoś #77 Napisano 23 Stycznia 2013 Witam wszystkich. Niestety prawdopodobnie powodem mojego szarpania, dławienia w pasku 131KM/2002/AWX/ 283000 przebiegu są dość mocno zurzyte 2 krzywki na wałku rozrządu + szklaneczki. Na początku myślałem, że to wina przłądowywania turbawki co nie zmiania faktu, że wymiana wałka musi być zrobiona tak czy inaczej. Jak każdy chciałbym zrobić to jak najniższym kosztem a nie orientuję się jakie wyjście jest najlepsze cenowo no i oczywiście by samochód pracował po wymianie jak powinien. Myślałem nad kupnem używki (wałka) i nowego kompletu szklaneczek. Co o tym sądzicie? Szukać dobrej używki za dobre pieniądze a jeśli tak to gdzie najlepiej polecacie szukać? Czy kupić nowy/zregenerować krzywki? Jakie wyjście jest najlepsze aby samochód naprawić w rozsądnych pieniądzach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #78 Napisano 23 Stycznia 2013 najlepsze jest nowy ori wałek i szklanki nowe- kosztowne pośredni dobra używka ori wałka ( allegro, szroty - tak co dostaniesz gwarancje na niego, a najlepiej wizualnie samemu zobaczyć) i nowe szklanki - najlepsza opcja moim zdaniem do przemyślenia - kupno głowicy z wałkiem w dobrym stanie oryginalnym - możesz wałek jak i szklanki wsadzić używki , ew. kupić nowe a głowice sprzedać/zostawić jak to każdy mówi lepszy ordzinal używany niż nowy zamiennik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grott Zgłoś #79 Napisano 23 Stycznia 2013 Na allegro szału nie ma z wałkami który mogły by passować do mojej wersji silnika czyli 131km lub 101 bo ponoć wałki są identyczne. Koledzy jestem z podkarpacia z okolic Krosna. Może będe miał trochę szczęścia i ktoś z obecnych na forum ludzi poradzi gdzie pytać o części/ używki lub całą głowicę a może ktoś z was ma i chciałby odsprzedać pożądany przezemnie wałeczek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vesto43 Zgłoś #80 Napisano 23 Stycznia 2013 (edytowane) Ja spod Tarnobrzega, niestety w podobnej sytuacji. Jeśli uda ci się znaleźć coś konkretnego to daj znać. U mnie 13 tkm temu był wymieniany wałek rozrządu i szklanki całość kosztowała 1400zł, dziś u innego już mechanika padło stwierdzenie że wałek już do wymiany. Krzywki od pompek wyszczerbane, a na niektórych zaworach wytarte. Podejrzewam że mechanik mi wsadził szajs... teraz już pojąłem dlaczego mówił mi o nalaniu uszczelniacza do silnika i sprzedaniu auta. Co panowie możecie powiedzieć o zamiennikach? Czy wałki FEBI są dobrej jakości? Chciałbym tego passata mieć nieco dłużej niż tylko 100tyś km dlatego chciałbym go dobrze zrobić. Czy warto pchać się w regenerację wałka? Pieniędzy już od groma w niego włożyłem, klima 500zł, wałek i szklanki 1400zł, pompa oleju 800zł, turbina kilka dni temu 600zł, teraz znowu wałek, i cholera wie czy nie pompowtryski bo coś jeden ma za dużą dawkę. Mam go 13 miesięcy i już musiałem włożyć 3300 na sam silnik, nie licząc hamulców które też swoje kosztowały, i wkrótce też trzeba będzie wyskubać kasę na zawieszenie bo pomału zaczyna tłuc. Edytowane 23 Stycznia 2013 przez Vesto43 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach