Stalker Zgłoś #301 Napisano 11 Sierpnia 2014 nie mam w moim pasku klimy A to pech staram sie za bardzo nie jezdzic teraz puki nie zdobede pieniedzy na rozrzad Jak będziesz robił rozrząd będzie okazja dokładnie się przyjrzeć skąd wycieka płyn. Ja bym obstawiał nieszczelność na połączeniach, ale póki co to wróżenie z fusów.Na razie mogę pocieszyć że awaria uszczelki lub głowicy to nie kroplenie z rury wydechowej tylko zasłona dymna koloru białego po porannym odpaleniu auta (z reguły) :kawka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xenon Zgłoś #302 Napisano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) A to pech no faktycznie pech ale mysle zeby cos pokombinowac ze wzmocnieniem dmuchawy lub dodanie czegos w stylu mocniejszej dmuchawki ale to bedzie dosc skomplikowane jesli sie uda i chyba inny watek Jak będziesz robił rozrząd będzie okazja dokładnie się przyjrzeć skąd wycieka płyn. zalezalo mi wlasnie zeby dowiedziec sie cos wiecej przed naprawa ale zanim sie rozpisze prosze zeby ktos mi powiedzial czy moge byc caly czas przy naprawie i nie bedzie to jakos zle przez mechanika traktowane Na razie mogę pocieszyć że awaria uszczelki lub głowicy to nie kroplenie z rury wydechowej tylko zasłona dymna koloru białego po porannym odpaleniu auta (z reguły) :kawka faktycznie zauwazylem dymienie ale nie jest to dymienie ciągłe (na biało i na benzynie, nie gazie) ale jest to w miare sporadyczne i pojawia sie przy wiekszych obrotach jak mu przygazuje lub tak rzadziej na mniejszych obrotach typu 1.5k/m ps. mam nadzieje ze dobrze uzylem bbcode Pozdrawiam! Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez xenon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xenon Zgłoś #303 Napisano 11 Sierpnia 2014 Bylem teraz odpalic paska i zadnego bialego dymu z rury na luzie przy obrotach 4.5k/m, pochodzil z 2 minuty i plyn lub woda dalej cieknie ale to juz w zasadzie przerobilismy tylko zastanawia mnie ta ilosc bo nie spotykam tego przy patrzeniu na inne samochody. Na poczatku polecial tylko taki obloczek czarnego dymka bo trudno to nazwac oblokiem a pozniej nic.. bardzo prosze o porownanie tych 2 moich wypowiedzi podczas gdy byl dymek i go nie bylo( bialy) i jakos sie odniesc do tego moze to faktycznie nie uszczelka.. ciezka sprawa jak takie pieniadze mam stracic... Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xenon Zgłoś #304 Napisano 11 Sierpnia 2014 Moze znalazl bym przyczyne, gdyby nie to, ze stal rok i jak wyzej czesci sa do wymiany wiec moze pompa albo cos oczywiscie poza wezykami, mialem sceptyczne podejscie do tego ale prosze Was o przynajmniej w miare fachowa diagnoze, o ile nie bardzo fachowa. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #305 Napisano 14 Sierpnia 2014 A ja szukam u siebie wycieku płynu. Od września dodałem już albo dopiero jakieś 4 litry płynu. Ale czytając temat to chyba zaniecham poszukiwań i uznam takie ilości jako ubytek eksploatacyjny. Oglądałem i króciec i wszystkie przewody ale nigdzie nie widać wycieku. Silnik 1,6 AHL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #306 Napisano 14 Sierpnia 2014 Od września dodałem już albo dopiero jakieś 4 litry płynu. Ale czytając temat to chyba zaniecham poszukiwań i uznam takie ilości jako ubytek eksploatacyjny. Trochę za dużo jak na ubytek naturalny. Jak nie widać wycieku to są dwie opcje:1. przepala płyn (uszczelka lub głowica) 2. cieknie tak że nie widzisz, np. nagrzewnica do środka samochodu (masz sucho pod dywanikami ?). :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
allus Zgłoś #307 Napisano 14 Sierpnia 2014 Przy AWXie ciekło mi na cienkim wygiętym wężu, który opasany jest między głowicą a karoserią (bardzo ciasno przylega do głowicy i od drgań lubi się uszkodzić) wyciek było ciężko zdiagnozować bo na rozgrzany silnik dosłownie kapało kilkoma kroplami, a ubytki były spore po dłuższej jeździe, aż zbiornik zostawał pusty. Pierwszy raz kupiłem nowy a ASO, kosztował 70 zł, po dwóch latach to samo i zastąpiłem go zwykłym wężem ciętym z metra, łagodnie puściłem wzdłuż podszybia i na razie spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #308 Napisano 14 Sierpnia 2014 na rozgrzany silnik dosłownie kapało kilkoma kroplami Taka uroda systemu, że podczas pracy w układzie chłodzenia panuje nadciśnienie i jak napisałeś będzie kropliło. Po zgaszeniu silnika gdy stygnie w układzie panuje podciśnienie i nic nie widać. :umm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #309 Napisano 14 Sierpnia 2014 Pod dywanikami mam sucho. Może trochę więcej zużywa bo mam lpg i tak se myślę czy w reduktorze nie odparowuje więcej. Masła pod korkiem oleju nie mam, płyn tez jest czysty wiec nie obstawiam uszczelki za bardzo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin6622 Zgłoś #310 Napisano 14 Sierpnia 2014 na pewno to ze masz lpg nie jest powodem parowania plynu w mixerze, mam audi z lpg i nic takiego się nie dzieje , z reszta mam 4 auta z lpg na podworku i nic takiego niema. a w moim tdi tez nie było masla ani nic tylko ciśnienie i była to uszczelka,pomysl gdzies ten plyn idzie, może go spalasz.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrkowy Zgłoś #311 Napisano 14 Sierpnia 2014 Niestety także zmagam się z problemem uciekającego płynu chłodzącego. Co najdziwniejsze - nie są to ubytki regularne. Początkowo go po prostu ubywało, wystarczyły dolewki. Następnie pękł wąż od nagrzewnicy i w ciągu kilku chwil straciłem cały płyn ze zbiornika. Wąż został wymieniony lecz problem wycieku dalej pozostał. Wymieniłem więc korek od zbiornika wyrównawczego a następnie sam zbiornik (kapało przez dolne odpowietrzenie zbiornika). Auto odbyło regularny przegląd gdzie został dodatkowy wymieniony rzeczony zbiornik i zalano nowy płyn prawie że do poziomu MAX. Na drugi dzień udałem się w 300 km trasę. Po przejechaniu ok 260 km zaglądnąłem pod maskę - było na minimum. Auto odstało ok 2,5 h, ruszyłem dalej i po ok 5 km zaświeciła się kontrolka płynu chłodniczego. Otwieram maskę: pusty zbiornik! :ocochodzi Dolałem litr i dotoczyłem się do domu. Problem nagłego i gwałtownego uciekania płynu aż do zaświecenia się kontrolki nie występuje lecz płyn dalej (lecz o wiele wolniej) gdzieś ucieka. Niestety nie jestem w stanie zlokalizować wycieku. Ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić? Zaznaczam, że pod korkiem nie ma majonezu, dywaniki suche. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #312 Napisano 14 Sierpnia 2014 Jak dla mnie to uszczelka pod głowicą lub głowica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #313 Napisano 14 Sierpnia 2014 marcin6622, tylko ze mnie nie powstaje ciśnienie. Przewody są miekkie. Nie zauważyłem tez plam pod autem. Stąd mnie to ciekawi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin6622 Zgłoś #314 Napisano 14 Sierpnia 2014 jeżeli nigdzie nie ma wyciekow i jesteś pewny to na bank upg lub glowica, zrob test spalin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strachol Zgłoś #315 Napisano 6 Września 2014 Witam, Mam problem ze swoim Passatem 1,9 130KM silnik AVF. Mianowicie ucieka mi woda z chłodzenia. Sprawdzane były wszystkie przewody, testy spalin w zbiorniczku, olej czysty. Nie ma reguły ile wody ucieka, raz 1l innym 0,5 na 100 km, a jeszcze innym przy 500km 1,5l. Temperatura silnika jest w normie na 90 stopni. Wyciek jest przez zbiorniczek wyrównawczy. Spalanie na trasie mam od 5,0 do 6,5 / 100 km, a w mieście od 6 do 8 (w zależności od stylu jazdy). Moc silnika jest taka jak była. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #316 Napisano 6 Września 2014 Wyciek jest przez zbiorniczek wyrównawczy. Do wymiany korek zbiornika wyrównawczego lub uszczelka pod głowicą . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strachol Zgłoś #317 Napisano 6 Września 2014 Do wymiany korek zbiornika wyrównawczego lub uszczelka pod głowicą . Korki były wymieniane chyba 4. Był spokój na kilkaset kilometrów i znowu. A jeszcze pytanie jaki powinien być korek w moim passacie, bo są dwa rodzaje. Pierwszy takie dwie cienkie kreski za które się odkręca korek lub jeden duży. Pierwszy ma ciśnienie ok 1,4 i otwiera się zawór natomiast drugi chyba 1,5-1,6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #318 Napisano 6 Września 2014 1J0121321b Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strachol Zgłoś #319 Napisano 6 Września 2014 (edytowane) Dziękuję za odpowiedź. Mam teraz taki. Szczególnie mi ucieka płyn w gorące dni. Taka pogoda jaka jest ostatnio już mu mniej szkodzi. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy wentylator od chłodnicy powinien się załączać zaraz po uruchomieniu silnika?? Edytowane 6 Września 2014 przez strachol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #320 Napisano 7 Września 2014 Mam jeszcze jedno pytanie. Czy wentylator od chłodnicy powinien się załączać zaraz po uruchomieniu silnika?? Powiem jak u mnie. 1. Prawy na sprzęgle wiskotycznym - tak 2. Lewy - nie, włącza go czujnik temp. *C płynu chł. w upały na chwilę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach