Skocz do zawartości

Piotrkowy

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Piotrkowy

  • Urodziny 19.04.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przeworsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Mam następujące pytanie. Auto to B5 Variant, silnik AJM. Dwa amortyzatory już puszczają i czuć, że autem buja. Opony to aktualnie 215/40/18. Zależy mi na poprawie precyzji prowadzenia, lekka utrata komfortu nie jest problemem. Jako, że auto porusza się po drogach różnej jakości niestety nie mogę pozwolić sobie na zawieszenie gwintowe. Stąd pomysł na Eibach Pro Kit jako swoisty kompromis. Kwestia jaki amortyzator pod to? Opcje są cztery: 1) normalne amortyzatory Sachs 2) amortyzatory Sachs pod zawieszenie sportowe 3) amortyzatory Koni str.t 4) trochę po taniości, amortyzatory MTS
  2. Witajcie! Od pewnego czasu zmagam się z następującym problemem. Przy dynamicznym nacisku na pedał gazu na 1 i 2 biegu (wyłącznie na tych dwóch) w zakresie 2 do 3 tysięcy obrotów słychać dźwięk niczym trącej blachy o plastik?/terkotania? Czuć przy tym bardzo delikatnie wibracje na samochodzie. Dźwięk ten słychać także przy samym mocniejszym ruszaniu. Myślałem, że to wina poluzowanej osłony silnika lub którejś z osłon termicznych jednakże ich sprawdzenie nie wykazało żadnych uszkodzeń lub braków. Przy delikatnym naciskaniu pedału dźwięk ten nie występuje. Nie ma go także na biegu 3 pomimo dociskania do podłogi. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
  3. Niestety także zmagam się z problemem uciekającego płynu chłodzącego. Co najdziwniejsze - nie są to ubytki regularne. Początkowo go po prostu ubywało, wystarczyły dolewki. Następnie pękł wąż od nagrzewnicy i w ciągu kilku chwil straciłem cały płyn ze zbiornika. Wąż został wymieniony lecz problem wycieku dalej pozostał. Wymieniłem więc korek od zbiornika wyrównawczego a następnie sam zbiornik (kapało przez dolne odpowietrzenie zbiornika). Auto odbyło regularny przegląd gdzie został dodatkowy wymieniony rzeczony zbiornik i zalano nowy płyn prawie że do poziomu MAX. Na drugi dzień udałem się w 300 km trasę. Po przejechaniu ok 260 km zaglądnąłem pod maskę - było na minimum. Auto odstało ok 2,5 h, ruszyłem dalej i po ok 5 km zaświeciła się kontrolka płynu chłodniczego. Otwieram maskę: pusty zbiornik! :ocochodzi Dolałem litr i dotoczyłem się do domu. Problem nagłego i gwałtownego uciekania płynu aż do zaświecenia się kontrolki nie występuje lecz płyn dalej (lecz o wiele wolniej) gdzieś ucieka. Niestety nie jestem w stanie zlokalizować wycieku. Ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić? Zaznaczam, że pod korkiem nie ma majonezu, dywaniki suche.
  4. MAPET sprzedają się może kity -40 do B5? Jak ludzie oceniają charakterystykę jazdy? Coś w stylu 1BE czy twardsze? Uprzedzając pytania gwint odpada.
  5. Mam do kupienia felgi 8,5 cala, ET35, rozmiar 18 cali. Pod to opona pewnie 215/40. Nie będzie nic obcierać?
  6. Ponawiam swoje pytanie: Witajcie Powoli kompletuje swój pierwszy sprzęt CA. Na chwilę obecną tak prezentuje się zestaw: - radio - Pioneer DEH5500BT - głośniki przód - najprawdopodobniej będzie u-Dimension EL Comp 6 chociaż może wpadnie coś mocniejszego. - subwoofer - Pb PS10 + skrzynka w boczku bagażnika - kable, wygłuszenie i resztę ogarnę Pozostaje kwestia: jakiego wzmacniacza szukać pod ten zestaw? Jak rozumiem 4 kanałowy, 2 kanały zmostkować i puścić pod suba. Ilu watowy wzmacniacz musi być żeby w pełni obsłużyć ten zestaw bez niedoborów mocy? Szukać używanego czy nowego? Uprzedzając pytania odnośnie gatunku muzyki Słucham prawie że wszystkiego. Rock, hh, trance by po chwili przejść do Franka Sinatry
  7. Od siebie polecam Yosana PRO 120 (u mnie dodatkowo po przeróbkach u Hasana ). Radio jest kompaktowe, nie zabiera dużo miejsca, pomimo tego, że w gałce mamy aż 3 funkcje nie nastręcza to problemów przy użytkowaniu. Dźwięk czysty, wystarczająco głośny. Wada? Brak miarki siły nadawania/odbierania. Radio podpięte pod akumulator, antena Sirio Omega 27 na magnesie.
  8. Witajcie Powoli kompletuje swój pierwszy sprzęt CA. Na chwilę obecną tak prezentuje się zestaw: - radio - Pioneer DEH5500BT - głośniki przód - najprawdopodobniej będzie u-Dimension EL Comp 6 chociaż może wpadnie coś mocniejszego. - subwoofer - Pb PS10 + skrzynka w boczku bagażnika - kable i takie tam Pozostaje kwestia: jakiego wzmacniacza szukać pod ten zestaw? Jak rozumiem 4 kanałowy, 2 kanały zmostkować i puścić pod suba. Ilu watowy wzmacniacz musi być żeby w pełni obsłużyć ten zestaw bez niedoborów mocy? Szukać używanego czy nowego? EDIT: Uprzedzając pytania odnośnie gatunku muzyki Słucham prawie że wszystkiego. Rock, hh, trance by po chwili przejść do Franka Sinatry
  9. Co lepiej założyć pod felgę o szerokości 8 cali, ET37 i rozmiarze 17? Auto to Passat B5 Variant, gwint skręcony o jakieś 4 cm. Lepiej 205/50 czy 215/45? Żadnych walców pokroju 225/45 nie biorę pod uwagę a 205/40 wymaga skręcenia gwintu do oporu na co pozwolić sobie nie mogę.
  10. Od najlepszych: KW oraz Eibach, Weitec, AP wraz z wysokim modelem FK (chociaż tu jestem otwarty na opinie innych ), MTS, Ta Technix, TuningArt.
  11. Witajcie! Mam następujące pytanie. Passat B5 Variant, zawias niżej o 4/5 cm. Jakie zastosować opony pod daną felgę żeby był delikatny naciąg i nic nie tarło? zestaw 1 - felgi 8,5j, ET 30, 17 cali - myślałem nad oponami 215/40 (45?) R17 zestaw 2 - felgi 8j, ET 35, 17 cali - myślałem nad oponami 205/40 R17.
  12. Witajcie Mam następujące pytanie: co wybrać do obniżenia o ok 40 mm do Passata B5 Variant? Brać kit MTSa, Eibach Pro Kit + amortyzatory MTS czy od razu gwint MTS? Jeżeli 17 to opony 205 lub 215 o profilu 40 a jeżeli 18 to także 205 lub 215 ale profil 35. Auto nie jeździ na zloty, użytkowane na co dzień, ma dobrze wyglądać, pewniej się prowadzić
  13. Witaj Potrzeba mi 6 litrów Motula X-cess 5W40. Jaka była by cena wraz z wysyłką?
  14. W sedanie B5 ojca denerwuje mnie brak składanej tylnej kanapy Do wad zaliczyłbym także: brak nawiewu dla tylnej kanapy, nieustannie zacinające się popielniczki z przodu (3 Passat - 3 raz ten sam problem), malutki schowek przed pasażerem.
  15. Te felgi to Rotiform A dokładniej model Monoblock BLQ. Cena od 1250 $ od sztuki za rozmiar 18 cali. Trzeba przyznać, że zarówno ten model jak i reszta ich wyrobów robią niesamowite wrażenie :fajny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności