Skocz do zawartości

Tomek1978

  • Zawartość

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tomek1978

  • Urodziny 23.02.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łęczyca- Powidz

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B3 1.8 107KM (PF)
  • Rok produkcji
    1990
  1. Pompa wspomagania, którą wybrać

    Pompa wspomagania pasuje od golfa 4
  2. automat nie chce zmieniać biegów

    auto masz w trybie awaryjnym, podłącz pod vag i zobacz co jest uszkodzone, sterownik w B# jest pod tylna kanapą.
  3. Gniazdo OBD Passat B3

    ja mam paska z 1990r z automatyczna skrzynia biegów i podliczając się pod czarne i białe gniazdo pod lewarkiem zmiany biegów, i w chodząc w błędy w kompie skrzyni widzę co kuleje w silniku,1,8 PF sterownik Digifant 2, 28 pinowy jak dobrze kojarzę, nie jest to OBD 2 ale zawsze coś.
  4. lpg FULL GRUP

    może zmienię pytanie , czy ktoś w silniku PF lub PB gdzie wszystkie 4 wtryski ( FULL GRUP ) chodzą jednocześnie ma założona instalacje sekwencyjna? jeśli tak niech napisze jaką ( z czego się składa, jakich podzespołów ) i czy jego zdaniem jest sens i celowość założenia takiej bo się np. dobrze sprawuje.
  5. lpg FULL GRUP

    witam po 10 latach super eksploatacji paska b3 stwierdziłem ze należy mu zmienić LPG z II generacji na sekwencje, w związku z tym mam pytanko: czy ktoś w silniku PF lub PB montował Sekwencji i ma o tym jakie zdanie?, jak ta instalka się sprawuje?, ( niestety w II gen czasami gaz oddaje i wybucha) co mnie osobiście wk..... i myślę nad zmiana na sekwencje najlepiej na BRC bo mam taką w innym aucie gdzie wszystko jest ok.
  6. Witam nie wiem czy ten wątek na forum już się ukazał jeśli tak proszę o przeniesienie, jeśli nie to np jedna z wielu informacji w necie np. http://www.hho-generator.com/Czy-to-dzia%C5%82a/ , może ktoś z forum miał z tym styczność i ma swoje opinie na ten temat.
  7. duże ciśnienie w układzie chłodzenia

    Po długiej walce i prawie dobraniu się do uszczelki pod głowicą okazało się ze problem tkwił w zapchanym wężyku od króćca głowicy do zbiorniczka wyrównawczego , porządne dmuchniecie sprężarka i po problemie, dziki wszystkim za sugestie jedna z nich była właściwa.
  8. duże ciśnienie w układzie chłodzenia

    Mam sprawę niech ktoś sprawdzi w swojej b3 jak prawidłowo powinny być podpięte przewody do nagrzewnicy, który wchodzi z głowicy i jest podpięty do wlotu nagrzewnicy z której strony? jak to możliwe to byłbym wdzięczny za fotkę.
  9. duże ciśnienie w układzie chłodzenia

    Niby mam, ale już wiele razy kombinowałem z odpowietrzeniem i cały czas jest to samo, płyn nie ucieka ale jak odkręcę korek to strasznie buzuje gdy się doda gazu, boje się ze to uszczelka pod głowica ale nie ma żadnych objawów jej uszkodzenia, oklej w silniku ok.
  10. duże ciśnienie w układzie chłodzenia

    Mam pytanko: mianowicie może ktoś już miał taki problem że u mnie ciepły powietrze z nagrzewnicy jest czuć jak puści termostat, na wskaźniku temperatury wchodzi na 110st. C i gdy otworzy się termostat zaczyna spadać do 80- 90 st. C może ktoś miał podobny przypadek i wie jak ro naprawić. Termostat wymieniłem i sprawdzałem go jest ok.
  11. Pompy pasuja na 99% , a jak długo na tej pompie jeździsz? Bo tu niestety był zielony płyn a ponoć zielony to syntetyk a czerwony to minersł wiec obawiam sie wycieków z przekladni lub odwrotbie boje się zatarcia pompy.
  12. A jeszcze mam pytanko czy mocnijsza pompa ( mam od golfa 4 ) z opisem 100 a moja ma 70 nie uszkodzi przekładni kierowniczej? Bo jak obserwóje to w nowszych modelach np b5 przekladnie nie wytrzymują 25k a moja ma już z 55k i cały czas działa. Na koniec czy jak zmienie plyn na zielony taki jak był w pompie w golfie to przekladnia nie bedzie się psuć?
  13. Ja od 250000 km mam w swoim pasiu czerwony ATF polskiej produkcji hipol i nie mam problemów z wspomaganiem czoć nie dziła ono tak lekko jak w golfie 4 z 98r.
×