Skocz do zawartości
MAPET

B3 co potrzeba by z tylu wsadzić zawieszenie od SYNCRO

Rekomendowane odpowiedzi

witam

czy moze zna ktos temat

czy da rade prosto i co trzeba zmienic w zwyklej b3 fwd zeby z tylu wlozyc zawieszenie od syncro

 

wywalamy belke i zamiast tego pasuje wózek z wahaczami od syncro?

jesli tak to co dalej zbiornik?

 

ktos mial stycznosc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samo zawieszenie czy komplet syncro

 

---------- Dodano o 14:07 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:02 ----------

 

wiem że przy przerabianiu golfa ze zwykłego na syncro ktos kiedyś opisywal ze trzeba wyciąć tunel i podłoge bagażnika bo sa inne ale niby też idzie to wcisnać bez przeróbek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale nie chodzi mi o naped... chodzi mi o samo zawieszenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bak jest inny ze względu na most.

 

proszę tu obrazki całego mostu.

zestawv.jpg

00069.jpg

80814119_1_644x461_passat-b3-b4-syncro-nowy-sacz.jpg

syncro.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie trzeba nic przesuwać tylko trzeba je zrobić . ponieważ w seryjnych passatach nie ma uchwytów na różne elementy do napędu na 4 koła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no chodzilo mi ze mocowanie belki w innym miejscu a 4x4 sanek w innym i trza pospawac i porzezbic troche

 

szkoda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daruj sobie. Inwestycja w praktyce nie do przejścia w warunkach amatorskich. Obejżyj dokładnie /nawet na zdjęciach/ sam wózek i wejdź pod samochód. Różnice w budowie nadwozia spore.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ja wiem moze i uspawamy jak mnie zlapie ochota mocowania sanek "tylko" trza dospawac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w linku.

Dla chętnego nic trudnego.

Swoja drogą skąd u hamerykańców pasja do europejskich aut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że "dla chętnego nic trudnego", tylko dużo taniej i solidniej będzie nabyć gotowego syncro.

Ps: kiedyś /ze trzy lata temu/ sprzątneli mi takiego cudaczka na pełnym wypasie /welury, furtki w prądzie itp itd/ z 4x4. Stan cudowny, sprowadzony z Norwegii. Cena była 5 tysi. Szkoda mi było. Czerwony był.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mialem takiego za 2,5 do wziecia a czlowiek nie wzial bo wyl strasznie naped ale teraz zaluje :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności