strachol
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O strachol
- Urodziny 29.07.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Arkadiusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Leśna
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2002
-
Jeszcze kiedyś pamiętam jeden mechanik wymieniał mi właśnie chyba ten trójnik, bo mu pękł plastik jak coś wymieniał. Tylko nie pamiętam gdzie to było, w którym miejscu.
-
Tak, wszystkie kable są dobrze założone również je sprawdziłem. Chłodnica jest sucha.
-
Właśnie byłem sobie wymienić olej silnikowy i przyjrzałem się dokładniej gdzie leje się woda. Widzę taki pomarańczowy osad, który jest na kablach i wszędzie niżej pod wylotu od zbiorniczka wyrównawczego. Nie wiem dlaczego tak się dzieje.
-
Mówisz o widoku z przodu jak patrzysz na samochód? U mnie się ten lewy nie załączał nawet jak temperatura była ok 90*C. Może to przez niego?? Ale dla pewności dzisiaj sprawdzę.
-
Dziękuję za odpowiedź. Mam teraz taki. Szczególnie mi ucieka płyn w gorące dni. Taka pogoda jaka jest ostatnio już mu mniej szkodzi. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy wentylator od chłodnicy powinien się załączać zaraz po uruchomieniu silnika??
-
Korki były wymieniane chyba 4. Był spokój na kilkaset kilometrów i znowu. A jeszcze pytanie jaki powinien być korek w moim passacie, bo są dwa rodzaje. Pierwszy takie dwie cienkie kreski za które się odkręca korek lub jeden duży. Pierwszy ma ciśnienie ok 1,4 i otwiera się zawór natomiast drugi chyba 1,5-1,6.
-
Witam, Mam problem ze swoim Passatem 1,9 130KM silnik AVF. Mianowicie ucieka mi woda z chłodzenia. Sprawdzane były wszystkie przewody, testy spalin w zbiorniczku, olej czysty. Nie ma reguły ile wody ucieka, raz 1l innym 0,5 na 100 km, a jeszcze innym przy 500km 1,5l. Temperatura silnika jest w normie na 90 stopni. Wyciek jest przez zbiorniczek wyrównawczy. Spalanie na trasie mam od 5,0 do 6,5 / 100 km, a w mieście od 6 do 8 (w zależności od stylu jazdy). Moc silnika jest taka jak była. Pozdrawiam