banshee Zgłoś #121 Napisano 30 Stycznia 2013 a oto dokładniejsze zdjęcia wałka na krórego mam ochotę. Na jednym ze zdjęć widać wg. mnie mocno wypracowaną krzywkę https://picasaweb.google.com/102647324822254512841/WaEk2?authkey=Gv1sRgCKKmhPvry6770AE Wczoraj kukłem też na swój wałeczek. Niestety teoria mechanika się potwierdziła. Krzywki są na tyle zjechane, że na niektórych pod palcem czuć chropowate powierzchnie i mocno ostre krawędzie Fotki: https://picasaweb.google.com/102647324822254512841/WaEk3?authkey=Gv1sRgCLjLiI-dz6GOkAE A jednak... Oba wałki to szrot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grott Zgłoś #122 Napisano 30 Stycznia 2013 I tak też wyglądała moja opinia po dokładnym sprawdzeniu :\ szukam dalej ...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vesto43 Zgłoś #123 Napisano 30 Stycznia 2013 (edytowane) Kolego, zadzwoń może do tych kolesi z Kielc. Oni co trochę mają jakiś silnik do rozebrania. Wszystko chyba z anglii ciągną. Myślę że będą w stanie znaleźć dobry wałek. Ja najpierw telefonicznie z nimi rozmawiałem, chłop spoko mówił że ma dobry wałek więc taki dostałem. Postaram się zamieścić zaraz zdjęcia. https://picasaweb.google.com/lh/photo/u1cmH-0zeL73bdtTq3Lz9tMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink W całym albumie są zdjęcia podpisane Wałek 1 ori, czyli ten który padł najpierw. Wałek 2 to ten który się kończy po 13 tyś km. Wałek 3 to ten kupiony w Kielcach za 350zł, będzie montowany w poniedziałek. Dziś został zdjęty stary wałek. Potwierdziły się obawy co do popychaczy i panewek. Panewki aż fioletowe, popychacze nie były by złe gdyby nie to że tylko 2 twardo siedzą reszta jakaś miękka jest. Na dodatek śruby powyciągane tak że aż o połowę cieńsze też trzeba będzie nówki kupić. Edytowane 7 Lutego 2013 przez Vesto43 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemkoo Zgłoś #124 Napisano 18 Marca 2013 witam potrzebuje wałek do silnika 1.9 tdi ahh czy pasuje do niego wałek od silnika np ahu prosze o odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #125 Napisano 18 Marca 2013 Taki sam jak w AHU, AFN, AVG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieluś Zgłoś #126 Napisano 18 Marca 2013 Jako iz też miałem przyjemność wymieniać wałek podzielę się moimi doświadczeniami. Po twierdzeniu, że czas go wymienić udało sie od znajomych wyłuskać wałek za nie całe 100zł w igła stanie więc ten wydatek jakoś przeżyłem, ale znajomy który mi wymieniał go uświadomił, że przy takiej awarii trzeba wymienić też całe hydro na nowe, panewki + nowe ori śruby wszystkie. Tak też zrobiłem. Wymieniłem też przy okazji pompki bo słabe były. Przejechałem juz jakies 20tyś i autko jeździ jak jak marzenie. Może koszt większy, ale jak już robić to myślę, że porządnie. Ja bynajmniej nie żałuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #127 Napisano 19 Marca 2013 (edytowane) w głowicach AFN, 1Z itp. nie ma panewek jako części wymiennych, prawda ? Edytowane 19 Marca 2013 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #128 Napisano 19 Marca 2013 Prawda, bo w sumie nie ma takiej potrzeby ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #129 Napisano 19 Marca 2013 w głowicach AFN, 1Z itp. nie ma panewek jako części wymiennych, prawda ? W VP są półpanewki (mostki) i jedyne co to gdy straciły wymiar (FI26mm, pasowanie 0.07mm), można je obniżyć i roztoczyć jeżeli nie trzymają wymiaru. Koszt roztoczenia jednej panewki ~30zł. Oczywiście konieczne jest zdjęcie głowicy do tego zabiegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotRassek Zgłoś #130 Napisano 18 Maja 2013 Witam W Pasku mam silnik AVF 130 KM jestem po wymianie wałka rozrządu, panewek, kieliszków, paska, rolek itp zgodnie z teorią. Wałek i kieliszki padły po 340 tyś km, jeżdżę tylko na Castrolu EDGE - wymieniam systematycznie co 15tyś. Po wymianie przejechał około 4000 km i dudnienie ponownie się pojawiło!!!!!! Wzrosło spalanie na luzie z 0,6 - 0,8 L/h na 1,2 - 1,4 L/h Jeśli macie jakieś pomysły i sugestie odnośnie przyczyny dudnienia ---- TO chętnie poczytam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #131 Napisano 18 Maja 2013 (edytowane) WitamW Pasku mam silnik AVF 130 KM jestem po wymianie wałka rozrządu, panewek, kieliszków, paska, rolek itp zgodnie z teorią. Wałek i kieliszki padły po 340 tyś km, jeżdżę tylko na Castrolu EDGE - wymieniam systematycznie co 15tyś. Po wymianie przejechał około 4000 km i dudnienie ponownie się pojawiło!!!!!! Wzrosło spalanie na luzie z 0,6 - 0,8 L/h na 1,2 - 1,4 L/h Jeśli macie jakieś pomysły i sugestie odnośnie przyczyny dudnienia ---- TO chętnie poczytam. napisz jeszcze może w dziesięciu innych tematach (KLIK i KLIK2) to może ktoś odpisze , ktoś z "kolorowych" i Cię upomni. Edytowane 18 Maja 2013 przez Rosa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #132 Napisano 18 Maja 2013 jeśli masz znów problem to szukaj go tam, gdzie wcześniej. Oceń stan wałka, popychaczy (kieliszki są do wódki), itd. Sprawdź też synchronizację wałka rozrządu. Odpowiedzi znajdziesz na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafciu1990 Zgłoś #133 Napisano 2 Czerwca 2013 Witam. W moim aucie równiez mam wytarte krzywki na 1 i 3 cylindrze wszystkie częsci zkompletowałem zastanawiam sie tylko czy dam rade sam to ogarnąc a tylko ktoś by mi wyregulował jak już wałek zmienie. I z tad moja prośba może mi ktoś z kolegów po krótce opisać kolejność prac lub na co najbardziej zwracać uwage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #134 Napisano 2 Czerwca 2013 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafciu1990 Zgłoś #135 Napisano 2 Czerwca 2013 Dzieki przydatny filmik wsumie to nie ma w tym nic skomplikowanego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #136 Napisano 28 Czerwca 2013 panowie a wałek ruville nadaje się bo cena to niecałe 500zł do avf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #137 Napisano 28 Czerwca 2013 z tego co juz pisalem pare razy i z tego co wiem, jedna firma ktora sie nadaje to Kolbenschmidt lub ori...reszta ponoc jest lipa ! Sam mam u siebie kolbena i jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #138 Napisano 28 Czerwca 2013 Potwierdzam słowa Marcina, na resztę szkoda wydawać kasy bo zemści się dość szybko... Podobnie ze szklankami, też warto zainwestować w ina - najlepiej czarne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piszczuS Zgłoś #139 Napisano 28 Czerwca 2013 Gdyby ktoś tam bardzo chciał to mam na stanie dobry wałek do AHU (pasuje do innych). Będzie cały czas czekał w komórce aż ktoś się po niego zgłosi:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atj Zgłoś #140 Napisano 5 Lipca 2013 Szukam i szukam, i nie moge znaleźć... a nowych tematów zakladać mi nie wolno Panowie zmiana rozrządu 1.9 ATJ jaki rozrząd byście polecili ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach