Skocz do zawartości

Tomek1978

  • Liczba zawartości

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tomek1978

  • Urodziny 23.02.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łęczyca- Powidz

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1992

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. do b3 mam jak coś dzwoń 790462651 Tomek
  2. Tłumaczono mi inaczej, wiec może ktoś ma inne doświadczenia i wie jak wzbudzić tempomat w 2 E - pozdrawiam może się uda.
  3. Witam poszukuje kogoś z miejscowości: Łęczyca, Witkowo, Słupca, Koło- obrębie do 30km od wcześniej wspomnianych by aktywować tempomat w moim Passacie b3 z 92r. Oczywiście odpłatnie, proszę o info sms na nr 790462651 lub PW na forum. Program Polski Vag i VCDS nie widzi sterownika silnika, widzi np ABS. Gniazda z OBD I. białe i czarne pod lewarkiem zmiany biegów. Czekam na info i mała pomoc Tomek
  4. Tomek1978

    halogeny b3

    Witam kupie halogeny w przedni zderzak wraz z zaślepkami w dobrym stenie do Passata b3. info przez priw, lub na email [email protected] z fotkami
  5. auto masz w trybie awaryjnym, podłącz pod vag i zobacz co jest uszkodzone, sterownik w B# jest pod tylna kanapą.
  6. Tomek1978

    lpg FULL GRUP

    może zmienię pytanie , czy ktoś w silniku PF lub PB gdzie wszystkie 4 wtryski ( FULL GRUP ) chodzą jednocześnie ma założona instalacje sekwencyjna? jeśli tak niech napisze jaką ( z czego się składa, jakich podzespołów ) i czy jego zdaniem jest sens i celowość założenia takiej bo się np. dobrze sprawuje.
  7. witam po 10 latach super eksploatacji paska b3 stwierdziłem ze należy mu zmienić LPG z II generacji na sekwencje, w związku z tym mam pytanko: czy ktoś w silniku PF lub PB montował Sekwencji i ma o tym jakie zdanie?, jak ta instalka się sprawuje?, ( niestety w II gen czasami gaz oddaje i wybucha) co mnie osobiście wk..... i myślę nad zmiana na sekwencje najlepiej na BRC bo mam taką w innym aucie gdzie wszystko jest ok.
  8. Witam nie wiem czy ten wątek na forum już się ukazał jeśli tak proszę o przeniesienie, jeśli nie to np jedna z wielu informacji w necie np. http://www.hho-generator.com/Czy-to-dzia%C5%82a/ , może ktoś z forum miał z tym styczność i ma swoje opinie na ten temat.
  9. Po długiej walce i prawie dobraniu się do uszczelki pod głowicą okazało się ze problem tkwił w zapchanym wężyku od króćca głowicy do zbiorniczka wyrównawczego , porządne dmuchniecie sprężarka i po problemie, dziki wszystkim za sugestie jedna z nich była właściwa.
  10. Mam sprawę niech ktoś sprawdzi w swojej b3 jak prawidłowo powinny być podpięte przewody do nagrzewnicy, który wchodzi z głowicy i jest podpięty do wlotu nagrzewnicy z której strony? jak to możliwe to byłbym wdzięczny za fotkę.
  11. Niby mam, ale już wiele razy kombinowałem z odpowietrzeniem i cały czas jest to samo, płyn nie ucieka ale jak odkręcę korek to strasznie buzuje gdy się doda gazu, boje się ze to uszczelka pod głowica ale nie ma żadnych objawów jej uszkodzenia, oklej w silniku ok.
  12. Mam pytanko: mianowicie może ktoś już miał taki problem że u mnie ciepły powietrze z nagrzewnicy jest czuć jak puści termostat, na wskaźniku temperatury wchodzi na 110st. C i gdy otworzy się termostat zaczyna spadać do 80- 90 st. C może ktoś miał podobny przypadek i wie jak ro naprawić. Termostat wymieniłem i sprawdzałem go jest ok.
  13. Pompy pasuja na 99% , a jak długo na tej pompie jeździsz? Bo tu niestety był zielony płyn a ponoć zielony to syntetyk a czerwony to minersł wiec obawiam sie wycieków z przekladni lub odwrotbie boje się zatarcia pompy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności