Skocz do zawartości

dolarmistrz

  • Liczba zawartości

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dolarmistrz

  • Urodziny 08.01.1995

Informacje osobiste

  • Imię
    Szymon
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tropy Sztumskie

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Wiele osób wywala kolektor, który omijają po prostu złączeniem przewodów hamulcowych ze sobą, lecz tylko jeżeli jest ABS. ! up. Jeżeli go ściśniesz to pomogłoby, owszem ale tylko jeżeli nie są one zapowietrzone, a gdy masz tam pełno pęcherzyków to szkoda twojej roboty.
  2. jeżeli nie pali oleju a go ubywa w dodatku zapach oleju wieje z nawiewu sprawdź szczelność pokrywy, miski, odmy itp.
  3. nałóż na ten czopek od odpowietrzania cienki przeźroczysty wężyk (nie wiem dokładnie jaką średnicę) i odkręć dopiero odpowietrznik wtedy na pewno nic nie narobi bałaganu ;P ps. pamiętaj aby drugi koniec wężyka wsadzić w jakiś pojemnik ;D
  4. płyn : hamulcowy, do spryskiwaczy, chłodzący "koreczki do spuszczania" masz na myśli odpowietrzniki przy zaciskach hamulcowych?
  5. Ciężko określasz pytanie Krynio. Do jakiego płynu, co chcesz spuszczać?
  6. wlodek Tak masz rację. jest to po prostu zabezpieczenie, tak samo będzie kiedy będziesz jechał i wciśniesz oba hamulce lekko to komputer natychmiast odcina dawkę i samochód zwalnia. wracając do tematu vacum to ze turbina działa poprawnie nie znaczy ze pompa daje dobre podciśnienie. Podjedz do jakiegoś warsztatu i niech ci sprawdza vacumetrem. To koszt około 20-30 zł a wykluczysz niewydajną pompę. po podłączeniu niech Ci też sprawdzą jakie jest ciśnienie kiedy naciskasz hamulec i puszczasz kilkakrotnie.
  7. napewno nie koło servo ;P jeżeli to Diesel to pompa znajduje się tam gdzie w benzynie aparat zapłonowy. Leć po czarnym plastikowym przewodzie grubym z serva i dojdziesz do pompy vacum przykręcona jest ona do bloku silnika jedną śrubą 13. "pompa vacum passat b4" wpisz w google grafika i drugie zdj ;p
  8. Miejsca na śruby z mocowań belki na pewno nie podejdą . Musiałbyś zmienić(czy. zrobić) nowe mocowania na wszystko. Drugą rzeczą to na pewno inny bak. Nie wiem czy mówisz o sedanie czy kombi, ale w kombi jest inny bak do napędu SYNCRO a inny do klasycznego. Wychodziły oryginalnie VR'ki z Syncro więc połączenia skrzyni z silnikiem nie powinno przynieść trudności, ale czy skrzynia Syn z G60 jest identyczna jak od VR'ki? (mocowania, długość, długość półosiek) Zeby wszystko się tam zmieściło (silnik vr a G60 rózni się wielkością) znalazłem coś takiego dla Cb http://www.corrado-club.ca/forum/viewtopic.php?t=13427
  9. Czyli pod sygnał sondy + i mase do samochodu i powinno być około 0,5V?
  10. Mierzyłem i są bardzo dziwne wartości. 8V od grzałek dwa plusy. Brak jakby napięcia na sygnale. (wartości od 0,1 do 1v)
  11. No poszukam, chociaż bez efektu te moje szukanie . Dzięki za pomoc !
  12. Nie wiem co się z nimi stało tak już było. Potrzebuje który kolor co oznacza od silnika.
  13. Jak podpiąć prawidłowo sondę??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności