Skocz do zawartości

MAPET

  • Liczba zawartości

    1 770
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O MAPET

  • Urodziny 29.09.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pajęczno

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. konstrukcja jest ta sama ale sa inne wagi silników...
  2. laczniki raczej nie pomoga w zmianie twardosci bo tam bardziej chodzi by nie obcieral o nic stabilizator wymiana nie jest konieczna ale czasem potrzebna w tym celu wlasnie skoro jest obnizony na max to sprawdz czy na odboju nie wisi
  3. powinny pasowac ale nie dam ci gwarancji ze bedzie twardziej na 100% glowny temat to wymiar czy spasuja na regulacje
  4. ale twardosc jest ta sama i nie ma sensu przeplacac za czerwony jesli FK to tylko nie z zoltymi sprezynami to juz predzej weitec H&R
  5. no i tutaj jest ciezki temat bo kazdy ma inne zdanie... np w wiekszosci jest takie za TA sa wlasnie dosc twarde ale widzisz ty sadzisz ze za miekki , mts jest np dosc komfortowy wg wiekszosci... z kolei mialem raz przypadek sprzedazy w tym samym dniu do 2 roznych klientow gwinta golf 3 po 2 dniach 1 gosc dzwoni czy da sie to jakos zmiekczyc bo jest za twardo nie moze jezdzic... a na kolejny dzien ten 2gi klient dzowni ze dla niego za miekko czy da sie to utwardzic... tym sposobem kazdy odbiera to inaczej wg siebie i opinie sa wrecz skrajne czesto... sadze jednak ze jakbys kupil gwint z wysokej polki to one maja lepsza charakterystyke pracy ale to sa gwinty po kilka tys pln a kupujac uzywany to masz loterie...
  6. sa to inne zawieszenia na zdjeciu tylko podobne albo ktos ma zdjecie pogladowe i moze miec amorek na foto od passata np
  7. ten gorny mozesz wywalic plasticzek obojetne
  8. 1 od strony regulacji usuwac 2 zostawiesz to co zamontowane gorna podkaldka to jaka to poka foto
  9. bierz 18 na 17 gwint nie ma sensu i szer opony zalezna od szerokosci felgi
  10. po 1 zmien kola na 18 minimum inaczej to szkoda kasy wydawac po 2 gwint zalezy jaki budzet sa od ok 1000 do 10 tys
  11. nie ma podzialu na sedn i kombi to ten sam gwint i obnizenie jest pogladowe i moze sie roznic w zaleznosci od wyposazenia silnika i wersji nadowzia... badz co badz diznwe ze to najwyzsze ustawienie bo raczej ludzie chca obnizyc sporo a nie moga a tu odwrotnie
  12. te co tu w lekko nizszej cenie http://www.strongflex.eu/pl/1077-passat-b6-05-10
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności