-
Liczba zawartości
47 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mazzy137
- Urodziny 07.01.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Tomasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wolsztyn / Karpicko / Poznań
Samochód
-
Silnik
B4 2.0 115KM (AGG)
-
Rok produkcji
1995
-
-
Czy może ktoś przesłać mi skan lub czytelne foto instrukcji podpięcia tej wiązki? Zakupiłem samą wiązkę (20-30zł) w ASO, a przekaźnik jakimś przypadkiem zdobyłem ale z wiazka nie ma instrukcji. [email protected] Z góry dziękuję
-
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
mazzy137 odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Proszę o sprawdzenie i rozkowdowanie: WVWZZZ1JZ3W386503 Dziękuję -
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
mazzy137 odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
to może chociaż te normalne vin-y? WVWZZZ17ZDW284722 ? -
VIN decoder (wyłącznie VW, Audi, Seat, Skoda) - bez historii i przebiegów
mazzy137 odpowiedział netadmin_47 → na temat → Dokumentacje, opisy
Jest możliwość sprawdzenia starszych modeli...?? VIN: 1783461618 (Golf MK1 78') pozdraVWiam -
mam takie nieskromne pytanie: czy zaciski hamulców przednich od vr6 i G60 są takie same przy pasacie i Golfie 2 ew. 3?? oraz: - czy zwrotnica z corrado pasuje do golfa mk1 ?? bawił się ktoś w takie rzeczy....? z góry dzięki za odpowiedź
-
silnik 1,6 B z automatem. kolor zielony, 4 drzwi. Na rost-a szkoda mi bejmów, natomiast nie uważam ,ze jest to do wyrywania lasek rzadko osobniki płci przeciwnej pojmują urok klasyków ^^ Na rachunku będę miał około 400E, ponieważ reszta to koszta transportu.... na fotkach jest w kilka brakujących elementów, jednak części są. Potrzeba mu poświecić chwilę i.... poskładać jak puzzle
-
witam mam okazje kupić paska B1 FL (78rok) z pierwszej ręki..... przebieg 110k czy za 3000zł warto? + opłaty auto kompletne, z dokumentacja niemiecką, ma do wymiany progi i delikatnie nadgryzione drzwi kierowcy jak reflektujecie na ten temat....?? jestem studentem i noszę się z zamiarem odbudowy jakiegoś youngtimera
-
hmmm zobaczymy jak wymienię świece palec i kopułka mają również ok 10k
-
świece i przewody mają nakulane 11k więc to też nie powinno być przyczyną.
-
muszę sprawdzić firmę (lovotto chyba) i ma przejechane ok 40-45k
-
koła, pasek i wszystko cacy, ponieważ na benie chodzi i do tego mam 260k przebiegu, czyli nei powinny być takowe elementy zużyte (paski są wymieniane regularnie). zapłon też raczej ok...
-
odnośnie cen części i zamienników to już któryś post z kolei gdzie tłumaczy się to samo.... miałem AAZ w golfiarzu i.... pada koło pasowe.... zwłaszcza w wersjach z klimą i w bardziej obciążonych silnikach typu T4
-
miałem kiedyś B3 i też były w nim przyciemniane lampy. koleś specjalnie z Wągrowca mi przyciemniał (wtedy to jeszcze nie było takie popularne). powiem, że to zdało egzamin i dobrze wyglądało niestety zdjęć nawet nie mogę znaleźć żeby na spokojnie pokazać.
-
szarpie silnik, tak jak by 1 na 8 wtryśnięć wtrysku nie doszło do skutku. natomiast na benzynie jest wszystko cacy. dzieje się tak, jednak kiedy przygazuję na wciśniętym sprzęgle to potem jest oki.
-
czy możecie mi powiedzieć jak się mają w zakupie osobno springi i osobno amorki w zawieszeniu gwintowanym ? orientuje się ktoś czy to w ogóle warto szukać osobno? chodzi mi dokładnie o golfiarza mk1