Skocz do zawartości

jasiu_20

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jasiu_20

  • Urodziny 05.03.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    lubuskie

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam Czy mógłby ktoś wygenerować numer klucza (scyzoryk) do centralnego z vinu. Posiadam tylko jeden kluczyk zamiennik bez żadnych numerów. Passat b5 2000r Vin: WVWZZZ3BZYE133239
  2. Witam odgzeje kotleta Mam podobny problem co autor tematu tyle że u mnie jednak inaczej heh Huczy mi z przodu wymieniłem łożysko na skf Ale nic nie dało miałem wymieniać drugie Ale zmieniłem na zimowki i bardzo ucichlo więc odpuściłem Ale po sezonie problem wrócił. I jest tak Za każdym razem.jak założę nowe inne opony huczy i tnie oponę aż do moment pewnego gdy hasas cuchnie jakby opona się docierają do rownego. Łożyska to bapewbo nie są żadnych dźwięków nie słuchać na uniesionym aucie jak i na mocnych zakrętach. Huk narasta wraz z prędkością i jedyne kiedy trochę odpuszcza to jak auto się uniesie na dołku górce Zbieżność robiona komputerowo i niby wszystko jest ok Już sam nie wiem co robić i za co się złapać może ktoś ma jakoś pomyśl Ż góry dziękuję za wszystkie sugestie
  3. Wielkie dzieki Stary teraz juz wszystko jasne. Wczoraj w nocy po robocie szukalem ten rurki z nakretka ale malo co widzialem hehe ale teraz ze zdjecia juz wszystko jasne dysza bedzie dokładbie pod akumulatorem Dzieki jeszcze raz teraz tylko oproznic wymienic dysze i osuszacz i napelnic i oby powialo mrozem heh Pozdrawiam i dzieki
  4. No wlasnie tak nie mam. U mnie ida od osuszacza do podszybia przez gumowe taka gumowa osłonke i dalej pod aku na druga strone auta i wchodza tam do kabiny znaczy tam jiz sa wkrecane a na odcinku podszybia nigdzie nie sa łaczone Ale teraz tak mysle ze to moze byc dlatego ze moje auto to Anglik a przeciez tu kiera jest ze strony przewodow musze dobrze poszukac pod autem chyba ze ktos moze wiec
  5. Witam odswieze troche watek Mam pytanie odnosnie lokalizacji tej dyszy rozpreznej klimy Mam paska po lifcie 2002r z silnikiem AVF 130km i u mnie przeody w podszybiu przy zaworkach sa nierozkrecalne i ida na druga strone podszybia i jedyne gdzie mozna je odkrecic jest miejsce na grodzi gdzie wchodza do kabiny auta W takiej sytuacji gdzie znajduje sie ten dławik/dysza??
  6. Valthaur Sprawdz dobrze viskoze byc moze kreci ci sie za mocno i caly czas studzi chlodnice.
  7. Witam Ja mam problem jak jeden z kolegow wyzej. Silnik niedogrzewa brak bledu na Vagu a temp na liczniku kreska ponozej 90 na climatroniku 69 70st i bardzo podobnie na vagu. Dzis wymienilem termostat i kompletnie zadnej zmiany. Czy powodem tego moze byc czujnik temp mimo ze nie pokazuje tego vag? Dla wszystkich ktorzy szukaja pomocy z problemem jak moj. Wyszlo ze powodem mojego problemu byl wlasnie ten czujnik temp. mimo ze Vag kompletnie nic nie pokazywal a wskazowka na liczniku nie szalala nic tylko plynnie szla do gory do max 80st ale za to bardzo dlugo to winny byl nie termostat a czujnik Dzieki i powodzenia
  8. Witam dolaczam sie do watku zeby nie zakladac niwego tematu Jestem w trakcie wymiany przednich amorkow z orginalnych czerwonych sachs ow na MTSy i mam pytanie Czy guma pod amorkiem ktora jest w orginale na kielichu czy mam.ja przelozyc na nowy amorek? W tym nowym jest taki maly nazwijmy to wypustka ktora niby mialby zapobiegac przesuwaniu sprezyny ale srednica ostatniego zwoju jest sporo wieksza nic srwdnica rurki amorka. I tak sie zastanawiam czy wsadzac ta gume czy bez gumy nie bedzie pukac albo nie obroci sie sprezyna? Dodam ze gume probowalem zalozyc i srednio pasuje bo kielich jest ciut inny
  9. jasiu_20

    [B5] Jakie felgi?

    Witam ja mam troszke inne pytanie. Kupielm fele od audi 225/4517 z ET 56 i pytanie jakie musze kupic dystanse by weszly nie ocierajac o zwrotnice?? Dodam ze przymierzalem na przod i opona delikatnie ociera ale spokojnie da sie krecic kolem. Niechce tez aby wystawala bo przy pelnym skrwcie bedzie udwrzac w nadkole. Wystarczy 5mm czy wiecej Dzieki
  10. No dobra to mysle ze kupie sachsy do wersji sport i zobaczymy jak cos to bedzie na Ciebie Gegas ☺
  11. A czy amkrki moga odpowiadac za to ze auto jest miekkie? Moje sprezyny sa wg tabeli odpowiednie a auto miekkie jak kanapa a mam wersje obnizona sport. Prosze o podpowiedzi zanim wydam 1200zl na marne i nie bedzie poprawy a moze kupic gwint z MYSa i takie cos zalozyc
  12. witam co moze byc przyczyna ze centralny zamek kompletnie nie dziala z kluczyka w zamku ale w kabinie guzikiem dziala? Z pilota to niewiem bo umarl juz dawno temu. Ogolnie od czasu do czasu zalapie i zadziala le to b rzadko. To bedzie wina modulu komfortu czy mikrostykow w zamku dzieki
  13. Ołłł jee w sobote biore sie za operacje Wielkie dzieki stary <piwko> sie nalezy Dam znac czy pomoglo
  14. Dzieki wielkieja jednak udam jest do ASO bo jestem w UK A nie da rady inaczej niz bez demontazu pompy vakum? To czy po dmontazu bede musial tez uszczelki tam wymieniac? - - - - - aktualizacja - - - - - Wyciek mozesz miec z gnijacej chlodnicy polewej. A korek spustowy jest po prawej stronie jak wyciagniesz dolna kratke po prawej to tam jest korek taki czerwony odkrecasz go srubokretem
  15. Ok, a czy mógłbyś podac numer tego oringu, żebym mógł iść do ASO i go kupić? PS. Tak dla jasności chodzi Ci o oring, który jest między czujnikiem a króćcem, czy oring między króćcem a blokiem silnika? Bo mi chodzi o ten między króćcem a blokiem. Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności