Skocz do zawartości

Tomek1978

  • Zawartość

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tomek1978

  • Urodziny 23.02.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łęczyca- Powidz

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1992

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tomek1978

    Klima manualna Passat b3

    Cena za kpl. Więcej info w linku https://sprzedajemy.pl/klima-kpl-leczyca-2-6bea9f-nr55749668
  2. Skrzynia sprawna do końca. Więcej info w linku https://sprzedajemy.pl/automatyczna-skrzynia-ape-leczyca-2-6bea9f-nr55749062
  3. https://sprzedajemy.pl/opony-z-przebiegiem-ok-3000-km-leczyca-2-6bea9f-nr55749569.
  4. Tomek1978

    VAG - kodowanie tempomatu B3

    dzięki pobawię się
  5. Tomek1978

    VAG - kodowanie tempomatu B3

    Tłumaczono mi inaczej, wiec może ktoś ma inne doświadczenia i wie jak wzbudzić tempomat w 2 E - pozdrawiam może się uda.
  6. Witam poszukuje kogoś z miejscowości: Łęczyca, Witkowo, Słupca, Koło- obrębie do 30km od wcześniej wspomnianych by aktywować tempomat w moim Passacie b3 z 92r. Oczywiście odpłatnie, proszę o info sms na nr 790462651 lub PW na forum. Program Polski Vag i VCDS nie widzi sterownika silnika, widzi np ABS. Gniazda z OBD I. białe i czarne pod lewarkiem zmiany biegów. Czekam na info i mała pomoc Tomek
  7. Tomek1978

    halogeny b3

    Witam kupie halogeny w przedni zderzak wraz z zaślepkami w dobrym stenie do Passata b3. info przez priw, lub na email [email protected] z fotkami
  8. Tomek1978

    Pompa wspomagania, którą wybrać

    Pompa wspomagania pasuje od golfa 4
  9. Tomek1978

    automat nie chce zmieniać biegów

    auto masz w trybie awaryjnym, podłącz pod vag i zobacz co jest uszkodzone, sterownik w B# jest pod tylna kanapą.
  10. Tomek1978

    Gniazdo OBD Passat B3

    ja mam paska z 1990r z automatyczna skrzynia biegów i podliczając się pod czarne i białe gniazdo pod lewarkiem zmiany biegów, i w chodząc w błędy w kompie skrzyni widzę co kuleje w silniku,1,8 PF sterownik Digifant 2, 28 pinowy jak dobrze kojarzę, nie jest to OBD 2 ale zawsze coś.
  11. Tomek1978

    lpg FULL GRUP

    może zmienię pytanie , czy ktoś w silniku PF lub PB gdzie wszystkie 4 wtryski ( FULL GRUP ) chodzą jednocześnie ma założona instalacje sekwencyjna? jeśli tak niech napisze jaką ( z czego się składa, jakich podzespołów ) i czy jego zdaniem jest sens i celowość założenia takiej bo się np. dobrze sprawuje.
  12. Tomek1978

    lpg FULL GRUP

    witam po 10 latach super eksploatacji paska b3 stwierdziłem ze należy mu zmienić LPG z II generacji na sekwencje, w związku z tym mam pytanko: czy ktoś w silniku PF lub PB montował Sekwencji i ma o tym jakie zdanie?, jak ta instalka się sprawuje?, ( niestety w II gen czasami gaz oddaje i wybucha) co mnie osobiście wk..... i myślę nad zmiana na sekwencje najlepiej na BRC bo mam taką w innym aucie gdzie wszystko jest ok.
  13. Witam nie wiem czy ten wątek na forum już się ukazał jeśli tak proszę o przeniesienie, jeśli nie to np jedna z wielu informacji w necie np. http://www.hho-generator.com/Czy-to-dzia%C5%82a/ , może ktoś z forum miał z tym styczność i ma swoje opinie na ten temat.
  14. Tomek1978

    duże ciśnienie w układzie chłodzenia

    Po długiej walce i prawie dobraniu się do uszczelki pod głowicą okazało się ze problem tkwił w zapchanym wężyku od króćca głowicy do zbiorniczka wyrównawczego , porządne dmuchniecie sprężarka i po problemie, dziki wszystkim za sugestie jedna z nich była właściwa.
  15. Tomek1978

    duże ciśnienie w układzie chłodzenia

    Mam sprawę niech ktoś sprawdzi w swojej b3 jak prawidłowo powinny być podpięte przewody do nagrzewnicy, który wchodzi z głowicy i jest podpięty do wlotu nagrzewnicy z której strony? jak to możliwe to byłbym wdzięczny za fotkę.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności