MAPET Zgłoś #261 Napisano 5 Sierpnia 2009 nei chce wlasnie zbytnio doinwestowywac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MAPET Zgłoś #262 Napisano 7 Sierpnia 2009 ktos moze zna auto ? lub mieszka w tej miejscowosci? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9521774 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas906 Zgłoś #263 Napisano 14 Września 2009 Witam ja mam passata b3 kombi z silnikiem 1.9 td i uważam że ten silnik jest bardzo dobry dobrze się sprawuje w tym samochodzie i z dynamika też nie na problemu polecam tą wersję silnikową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazzy137 Zgłoś #264 Napisano 21 Września 2009 odnośnie cen części i zamienników to już któryś post z kolei gdzie tłumaczy się to samo.... miałem AAZ w golfiarzu i.... pada koło pasowe.... zwłaszcza w wersjach z klimą i w bardziej obciążonych silnikach typu T4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dolceta Zgłoś #265 Napisano 24 Września 2009 Witam! Panowie, chcę kupić VW Passata B3 Kombi 1,9D lub 1,9TD. Kompletnie nie znam się na diesl'ach. Jaki silnik z tych dwóch wybrać. Do chwili obecnej użytkowalem tylko benzyniaki. Cena to jak najtaniej, jakies 3 - 3,5 tyś.zł. Generalnie samochód ma jeżdzić Macie moze jakies oferty??? lub mozecie cos polecic. Z góry Dzięki. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik7 Zgłoś #266 Napisano 25 Września 2009 Jak samochod ma jezdzic do kup sobie 1,9D. Silnik ma nie dymic, chyba ze go mocno przegonisz. No i lepiej zeby nie byl myty-to raczej zle swiadczy o nim.Musi zapac od razu-w tej temperaturze ktora jest teraz na zewnatrz bez ciegna przyspieszajacego. Za te kase nie masz sie czego spodziewac.Uwazaj na progi, podloge i klape.Na reszcie nie ma prawa byc rdzy w wiekszych ilosciach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszczolek Zgłoś #267 Napisano 25 Września 2009 Jak kolega wyżej polecam 1.9D z racji niezawodności i ekonomi użytkowania (spalanie 4.8 - 5.8 przy pełnym obciążeniu po górach). Minusem jest moc, której czasem brakuje i tu lepszym rozwiązaniem jest 1.9TD, którego przy pomocy paru sprytnych zabiegów można podrasować troszkę co niestety odbije się na ekonomii użytkowania. Polecam sprawdzić przede wszystkim dokładnie układ chłodzenia, czyli czy kratki pod zderzakiem są, czy działa wskaźnik temperatury, czy wentylatory włączają się i czy w dobrym momencie. Niedziałające dobrze chłodzenie to pierwszy gwoźdź do trumny silnika i pewnie nie jeden . Druga sprawa to dymienie, na rozgrzanym silniku zwiastuje większy lub mniejszy remont silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dolceta Zgłoś #268 Napisano 29 Września 2009 A sprawna turbina przy silniku 1,9TD przy ilu tyś. obrotów się włącza??? Czy często pada? Czy do B4 tej wersji przejściowej też wchodzi 90L do baku paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ManiekWRC Zgłoś #269 Napisano 29 Września 2009 Czy do B4 tej wersji przejściowej też wchodzi 90L do baku paliwa? Do baku B4 po odpowietrzeniu wchodzi ok 100l paliwa, ale możesz zamontować sobie bak od T4 bodajże który mieści 160l. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dolceta Zgłoś #270 Napisano 29 Września 2009 (edytowane) Starczy i tyle. Powiedzcie cos mi jeszcze o silniku 1,9 z turbina i bez. Mam pietra bo nigdy nie jezdzilem dieslem. Jak z turbina sie sprawuje? Edytowane 29 Września 2009 przez dolceta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość felek1a Zgłoś #271 Napisano 29 Września 2009 Kolego panowie przedemną mają racjie ale patrz przede wszystkim na Blache ,bo ja mam 19letyniego 1,8 BEZ gazu i przy silniku oprucz wymiany płynów nic nie muszę robic wszystko gra .koleś ktury go opracował powinien dostać Nobla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość szwed123 Zgłoś #272 Napisano 15 Listopada 2009 witam jestem nowy.ja chcę kupic paska 1.6 w gazie co wy na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #273 Napisano 15 Listopada 2009 witam jestem nowy.ja chcę kupic paska 1.6 w gazie co wy na to? Spoko , nie będzie szybciej na rowerze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #274 Napisano 15 Listopada 2009 Żeby się kulać wystarczy ale jak chcesz mieć wiecej mocy pod pedałem to szukaj 1,8 90KM lub dwulitrówki, spalanie prawie to samo a frajda z jazdy bezcenna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #275 Napisano 15 Listopada 2009 A może chodzi o 1.6 101 KM ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #276 Napisano 15 Listopada 2009 (edytowane) Michał czytaj tytuł tematu Edytowane 15 Listopada 2009 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #277 Napisano 15 Listopada 2009 Człowiek nerwowy i wyrywny się ze mnie robi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #278 Napisano 15 Listopada 2009 Spoko , nie będzie szybciej na rowerze Chyba ze bedzie to 101KM to bedzie szybszy od twojego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #279 Napisano 15 Listopada 2009 Chyba ze bedzie to 101KM to bedzie szybszy od twojego. Pod warunkiem , że będzie czerwony koniec OT bo nas pogonią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek22 Zgłoś #280 Napisano 18 Listopada 2009 Witam kolegów, z tą ceną zakupów to jest różnie: ja np. rok temu przy okazji pobytu w reichu natknąłem się na świetną okazję i kupiłem Passata Varianta 2.0 (2E) z wymienionym fabrycznie silnikiem przy 180 tyś km (wpis w książce) za 295 Euro. Wiadomo, rejestracja i instalacja gazu (mieszalnikowa) czyli jakieś 2500 zł. Co prawda brał ok. 1l oleju na 1000 km ale po zmianie oleju na syntetyk się przepłukał i widocznie nasączył uszczelki itd. i teraz bierze może 0,2 na 1000km. Ostatnio zająłem się poprawkami lakierniczymi (głównie klapa), przespawałem progi + zabezpieczenie całęj budy i wyszło co prawda 3000 zł ale teraz naprawdę cieszy moje oko Ale okazje się trafiają, nawet w Niemczech gdzie już niby wszystko co lepsze dawno do nas zostało sprowadzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach