Skocz do zawartości
Gość pawel5000

Kupujemy Passata B3-na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

nei chce wlasnie zbytnio doinwestowywac ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

ja mam passata b3 kombi z silnikiem 1.9 td i uważam że ten silnik jest bardzo dobry dobrze się sprawuje w tym samochodzie i z dynamika też nie na problemu polecam tą wersję silnikową

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odnośnie cen części i zamienników to już któryś post z kolei gdzie tłumaczy się to samo....

miałem AAZ w golfiarzu i.... pada koło pasowe.... zwłaszcza w wersjach z klimą i w bardziej obciążonych silnikach typu T4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Panowie, chcę kupić VW Passata B3 Kombi 1,9D lub 1,9TD. Kompletnie nie znam się na diesl'ach. Jaki silnik z tych dwóch wybrać. Do chwili obecnej użytkowalem tylko benzyniaki. Cena to jak najtaniej, jakies 3 - 3,5 tyś.zł. Generalnie samochód ma jeżdzić :)

Macie moze jakies oferty??? lub mozecie cos polecic.

Z góry Dzięki.

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak samochod ma jezdzic do kup sobie 1,9D.

Silnik ma nie dymic, chyba ze go mocno przegonisz.

No i lepiej zeby nie byl myty-to raczej zle swiadczy o nim.Musi zapac od razu-w tej temperaturze ktora jest teraz na zewnatrz bez ciegna przyspieszajacego.

Za te kase nie masz sie czego spodziewac.Uwazaj na progi, podloge i klape.Na reszcie nie ma prawa byc rdzy w wiekszych ilosciach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kolega wyżej polecam 1.9D z racji niezawodności i ekonomi użytkowania (spalanie 4.8 - 5.8 przy pełnym obciążeniu po górach).

Minusem jest moc, której czasem brakuje i tu lepszym rozwiązaniem jest 1.9TD, którego przy pomocy paru sprytnych zabiegów można podrasować troszkę co niestety odbije się na ekonomii użytkowania.

 

Polecam sprawdzić przede wszystkim dokładnie układ chłodzenia, czyli czy kratki pod zderzakiem są, czy działa wskaźnik temperatury, czy wentylatory włączają się i czy w dobrym momencie.

Niedziałające dobrze chłodzenie to pierwszy gwoźdź do trumny silnika i pewnie nie jeden ;).

Druga sprawa to dymienie, na rozgrzanym silniku zwiastuje większy lub mniejszy remont silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawna turbina przy silniku 1,9TD przy ilu tyś. obrotów się włącza???

Czy często pada?

Czy do B4 tej wersji przejściowej też wchodzi 90L do baku paliwa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy do B4 tej wersji przejściowej też wchodzi 90L do baku paliwa?

Do baku B4 po odpowietrzeniu wchodzi ok 100l paliwa, ale możesz zamontować sobie bak od T4 bodajże który mieści 160l.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Starczy i tyle.

 

Powiedzcie cos mi jeszcze o silniku 1,9 z turbina i bez.

Mam pietra bo nigdy nie jezdzilem dieslem. Jak z turbina sie sprawuje?

Edytowane przez dolceta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość felek1a

Kolego panowie przedemną mają racjie ale patrz przede wszystkim na Blache ,bo ja mam 19letyniego 1,8 BEZ gazu i przy silniku oprucz wymiany płynów nic nie muszę robic wszystko gra .koleś ktury go opracował powinien dostać Nobla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szwed123

witam jestem nowy.ja chcę kupic paska 1.6 w gazie co wy na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby się kulać wystarczy ale jak chcesz mieć wiecej mocy pod pedałem to szukaj 1,8 90KM lub dwulitrówki, spalanie prawie to samo a frajda z jazdy bezcenna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Człowiek nerwowy i wyrywny się ze mnie robi...:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel
Spoko , nie będzie szybciej na rowerze

Chyba ze bedzie to 101KM to bedzie szybszy od twojego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba ze bedzie to 101KM to bedzie szybszy od twojego.

Pod warunkiem , że będzie czerwony :rotfl: koniec OT bo nas pogonią :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów,

z tą ceną zakupów to jest różnie: ja np. rok temu przy okazji pobytu w reichu natknąłem się na świetną okazję i kupiłem Passata Varianta 2.0 (2E) z wymienionym fabrycznie silnikiem przy 180 tyś km (wpis w książce) za 295 Euro. Wiadomo, rejestracja i instalacja gazu (mieszalnikowa) czyli jakieś 2500 zł. Co prawda brał ok. 1l oleju na 1000 km ale po zmianie oleju na syntetyk się przepłukał i widocznie nasączył uszczelki itd. i teraz bierze może 0,2 na 1000km. Ostatnio zająłem się poprawkami lakierniczymi (głównie klapa), przespawałem progi + zabezpieczenie całęj budy i wyszło co prawda 3000 zł ale teraz naprawdę cieszy moje oko :)

Ale okazje się trafiają, nawet w Niemczech gdzie już niby wszystko co lepsze dawno do nas zostało sprowadzone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności