Pikon1 Zgłoś #561 Napisano 18 Lutego 2010 generalnie zawieszenie i jak kolega wyzej wycieraczki boscha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #562 Napisano 18 Lutego 2010 generalnie zawieszenie i jak kolega wyzej wycieraczki boscha A mi zawieszenie 'leży' a to że jest niezbyt wytrzymałe,no cóż...Za to wygodne jest Coś za coś jak się mawiaPzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BlackJack Zgłoś #563 Napisano 18 Lutego 2010 A mi zawieszenie 'leży' a to że jest niezbyt wytrzymałe,no cóż...Za to wygodne jest Coś za coś jak się mawiaPzdr. Zawieszenie skonstruowano na cywilizowane drogi, a że w Polsce to jeszcze dżungla to już konstruktorzy nie poradzą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sedris Zgłoś #564 Napisano 19 Lutego 2010 Zawieszenie skonstruowano na cywilizowane drogi, a że w Polsce to jeszcze dżungla to już konstruktorzy nie poradzą... Hehe, dżunga.. No nic, nawet w niemczech zdarzaja sie klopoty z zawieszeniem w VW, Audi ale nawet Merce i BMW maja klopoty...Jak to sie mowi, wszystko sie zuzywa;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ddChavez Zgłoś #565 Napisano 25 Lutego 2010 Denerwuje mnie, że po włączeniu radia przy wyłączonych światłach nie ma podświetlenia. Nie widzę jaka stacja/numer ścieżki gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #566 Napisano 26 Lutego 2010 przy wyłączonych światłach nie ma podświetlenia To akurat idzie obejść...we wtyczce radia jest chyba pin który daje + po uruchomieniu radia ,tam wpinasz ten od podświetlania i po każdym uruchomieniu radia masz podświetlanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZbychD Zgłoś #567 Napisano 26 Lutego 2010 Mnie denerwuje to, że z powodu głupich liści w podszybiu można mieć wodę w środku i narazić się na zalanie modułu comfortu! Jak by było mało miejsca debilnie umieścili go pod fotelem. Dostanie się do zamka drzwi to po prostu horror. Wiecznie pękająca rurka tylnego spryskiwacza! Wskaźnik temperatury - u mnie działa kiedy che. Źle rozwiązane obiegi powietrza, cały czas trzeba brandzlować gałkami bo albo paruje przednia szyba albo boczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #568 Napisano 27 Lutego 2010 Mnie denerwuje to, że z powodu głupich liści w podszybiu można mieć wodę w środku i narazić się na zalanie modułu comfortuJest to do załatwienia, wyciągasz spod akumulatora zatyczki gumowe i już nie musisz się martwić o stojącą wodę.Jak by było mało miejsca debilnie umieścili go pod fotelem. Też jest na to rada, wyciągasz spod fotela i umieszczasz go wyżej Dostanie się do zamka drzwi to po prostu horror. Również to przeżyłem szczególnie ja drzwi nie chcą się otworzyć. Wiecznie pękająca rurka tylnego spryskiwacza! U mnie się tylko rozłączyła i to tylko raz.Wskaźnik temperatury - u mnie działa kiedy che.Pewnie też jest rada, tylko której temp. Źle rozwiązane obiegi powietrza, cały czas trzeba brandzlować gałkami bo albo paruje przednia szyba albo boczne. Przyczyną może być już wilgoć w kabinie, to a'propos zapchania odpływów lub filtr kabinowy do wymiany.Jak widać na wszystko jest rada, tylko dlaczego konstruktorzy tak ładnego auta o tym nie pomyśleli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnny147 Zgłoś #569 Napisano 27 Lutego 2010 Mnie denerwuje to, że z powodu głupich liści w podszybiu można mieć wodę w środku Miałem to samo. W końcu zamontowałem osłonę i wyjąłem zatyczki gumowe jak radzi J@ceq i po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1971 Zgłoś #570 Napisano 7 Marca 2010 W porównaniu z poprzednim dieslem(2.0 hdi) to pasek jest głośniejszy i to jest ciut denerwujące. Prawie w każdym VW denerwuje mnie oszczędność na niektórych materiałach np mieszek lewarka wykonany ze skaju. No ale przymykając oko ......... Można to przeżyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #571 Napisano 8 Marca 2010 (edytowane) Prawie w każdym VW denerwuje mnie oszczędność na niektórych materiałach np mieszek lewarka wykonany ze skaju. W porównaniu do np. Audi A4 A6 to passat 3B 3BG ma wnętrze takie sobie... Jeszcze w B4 licznik jest podświetlany żaróweczkami z wierzchu. Kurde nawet w bobie od rocznika 86 licznik jest podświetlany po ludzku. Niby pierdoła, ale.... Edytowane 8 Marca 2010 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nathaniel Zgłoś #572 Napisano 8 Marca 2010 Napisze o swoim B6 które niedługo będe miał 2 lata ( kupione nowe w salonie ) - Beznadziejnej jakości skóry - Strzelające plastiki - W niektórych przyoadkach jednak stara technologia jak np Kessy, miało byc wygodne okazało się kłopotliwe - Wycieraczki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rad0330 Zgłoś #573 Napisano 8 Marca 2010 Wycieraczki... rozwiń swoją myśl.u mnie pióra wycieraczek nie były wymieniane od prawie 2 lat i ścierają jak nowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nathaniel Zgłoś #574 Napisano 8 Marca 2010 To że wycieraja strasznie niedokładnie i bardzo małą część szyby, zwłaszcza teraz gdy jest zima i masa soli na drodze, mimo spryskania pozostaja białe smugi na szybie niekiedy trzeba spryskiwaczy 2-3 razu uzywać, mase róznych płynów już używałem łącznie z orginalnym VW i nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #575 Napisano 8 Marca 2010 To wina piór. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #576 Napisano 9 Marca 2010 W zasadzie największa wadą ,są...CENY CZĘŚCI!!! -zamki(dostęp jest co prawda intuicyjny,ale czemu tak często trzeba sobie to udowadniać...) -dość duże spalanie jak na taki motor(1,8T) -chodliwość wśród złodziei a co za tym idzie wysokość składki AC ,po prostu morduje:D -patent z brakiem osłony podszybia.Wiem ,że jest na to sposób ,ale wydaje mi się ,ze jednak ,to producent powinien być bardziej przewidujący;) -awaryjność i ceny zawieszenia(swoja drogą w Krakowie drogi są po prostu "miód":doh -sporo za dużo elektroniki ,zaworków ,pajęczyna podciśnień jednym słowem dużo rzeczy mogących się łatwo spier....a czasem trudnych do zdiagnozowania. Reasumując w porównaniu do B4 ,B5 jest trochę jakby ...przekombinowane!Bardziej zaawansowane technicznie ,nowocześniejsze i t.p. lecz w tym wszystkim nie do końca dopracowane...Ale i tak go lubię!!!:serducho Pozdrawiam wszystkich passato-maniaków! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phil Zgłoś #577 Napisano 10 Marca 2010 Odkąd pojawił się u nas w domu Passat B4 '96 mogę mu zarzucić: - beznadziejne klamki zewnętrzne - hałasująca na dziurach roleta w bagażniku - wewnętrzne plastiki na drzwiach z których schodzi farba. Ale poza tym git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #578 Napisano 10 Marca 2010 (edytowane) Tak klamki ,to Volkswagen zawsze miał gówn.ane!Pamiętam przejścia w Santanie...W B5 też jakoś takie "luźne" z kolei są... AAaaaaaaaa..... Zapomniałem dodać o zaje.istym wspomaganiu kierownicy!W B5 ,lepiej płynu nie wymieniać ,jak chcesz mieć spokój;)Chociaż ,to już nie we wszystkich przypadkach! Edytowane 10 Marca 2010 przez Buszmen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogeros Zgłoś #579 Napisano 10 Marca 2010 Nie wiem czy było ale mnie osobiście wkurza, że nie mogę sobie ustawić w moim pasku B5 w zimie temp np. 16 - 17C, minimum którym jest 18C to dla mnie za gorąco. Po wyłączeniu LO jest już za zimno. Jest za głośno powyżej 120Km/h i w porównaniu z golfem kombi (ten sam rocznik) jest sporo gorzej. Za mało schowków Roger Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciborek27 Zgłoś #580 Napisano 10 Marca 2010 Jak narazie to najbardziej mnie denerwuje ze trzeba do niego tankować a ogólnie jest wszystko ok. niema co narzekać na starsze auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach