Skocz do zawartości

ZbychD

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ZbychD

  • Urodziny 22.07.1960

Informacje osobiste

  • Imię
    Zbigniew
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kamińsk

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2014
  • Link do tematu o samochodzie
    30929

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ZbychD

    Zablokowane drzwi prawe

    Moim zdaniem nie musi się nigdzie dostawać. Zgadzam się z Piotrem, że ma za bardzo naszpanowaną linkę. Wystarczy pociągnąć za klamkę, i przytrzymać. Pokaże się rowek w którym siedzi linka. Malutkim cienkim śrubokrętem trzeba ją ostrożnie podważyć aby przeskoczyła o dwa czy trzy ząbki i otworzyć drzwi.
  2. Sporo pływam promami, a praktycznie przy każdym zjeździe jest badanie trzeźwości, wiec dmucham dość często. Nie zdarzyło się jeszcze aby po wskazaniu mojego alkomatu, że mogę jechać, policja po badaniu miała jakieś zastrzeżenia co do mojej trzeźwości więc to chyba działa W zasadzie to przy wyborze były tylko trzy kryteria, czujnik elektrochemiczny, najdroższy na jaki mnie stać, czy sprzedawca oferuje również kalibrację.
  3. Mój X60 wrócił wczoraj z kalibracji. Na stronie DKD wypełniłem formularz, nazajutrz przyjechał kurier po alkotest, był to piątek, w środę alkomat był u mnie z powrotem. Koszt transportu tam i nazad plus kalibracja 109 zeta. W gwarancji mam wbity nowy certyfikat kalibracji. Wyzerowano również licznik pomiarów. Na moją prośbę wyłączyli to z deka irytujące piszczenie gratis ))
  4. ZbychD

    Zablokowane drzwi prawe

    Cześć Żabol Moim zdaniem musisz pociągnąć za zewnętrzną klamkę i dobrze się przyjrzeć części która wychodzi z drzwi jest tam rowek w którym siedzi zaczep linki, która otwiera zamek. Ten zaczep wygląda jak gumka. Musisz malutkim śrubokrętem podważyć tą gumkę w stronę tyłu samochodu aby ją wypiąć z klamki. Gdy to zrobisz gumka powinna wskoczyć trochę do środka. Po tym zabiegu powinieneś normalnie otworzyć drzwi. Jeśli gumka całkowicie się wypnie z klamki otworzysz drzwi klamką wewnętrzną. Oczywiście pipek od centralnego musi być w górze w pozycji otwarte. Jak byś chciał pogadać mój login skype to zbychd Pozdrawiam
  5. ZbychD

    Zablokowane drzwi prawe

    Tak miałem zablokowane jak piszesz. Jeśli piszesz o tych dwóch dużych czarnych śrubach widocznych po otwarciu drzwi to one trzymaja zamek w obudowie drzwi. Jeśli masz na myśli jakieś inne to musisz bardziej sprecyzować o które ci chodzi. Na chwile obecna myślę, że wiem wszystko na temat zamków w passacie b5. w razie pytań mój e mail [email protected] Pozdrówka ZbychD
  6. ZbychD

    Zablokowane drzwi prawe

    Glowka!!!! uratowałeś mnie:) Dzisiaj majstrowałem przy zamku bo mi nie działał mikro wyłącznik. Naprawiłem usterkę poskładałem drzwi, trzasnąłem i kaplica - drzwi zablokowane Centralny oczywiście działa ale drzwi nie można było otworzyć ani od wewnątrz ani od zewnątrz!!! Za twoją radą zluzowałem linkę w klamce zewnętrznej o kilka ząbków wszystko zaczęło działać ))) Wielkie dzięki!!!!!!
  7. Generalnie to jest chyba jak w przysłowiu: dogs eat cheap meat. Tanie mięso psy jedzą. Jak zapłacisz dobre pieniądze to masz dobrą rzecz jak zapłacisz grosze to masz rzecz wartą grosze, czyli szajs. Takie jest moje zdanie.
  8. A i owszem schodzi dość szybko ale nie zawsze. Przekonałem się otym doskonale tracąc prawko na pół roku. Po tym bardzo nieprzyjemnym zdarzeniu kupiłem alkomat z czujnikem elektrochemicznym i nie siadam za kierownicę zanim nie sprawdzę. Sprawdzam się regularnie od prawie 4 lat i tu wielkie zaskoczenie. Czasem po 5 piwach wieczorem mam rano więcej niż po flaszce. Nie doszedłem dlaczego tak się dzieje? Pewnie jak to mówią trzeba mieć dobry lub zły dzień. Jednak odkąd mam alkomat pozbyłem się stresu "mam jeszcze czy juz nie?" Sprawdzam i jadę spokojnie Alkomat conajmniej ze średniej półki i koniecznie elektrochemiczny, oczywiście jest drogi ale to nic w porównaniu do przykrości i siary związanej z utratą prawka Sama grzywna większa niż koszt alkomatu a wstyd nie do wycenienia!!!!! no i conajmniej pół roku na bocznym albo tylnym siedzeniu - siara straszna!!!! Zapewne znajdzie sie mądrala i napisze, że jak ma jechać to nie pije ale ja nie wielbłąd pić muszę Piłeś nie jedź- nie piłeś - wypij- zaoszczędzisz na paliwie aaa no i butelki można sprzedać )))))))) Pozdrawiam ZbychD
  9. Witam! KRYNIO Moim zadaniem to profesjonalny to on ma tylko napis w tytule aukcji. Ale to tylko moja opinia nie poparta badaniami Ponieważ mój Alcodigital AT-9000 miał już ponad 4 lata zdecydowałem o zakupie nowego. Po kilkudniowym kopaniu po necie wybrałem "alkohit" X60 oczywiście z czujnikiem elektro-chemicznym. Z dostawą około 700 zeta. Ważne dla mnie było również, że firma w której go kupiłem również kalibruje alkomaty. Ma parę bajerów np licznik pomiarów czy datę i godzinę pomiaru, podświetlany ekran i lejek do badania bezdotykowego (bez brania ustnika do ust). Ma też wadę- ciągle piszczy, czy go włączasz czy wyłaczasz czy dmuchasz czu masz promil czy zero to on piszczy. Jest to z deka irytujące. Mój stary Alcodigital AT-9000 piszczał tylko powyżej pół promila. Tak poza tym jest spoko
  10. No fajnie. tyle, że od czterech lat proszę Jędrusa o połączenie postów i co? a no nic
  11. To mój dzisiejszy przebieg. nie mam pojęcia jaki jest faktyczny ale możliwe że jak na fotkach.
  12. Mój alkotest Alcodigital AT-9000 z sensorem elektrochemicznym jest po kalibracji. było z nim sporo kłopotów ale kalibracja się powiodła. Wskazuje bardzo dokładnie w dolnych zakresach, w górnych jest mniej dokładny a powyżej 2 promili całkowita szajba. mnie jednak interesują wyłącznie te niskie zakresy i życie pokazało,że jak mój pokazuje zero 0,000 to policyjne też niczego nie wykazują a miałem takich testów już kilka.
  13. Mam podobny problem, przy przyspieszaniu i lekkim skręcie coś puka. Wymieniłem przegub zewnętrzny ale pukanie nie ustało :(Zaczynam myśleć o całej półosi z przegubem wewnętrznym ale Radek pisze ze u niego nie pomogło a to wydatek około 1000 zeta z robotą Jak będę w mieście zajadę do mechanika i poproszę o sprawdzenie poduszek pod silnikiem i skrzynią biegów? Może coś puściło i się silnik przechyla i puka o karoserie?? Sam już nie wiem
  14. Tak mi przykro szczere kondolencje, trzymaj się dziewczyno, jesteśmy z Tobą.
  15. Mnie denerwuje to, że z powodu głupich liści w podszybiu można mieć wodę w środku i narazić się na zalanie modułu comfortu! Jak by było mało miejsca debilnie umieścili go pod fotelem. Dostanie się do zamka drzwi to po prostu horror. Wiecznie pękająca rurka tylnego spryskiwacza! Wskaźnik temperatury - u mnie działa kiedy che. Źle rozwiązane obiegi powietrza, cały czas trzeba brandzlować gałkami bo albo paruje przednia szyba albo boczne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności