zyggy Zgłoś #281 Napisano 22 Maja 2014 Króciec układu chłodzenia. Faktycznie było kilka typów. Może podjedź do sklepu bez demontażu i niech ktoś wyjdzie i poogląda. Inna możliwość to sprawdzenie w ETKA dla tego modelu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio416 Zgłoś #282 Napisano 22 Maja 2014 Dzięki za szybką odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selius Zgłoś #283 Napisano 22 Maja 2014 Koledzy mam pytanie, mam wyciek plynu chlodzacego przy scianie grodziowej, plyn leci na skrzynie biegow, ale niestety jest tam bardzo malo miejsca nawet po rozkreceniu kilku rzeczy i niestety nie wiem z czego to leci. Mial ktos moze podobny przypadek i moze mnie nakierowac gdzie dokladnie szukac? Plyn kapie na skrzynie biegow bardziej od strony pasazera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio416 Zgłoś #284 Napisano 28 Maja 2014 (edytowane) A posiada ktoś numer tego krućca, bo koleś w skepie nie chce mi zamówić tylko każe demontować żeby się nie pomylić. Mam passata b5, 1998 rok 1,9TDI 90km. Kruciec posiada dwa podłączenia węży i jeden czujnik temperatury. Naprawdę jest tego aż tyle, że nie da się tego ogarnąć? Znalazłem coś takiego, wygląd identyczny czy może być różnica w rozstawie śrub? http://marselius.pl/p/7/291/kraft-krociec-trojnik-wody-audi-80-b4-a4-b5-a6-c4-c5-vw-passat-b5-1-9-tdi-uklad-chlodzenia.html Edytowane 28 Maja 2014 przez pawcio416 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiu_20 Zgłoś #285 Napisano 24 Czerwca 2014 Witam Kolego -Selius- zlokalizowales moze jz swoj wyciek? U mnie jest doladnie tak samo i mam taki sam silnik. Zagladlem tam i tak nprawde to nic tam nie widac tylko ze kapie gdzies pod tym kruccem do ktorego wychodzi czujnik temp. (mam nadzieje ze nie to nie uszczelka pod glowica puszcza ) Pytanie czy ktos juz sie spotkal z wyciekiem plynu wlasnie pod tego krucca? Czy mozna kupuc jakies uszcelki do tego czy trzeb caly kruciec? I jakeg tego moga byc koszty? Tujest zdjecie silnika z tylu. Zaznaczylem miejsce krucca na czarno i na czerwono miejsce gdie robi sie mokro a stzalka miejsce gdzie kapie na dol http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c46ec78a1b68f9af.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #286 Napisano 24 Czerwca 2014 Odkręcić króciec, wymienić o-ringa i wkręcić króciec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiu_20 Zgłoś #287 Napisano 24 Czerwca 2014 Odkręcić króciec, wymienić o-ringa i wkręcić króciec. a tam niema wiecej uszczelek ktore po odkreceniu przydaloby sie wymienic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #288 Napisano 25 Czerwca 2014 Nie, tylko oring. Przerabiałem temat niedawno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiu_20 Zgłoś #289 Napisano 25 Czerwca 2014 Nie, tylko oring. Przerabiałem temat niedawno Ok, a czy mógłbyś podac numer tego oringu, żebym mógł iść do ASO i go kupić? PS. Tak dla jasności chodzi Ci o oring, który jest między czujnikiem a króćcem, czy oring między króćcem a blokiem silnika? Bo mi chodzi o ten między króćcem a blokiem. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #290 Napisano 25 Czerwca 2014 Tak, chodzi o ten między króćcem a silnikiem. Oring i rozm 50x3.15 nr wg. Etki 037121688 ja nie korzystałem z ASO, kupiłem z sklepie rolnym oring rozmiar 50x4 i też podpasował, nie idealnie bo wydawał się za duży ale z pomocą 2 osoby dałem radę. No i chyba będziesz musiał do tej imprezy zdemontować najpierw pompę Vacum. Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1602 Zgłoś #291 Napisano 25 Czerwca 2014 Witam, mam wyciek płynu chłodniczego. Stojąc przed autem po lewej stronie na wysokości plastikowe dokładki zderzaka, zaraz przy trzonie mocujacym. Zdawało mi się albo nie, alecskoro juz pisze to przy okazji zapytam czy te passatowskie chlodnice mają jakieś korki spustowe czy same spuszczanie płynu odbywa się po przez odkrecenie dolnego węża? Może tam gdzieś jest korek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiu_20 Zgłoś #292 Napisano 25 Czerwca 2014 Tak, chodzi o ten między króćcem a silnikiem.Oring i rozm 50x3.15 nr wg. Etki 037121688 ja nie korzystałem z ASO, kupiłem z sklepie rolnym oring rozmiar 50x4 i też podpasował, nie idealnie bo wydawał się za duży ale z pomocą 2 osoby dałem radę. No i chyba będziesz musiał do tej imprezy zdemontować najpierw pompę Vacum. Powodzenia Dzieki wielkieja jednak udam jest do ASO bo jestem w UK A nie da rady inaczej niz bez demontazu pompy vakum? To czy po dmontazu bede musial tez uszczelki tam wymieniac? - - - - - aktualizacja - - - - - Witam, mam wyciek płynu chłodniczego. Stojąc przed autem po lewej stronie na wysokości plastikowe dokładki zderzaka, zaraz przy trzonie mocujacym. Zdawało mi się albo nie, alecskoro juz pisze to przy okazji zapytam czy te passatowskie chlodnice mają jakieś korki spustowe czy same spuszczanie płynu odbywa się po przez odkrecenie dolnego węża? Może tam gdzieś jest korek? Wyciek mozesz miec z gnijacej chlodnicy polewej. A korek spustowy jest po prawej stronie jak wyciagniesz dolna kratke po prawej to tam jest korek taki czerwony odkrecasz go srubokretem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek1602 Zgłoś #293 Napisano 25 Czerwca 2014 Jasiu_20. Tyle, ze wycieka po przeciwnej stronie niż podłączone są węże i tak mnie ciekawi jak wygląda sprawa z korkiem bo może mechanik nie dokrecil. To by eliminowalo problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #294 Napisano 25 Czerwca 2014 Przecież jasno napisał kolega wyżej, korek masz po stronie kierowcy ( w aucie eu oczywiście). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #295 Napisano 25 Czerwca 2014 A nie da rady inaczej niz bez demontazu pompy vakum? da się ale zakładając nowy o-ring nic nie widzisz i możesz tylko pomacać, nie zauważysz jeśli na oring źle wejdzie w gniazdo. To czy po dmontazu bede musial tez uszczelki tam wymieniac? Niekoniecznie, ja demontowałem 2 razy i nie wymieniałem. I nic nie cieknie;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiu_20 Zgłoś #296 Napisano 25 Czerwca 2014 da się ale zakładając nowy o-ring nic nie widzisz i możesz tylko pomacać, nie zauważysz jeśli na oring źle wejdzie w gniazdo. Niekoniecznie, ja demontowałem 2 razy i nie wymieniałem. I nic nie cieknie;) Ołłł jee w sobote biore sie za operacje Wielkie dzieki stary <piwko> sie nalezy Dam znac czy pomoglo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SPOWN_100 Zgłoś #297 Napisano 30 Czerwca 2014 Mam taki problem że od kilku dni śmierdzi mi z nawiewu ale tylko na gdy leci ciepłe powietrze, mniej na zimnym. Po włączeniu klimy smród znika. Zauważyłem też ,że miałem niski poziom płyn chłodniczego, dolałem więc do kreski max i po tygodniu podnoszę maskę a tam znowu min. Czy to nieszczelność nagrzewnicy czy może jeszcze coś innego ??. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xenon Zgłoś #298 Napisano 10 Sierpnia 2014 Dobry wieczór! osobiscie mam problem z wyciekiem plynu pod przod samochodu(b5 20v adr 1998r.), dokladnie ze srodka przedniej osi tzn cieknie z tego zgrubienia(chyba dyferencjal jesli sie nie myle), i towarzyszy mi tez wyciek plynu z wydechu, tak na zimnym jak na cieplym silniku, jak przygazuje to wtedy cieknie dosyc znaczna ilosc plynu (ale gdyby tak patrzec to bardziej jak ze spryskiwacza do kwiatkow niz niczym z kranu). Po 1 to chcialbym sie zapytac czy to moze miec jakis zwiazek ze soba i czy jest szansa ze to nie uszczelka pod glowica lub co gorsza jakies pekniecia. Po 2 chcialbym dodac, ze autko stalo jakies 8 miesiecy w garazu i bylo uzytkowane w sumie przez niecale 30km, jednak doprecyzowujac nie mówie tutaj o wycieku po 1 odpaleniu lecz juz po kilku i nic się nie zmienia. Autko jest zagazowane ale dawno juz gazu nie widzialo tzn (od tych 8 miesiecy az do dzis wlacznie) wiec nie wiem czy to mozna przypasowac do tego ze auto z gazem zawsze cieknie tylem*(moze się myle). i tez nie wiem do konca czy to wyciek plynu czy woda bo smierdzi to taką "wodą z przepalonego* wydechu"(przypomina bardziej smród wydechu niz smród plynu chociaz troszke sie waham pachnie na wode (moze z zapachem plynu to takie placebo ale nie jestem na 100% pewien). pragne jeszcze dodac ze rozrzad ma juz nalatane 70kkm+ i moze to z tego powodu cos szwankuje w tym stylu (nie wiem do konca co pisze w sensie nie znam sie az tak) i z filtra powietrza dobiega takie "chrobotanie/pochrumkiwanie" ale mysle ze z tym filtrem to raczej jakas nieszczelnosc. Bardzo prosze o pomoc gdyz jak wiadomo mechanicy lubia troche naciagnac na koszta, a ja rokefeler nie jestem Jesli ten temat zostal juz poruszony na forum to bardzo prosze o nakierowanie linkiem. Pozdrawiam i z gory dzieki! - - - - - aktualizacja - - - - - Zapomnialem jeszcze dodac, ze przeszukalem bardzo duzo tematow i nic nie znalazlem nt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #299 Napisano 10 Sierpnia 2014 tzn cieknie z tego zgrubienia(chyba dyferencjal jesli sie nie myle) Może to skropliny z klimy. Wsadź palucha do wycieku i posmakuj. Jak bez smaku to z klimy = OK. Jak słodkie to płyn chłodzący. jak ze spryskiwacza do kwiatkow Produktem spalania jest m. in. woda. Wydobywa się rurą wydechową. I teraz najważniejsze ! ile musisz dolewać płynu chłodzącego ? Jak nie ma takiej potrzeby, to moje uwagi były celne :umm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xenon Zgłoś #300 Napisano 10 Sierpnia 2014 To tak zapomnialem niestety napisac ze nie mam w moim pasku klimy, staram sie za bardzo nie jezdzic teraz puki nie zdobede pieniedzy na rozrzad (jw napisalem o wymianie..) i tak przy niewielkich przejazdzkach wycieka lub tez wycieka i zzera od max do min(albo odrobinke mniej tak w granicach 3/4 tej odleglosci napewno) na odleglosci 1 km przy jezdzie 60 km/h. Aha i jeszcze zauwazylem ze jak znajduje sie na stromym podjezdzie to wiecej plynu wycieka ale nie wiem czy to czysto mechaniczne czy poprostu w dolnej oslonie silnika sie zbiera i jak jest pod gorke to wycieka z niej. Pozdrawiam! - - - - - aktualizacja - - - - - Jako, ze jestem nowy na forum, troszke sie zapedzilem z odp i nie uzylem cytatow ale poprawie to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach