Skocz do zawartości

ManiekWRC

  • Liczba zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ManiekWRC

  • Urodziny 13.08.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wałbrzych

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Walkę można obejrzeć tutaj. http://www.sports4u.pl/
  2. ManiekWRC

    Fotoprzestroga +18

    Coś z serii o idiotach na przejazdach kolejowych. [ame] [/ame][ame] [/ame]
  3. Jeżeli nie ma OC to dzwoń na Straż Miejską i właściciel dostanie mandat, a auto pewnie odholują. Jeżeli nie jest zarejestrowane to także się doczepią i każą coś z tym fantem zrobić.
  4. ManiekWRC

    Fotoprzestroga +18

    Kiedyś czytałem o tym wypadku i było napisane, że nie mogli wjechać tam podnośnikiem bo brama była za wąska.
  5. ManiekWRC

    Formuła 1- dyskusje

    Wy się tak uwzięliście na Alonso, a tu proszę następny panicz. http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/hamilton-oskarza-kubice,1558837
  6. ManiekWRC

    Formuła 1- dyskusje

    Polacy i ta ich zawiść. Ciekawe czy dwa lata temu gdy Kubica walczył o 3 miejsce na koniec sezonu z Raikkonenem i przegrał tą walkę jednym punktem i to przez Heidfelda który w jednym z wyścigów był przed Kubicą i zabrał mu ten jeden punkt, to na pewno też mówiliście, że bardzo dobrze, że go nie puścił bo mógł więcej walczyć, a jak tego nie zrobił to nie zasługuje na 3 miejsce. Czy wy wiecie jaki prestiż wiąże się ze zdobyciem majstra i to jeszcze w najbardziej prestiżowym sporcie na świecie jakim jest F1, a o pieniądzach za ten sukces to nawet nie wspomnę.
  7. ManiekWRC

    Formuła 1- dyskusje

    W kwestii sukcesu zgadzam się całkowicie z motomouse. Czasy kiedy liczył się kierowca, a nie bolid skończyły się na początku lat 80. Powróćcie do lat 70, kiedy budowano istne potwory, gdzie aerodynamika była na niskim poziomie, a liczyło się tylko doświadczenie i umiejętności kierowcy. Dopiero Colin Chapman i jego Lotus 79 zmieniły podejście konstruktorów bolidów i zaczęli pakować w nie coraz nowocześniejsze rozwiązania które zwiększyły różnicę pomiędzy kierowcami i liczył się w walce ten kto miał nowocześniejszy bolid.
  8. ManiekWRC

    Formuła 1- dyskusje

    Wiecie za co kocham nasz? Za to, że jesteśmy mistrzami świata we wszystkim. Kiedy rozbija się samolot to większość z nasz staje się inżynierami ds lotnictwa, kiedy gospodarka w kraju podupada wszyscy stają się ekonomistami i wiedzą jak wyprowadzić kraj z kryzysu by żyło nam się dostatniej. No i oczywiście co dwa tygodnie mamy w naszym kochanym kraju miliony specjalistów, inżynierów i mechaników F1, każdy z nich wie dlaczego Robertowi odpadło koło, dlaczego stał w pit stopie 6 sek, a nie 5,6 sek, oczywiście tajniki kierowania bolidem nie są im obce bo w końcu mają prawko. No i dlatego nasi mistrzowie wiedzą, że Webber nie wcisnął hamulca, co gorsza planował zamach na Alonso ale pomyliły mu się bolidy. Skończcie już te kłótnie i nie szukajcie kwadratowych jaj.
  9. ManiekWRC

    Formuła 1- dyskusje

    Tutaj macie filmik z wypadku Webbera + onboard, możecie analizować sekunda po sekundzie. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=0GJJIFpuTCA[/ame]
  10. ManiekWRC

    Formuła 1- dyskusje

    Ja też jestem cały czas za Webberem żeby zdobył majstra, ale jak wygra Alfonso to też będę się cieszył.
  11. Ja to chyba mam szczęście bo mi w ogóle plastiki nie trzeszczą, a rozbierałem wszystkie z tyłu jak wymieniałem amortyzatory, wszystkie boczki z drzwi oraz podłokietnik i nie słychać żadnego trzeszczenia, ale za to w lecie przy otwartym okonie słychać latające klocki z przodu bo zardzewiały te pręciki na klockach i latają w zaciskach, jak jadę po nierównościach, najlepiej po kostce to jest to dość głośne.
  12. Ale w ogóle nie ma mocy i nie chce nawet jechać? Bo nawet jak sztanga jest zapieczona to turbo powinno ładować to pewnego momentu, a później komputer odczyta, że jest za duże ciśnienie i powinien wejść w tryb awaryjny.
  13. Pewnie będzie przeładowywać turbinę, a komputer wchodzić będzie w tryb awaryjny, wtedy wystarczy wyłączyć silnik i odczekać chwilę i jechać dalej. Musisz pamiętać by nie ciągnąć auta powyżej 2500 rpm szczególnie na wzniesieniach bo przeładujesz turbinę i stracisz moc, jest to szczególnie niebezpieczne podczas wyprzedzania. N75 to częsta awaria w AFN-ach i nie jeden pewnie jeździł z niesprawnym N75 zanim go wymienił.
  14. ManiekWRC

    Fotoprzestroga +18

    Dzisiaj jak usłyszałem, że ta nagonka na bursiarzy potrwa jeszcze kilka dni, a później może raz w miesiącu będą kontrole to ręce mi opadły. Jak widać zero wyciągniętych wniosków, a te działania policji po wypadku to są tylko dlatego, żeby nikt nie mówił, że nic nie robią. A o zaostrzeniu kodeksu nikt nie wspomina.
  15. ManiekWRC

    Formuła 1- dyskusje

    Ale na tym filmie widać, że ośka jest na miejscu tylko koło sobie gdzieś poszło. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=jecHbZk6oLE[/ame] [ame=http://www.youtube.com/watch?v=4gmHd5c0Jlg] [/ame]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności