Skocz do zawartości

rafciu1990

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rafciu1990

  • Urodziny 26.09.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Oslo / Złocieniec

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2002
  • Link do tematu o samochodzie
    1386561

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja niedawno przerabiałem trzęsienie tyle ze dodatkowo kopcił i znalazłem dziurę w rurze od turbo wymieniłem i jest git
  2. No i problem z głowy wymieniłem przewód między turbo a interkulerem bo miał 5 cm pęknięcie i teraz wszystko wróciło do normy no pozostaje jeszcze kwestia korekcji na 1 pompowtrysku ale zregeneruje go i będzie git.
  3. Patrząc na te logi to tak naprawdę wiele rzeczy mi nie pasuje po pierwsze ten 1 wtrysk daje max na (-) a wszystkie inne na (+) a dwa wartości w MAF żądane rużnią się czasami kilkukrotnie od żeczywiście otrzymanych a dodatkowo przekraczają dolna i górną granice. Jadąc kilka dni temu nagle straciłem moc, przerabiałem już to więc wyłącz, włącz zapłon i wszystko wróciło do normy czyli PRZEŁADOWANIE sprawdziłem błędy i wyszło tak. 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 NIEDOŁADOWANIE 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Czyli brak komunikacji z ECU A ten co to może być? Component: ABS/ESP allrad 1728 Coding: 04255 Shop #: WSC 05311 No fault code found. Domyślam się że dotyczy hamulców ale czego dokładnie bo ostatnio też zaobserwowałem że czasami jest tak że jak depnę pedał hamulca do zera i zaraz puszcze chcąc jeszcze raz depnąc robi się twardy a hamulce jak by miały połowę sprawność a po 5 min jest znów OK. No i patrząc na to wszystko to według mnie pierwszy pompowtrysk do regeneracji a nie wiem czy i nie trzeci, i podejrzani poboczni to przepływka i Vacum pompa. Jutro podmieniam mapę i robię logi. Czuje się jak detektyw.
  4. To są logi zrobione podczas jazdy http://vaglog.rtnet.pl/rafik260983_144972.html A logi dynamiczne zrobione według instrukcji postaram sie ogarnąć w sobotę ale najpierw chcę podmienić mapę na ori. VW Dodatkowo jeśli chodzi o zachowanie auta to zapomniałem wczoraj napisać że po całej awarii i wymianie turbo auto zaczęło się trząść tak od 3000 obr/min czyli u mnie jakieś 145 km/h . Zacząłem szukać przyczyny i kilku niezależnych mechaników stwierdziło że to 1 pompowtrysk, więc pojechałem do Tucholi tam stwierdzili że 1 jest ok a 3 jest uszkodzony a dodatkowo miałem pęknięte zabezpieczenie na nim. Zregenerowali 3 wymienili zabezpieczenie ustawili pompki ustawili kąt sunchronizacji i niby było lepiej ale auto dalej wibrowało ale nie kopciło i miało kopa teraz patrze na te logi i na korekcje to 1 jest non stop na dużym minusie i to na granicy dopuszczalnej granicy a pozostałe dają na mały plus. Auto kopci, wibruje, i czasami odczuwalnie ma pulsacyjne spadki mocy.
  5. Auto to Passat 3bg 1,9 TDI 130 AVF To było tak 3 miesiące temu tydzień po zmianie mapy wybuchło mi turbo, auto wpadło w samozapłon. Turbo wymieniłem dolot wyczyściłem i od jakiegoś czasu auto zaczęło kopcić na czarno przy obciążeniu a na biało jak jest zimny przy odpaleniu, dodatkowo stracił moc. Zaobserwowałem że nie bierze wody ani oleju, czasami jadąc dłużej z jedną prędkością lekko jak by się przyduszał a gdy dam gazu wypluje chmurę czarnego jak smoła dymu. Za dwa tygodnie czeka mnie trasa 1000 km i nie jestem pewien czy mogę się w nią wybrać. A tu link do loga. http://vaglog.rtnet.pl/rafik260983_144972.html
  6. Panowie pomoże ktoś? mam tylko tydzień na to żeby to sobie zamówić.
  7. Witam podepnę się do tematu bo też szukam kabla i oprogramowania do diagnostyki ale również do kopiowania i zmieniania map sterownika ECU. Czym będę mógł w moim aucie zmienić mapę z chipem na mapę Ori, oraz robić pełną diagnostykę?
  8. Witam wszystkich mam pewien problem związany z pompkami ale może zacznę od poczatku: Jakieś 3 miesiące temu padł mi wałek rozżadu w moim passacie AVF 131 z 2002r wałek wymieniłem wtryski wyregulowałem i niby jest OK ale dalej mi cos nie pasuje przed wymiana wałka FIS pokazywał mi na biegu jałowym tak od 0,8 do 1,0 teraz pokazuje mi 1,7 jak jest zimny jak sie rozgrzeje 1,2/1,3 podjechałem do zaprzyjaźnionego szpeca podłaczył kompa i mówi 1 pompka pada akurat miał takowy pewni sukcesu zabralismy sie za wymiane i niestety zonk u mnie sa pompki o symbolu AK koleszka miał chyba BX ale pewien nie jestem przekopałem forum i ku mojemu zdziwieniu wychodzi na to ze te wtryski AK sa od wersji 115 Km i teraz nie wiem czy ktos je przedemna wymienił czy takie zamontował VW czy ktos sie spotkał z takimi pompkami w AVF bo niem wiem czy wymienic wszystkie czy szukac tego AK
  9. Dzieki przydatny filmik wsumie to nie ma w tym nic skomplikowanego.
  10. Witam. W moim aucie równiez mam wytarte krzywki na 1 i 3 cylindrze wszystkie częsci zkompletowałem zastanawiam sie tylko czy dam rade sam to ogarnąc a tylko ktoś by mi wyregulował jak już wałek zmienie. I z tad moja prośba może mi ktoś z kolegów po krótce opisać kolejność prac lub na co najbardziej zwracać uwage
  11. Rozpórki, stabilizatory wszystko w swoim czasie rozpórka? Byc może, stabilizator? ta wersja passata zresztą jak i wszystkie z seryjnym 1BE posiada stabilizator o Fi 29 wykonany z pełnego stalowego pręta dla porównania standardowe zawieszenie ma stabilizator z rurki o Fi 25. Prosze tylko o porównanie tych dwóch zawieszeń 1BE i Bilstein B12 Pro Kit przez kogoś kto miał okazje jeździć na obu .
  12. Witam Od jakiegoś czasu czytam i szukam jakiegoś rozwiązania w kwesti zawieszenia dla mojego Paszczaka teraz mam zawias 1BE w wersji 3BG Variant 4Motion 1,9 AVF Felgi 225/45 17" amorki w ori zawiasie umarły auto pływa jak ponton, wiekszość roku poruszam sie za granicami PL i dla tego chciał bym coś co będzie mnie: - w zakrętach prowadziło jak po sznurku. - w koleinach nie próbowało wyrwać mi kierownicy z ręki. - nie zmuszało mnie do przejeżdzania przez progi zwalniające po skosie a pokonuje ich dziennie kilkadziesiat i juz zdarza mi się przy komplecie pasażerów musnąć próg. - no i w zimie pozwoli pokonywac gruntowe zasnieżone drogi. Mam dwa pomysły tylko potrzebuje opini urzytkowaników którzy mogą opisac swoje wrażenia z jazdy na: - ori sport 1BE ja nie mam porównania bo jak kupiłem to amorki już sie kończyły. - Zestaw Eibach b12 Pro kit (w zestawie springi Eibach Pro Kit -30 i amorki Bilstein B8) A może macie jakies swoje typy na w miare sztywny zawias z max -30/-40 w cenie do 2,800 PLN?
  13. Niestety w sklepie nie moga mi dopasaować mówia że do sportowego zawieszenia maja na przód ale na tył do 4Motion to już problem bo od ośki nie pasuje mają tylko standard do 4Motion a przecież nie włoże na przód ori sport a na tył standard możecie mi podać ori numery seryjne każdego koła z osoba do zawieszenia 1BE może po numerach znajde jakiś zamiennik.
  14. Jeśli o mnie chodzi to wole tę drugą wersje czyli 557839 ale w takim razie co do kompletu na tył czy jest taki sam odpowiednik na tylna oś?
  15. Panowie mam w Passata 3BG Kombi 1,9 TDI (AVF) 4Motion zawieszenie 1BE i musze wymienić amorki bo żeczywiście umarły jest tak przód po 50% tył Prawy 45% Lewy 14% zawieszenie jest na -20 jakie amorki wstawić pod te sprężyny Chciał bym takie jakie były Ori ale nie jestem pewien które: SACHS Super Touring 557 837 SACHS Advantage 557 839 Chciał bym aby auto w miare sztywno sie prowadziło i było w miare komfortowe. Dodatkowo może mi ktoś podać Ori numery każdego amortyzatora z osobna od tego zawieszenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności