Skocz do zawartości

bymbol

  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bymbol

  • Urodziny 11.07.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    rawicz

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B4 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1995
  1. bymbol

    kostka stacyjki

    Mi tylko nie chciał kręcić, przejrzyj pod maska wszystkie połączenia z aku do masy i plusowe, przy klemach, przy rozruszniku a najlepiej wszystko co widzisz poczyść i poskładaj na nowo, mi to pomogło kreci teraz jak szalony a i w skrzynce bezpieczników po lewej stronie do blachy masz przykręcone takie słoneczko z samiczkami i tam jest też kilka kabli masowych zobacz może luźno siedzą alba są zaśniedziałe
  2. Dzięki za odpowiedź, teraz będę spokojny o upały
  3. Podpinam sie. Mam takie pytanie klimę w aucie naprawiłem (manual) a wiec tak załączę klimę włącza sie wentylator i sprężarka, ale po chwili się sprężarka wyłącza i za chwile włącza, wentylatory chodzą cały czas i tak w kolko włączy sie sprężarka pochodzi z 1min i wyłączy sie na około 10sek i znowu sie włączy
  4. Dołączam sie. Orientuje sie ktoś jakie wymiary ma o-ring uszczelniający króciec plastikowy od węzy płynu chłodniczego przy silniku?
  5. A wiec tak...winny okazał się silnik wiatraka który był już tak zużyty ze nie podejmowałem naprawy, na szrocie dostałem wentylator podwójny od 2.0 benzyna różnił sie łopatkami śmigła ale teraz jest jak trzeba załącza 1-szy bieg i 2-gi bieg także naprawe klimy uważam w 100% ukończona, dzięki za odpowiedzi. Dla informacji cena wentylatorów w przyzwoitym stanie to koszt 50zl i przy jednej sprawnej rece (prawa złamana) czas pracy około 1 godz. -akumulator zdemontowany -zbiorniczek plynu wspomagania poluzowany i odsuniety do silnika -wykrecenie 4 śrób mocowania wentylatorów klucz 10" i wentylatory bokiem wychodzą bez niczego
  6. Sprawdzałem probówka muszę w końcu kupić miernik. Czujnik na chłodnicy jeśli są dwa biegi powinien mieć 3 piny a jak jeden bieg to dwa? ---------- Dodano o 00:07 ---------- Poprzednia wiadomość o 00:02 ---------- hmmm... gdyby przyszło do wymiany silnika el. to mam od toledo 1.9tdi 96r muszę go poszukać bo cos mi sie wydaje ze nawet jest ze smigłem i miejscem na pasek do drugiego śmigła i może bedzie to samo. To jutro już popołudnie zaplanowane
  7. aha sorry pierwszy rząd i przekaźnik pierwszy (pozycja) :lol3
  8. Tak manualny rarytas w pozycji czego? a przekaźnik będzie pod deska czy pod maską?
  9. Panowie odgrzewam temat! Jestem u siebie na etapie końcowym naprawy klimatyzacji, zostaje mi tylko problem z biegiem wentylatora chłodnicy nie włącza sie przy załączeniu klimatyzacji, idąc dalej wtyczka jest 3 pinowa czyli ma 2 biegi i po włączeniu klimy prąd do wtyczki idzie lecz wentylator stoi(problem tkwi chyba w silniku el) da się to naprawić?
  10. bymbol

    lpg FULL GRUP

    witaj. Silnik pf różni sie osprzetem od rp i w twoim przypadku masz wtrysk punktowy paliwa o ile sie nie myle digi1 lub digi2 i sekwencja powinna tam siedzieć bo lpg pewnie masz wpiete teraz gdzies w okolice filtra, przepływki i jak się zbierze to musi strzelić nie ma siły! jeśli chodzi o rp (taki mam) gaz(zwykły oczywiście) mam wpiety zaraz przy kolektorze ssacym na monowtrysku i chodzi jak marzenie.
  11. A przedni zderzak na dole masz kompletny czy ci na dole czegoś brakuje? ---------- Dodano o 22:09 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:07 ----------
  12. Obecnie śmigam już drugi sezon na bieżnikowanych zimówkach i na nich wjeżdżam tam gdzie inni nie mogą, naprawdę jestem zadowolony guma miekka głęboki bieżnik niby nalewka dunlop. Co do lata to wole jednak używki są mniej hałaśliwe.
  13. Śrubka jest w obrotomierzu ---------- Dodano o 23:38 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:36 ---------- Chodzi o ten moduł co wychodzi kabel do aparatu tzw; palca ---------- Dodano o 23:45 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:38 ---------- MotoMeter
  14. Podobną sytuacje miałem u siebie po wciśnięciu gazu skakał jak szalony obrotomierz i przekłamywał(swój licznik składałem z trzech) pomogło wyciągniecie samego obrotomierza i z tylu za nim było coś w stylu śrubki ale lekko się kręciło jakiś potencjometr chyba, krecąc nim i wkładajac w obudowe udało mi sie to skalibrowac i wszysko do dzisiaj chodzi ładnie, liczników całych wyciagać nie trzeba wystarczy ze zdejmiesz szybe i wyciagasz obrotek jest wsuwany krecisz tym czyms wkladasz spowrotem i patrzysz co sie dzieje. Dobrze by bylo żebyś jeszcze dokladnie sprawdził wszystkie połączenia zaczynając od cewki bo chyba z tamtąd idzie sygnał bynajmniej ja mam tak zrobione gdyż wogóle nie miałem inst. pod obrotek.
  15. Witaj w Polsce haha... dodam jeszcze ze układ wydechowy też mam inny z tyłu nie mam jednej rury jak przystało na paska w benzynie tylko tłumik z dwururka skierowana w dół
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności