Skocz do zawartości

ddChavez

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ddChavez

  • Urodziny 23.10.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radomsko/Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Dzięki, w takim razie allegro idzie w ruch EDIT: A jeszcze zapytam... 8D0 260 808 A to nie to samo co 8D0 260 808?
  2. Witam, potrzebuję numer sprężarki klimy do Passata 2.0 (AZM), 2001r. Miałem z tym numerem: 8D0260808 ale chciałbym wiedzieć czy mogę szukać też innych, czy tylko ta jedyna pasuje
  3. Mam ten sam zestaw co Ty. 2.0+automat+gaz. We Wrocławiu muszę liczyć się ze spalaniem rzędu 15-16l/100km. Wiadomo, że sporo zależy od tego w jakich godzinach jeździsz i jaką trasą bo miasto miastu nierówne Wartości, które podałem są dla godzin szczytu i przejazdu dosyć mało przyjemną trasą (dużo świateł).
  4. ddChavez

    klimatyzacja

    Szybkie pytanie. Strzelił mi pasek od klimy najprawdopodobniej ze względu na zablokowanie się rolki napinacza. Czy mogło to spowodować uszkodzenie sprężarki?
  5. Błąd 17950 już po wykasowaniu się więcej nie pojawił. Zaczynam być coraz bardziej pewny, że to cewka...
  6. Archeologia nr 2 Czy mógłby mi ktoś opisać jak do tego czujnika się dobrać? Chciałbym najpierw przeczyścić styki zanim zakupię (być może niepotrzebnie) nowy.
  7. Żeby już nie było gdybania podpiąłem passata pod komputer. Wypluło mi takie błędy: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 06B 906 033 H Component and/or Version: 2.0L/2V SIMOS32 00AT3681 Software Coding: 00023 Work Shop Code: WSC 05311 Additional Info: WVWZZZ3BZ1E184586 VWZ7Z0A3423109 3 Faults Found: 16726 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too Low P0342 - 35-10 - - - Intermittent 17950 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1542 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17950 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1542 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent Błąd 16726 to błąd czujnika Halla ale to już mam od dłuższego czasu i nie było problemu. Czekam na wymianę rozrządu żeby to wymienić przy okazji. Błąd 17950 to podobno błąd czujnika wychylenia pedału gazu. Kiedyś zapaliło mi się raz EPC ale objaw wtedy był inny niż teraz. Samochód po prostu nie reagował na pedał gazu a teraz przy próbie przyspieszania tak jakby się dusi. Poczytałem też inne wątki i błąd 17950 pojawiał się przy różnych problemach z przepustnicą ale ja czegoś takiego wydaje mi się, że nie mam. Obroty na jałowym nie falują. Pojawia się za to takie minimalne szarpnięcie, jakby na moment zapłon nie szedł na jeden cylinder. Może sam sobie próbuję wytłumaczyć, że to ta cewka... sam już nie wiem. Jutro spróbuję sprawdzić, czy wszystkie wtyczki (do cewki, do przepustnicy) są nienaruszone. Muszę w jakiś sposób upewnić się, że ta cewka jest skopana żeby wysłać ją do reklamacji. O ile takowa zostanie przyjęta (kupowałem na allegro). Takie użeranie się z cewką oznacza dla mnie uziemienie samochodu na pewnie conajmniej tydzień
  8. A powiedz mi czy to szarpanie masz w jakimś konkretnym zakresie obrotów? Pytam bo próbuję też swój problem zdiagnozować. Może mamy podobny przypadek? Mój temat tutaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=106485
  9. Takie to mądre urządzenie? To sprawdzę. To jeszcze jakby mi ktoś pomógł i powiedział z którą wersją VAG-COMa współpracuje interfejs VAG KKL taki pod port szeregowy. Bo pamiętam, że kiedyś próbowałem z nową wersją i nie współpracowało. Nie wiem dlaczego. Chyba takie coś mam: http://www.motoschematy.pl/images/131234283822.jpg EDIT: Aha, sam sobie odpowiedziałem... na tej stronie ze zdjęciem jest tekst: VAG-COM do wersji 409-1 EDIT2: A zapłon się reguluje? Czy jest to w pełni elektronicznie sterowane?
  10. Witam, ponieważ stara cewka jeździła od nowości chyba więc postanowiłem ją wymienić. Włożyłem nową i po 1000km bezproblemowej jazdy jest gorzej niż na starej. Dokładniej mówiąc samochód nie chce przyspieszać, tzn. reaguje na gaz praktycznie tylko przy minimalnym wciśnięciu, szczególnie na niskich obrotach, wyżej jakoś się wkręca. Na jałowym biegu po "przygazówce" powinien się płynnie wkręcać na obroty a u mnie wkręca się krztusząc. Wszystkie te objawy są zarówno na gazie jak i na benzynie, z tym, że na gazie dużo bardziej widoczne. Podobne objawy miałem kiedyś w Golfie mk3 i problemem okazał się nie wyregulowany zapłon. Ale czy w 2.0 AZM w ogóle reguluje się jakoś zapłon? Bo kopułką tu nie pokręcę. Mogę jakoś sprytnie i jednoznacznie upewnić się, że winna jest cewka? Nie mam jak podmienić na inną. Stara się rozleciała przy wymontowywaniu. Dodam, że kable i świece wymieniane 3-4 miesiące temu.
  11. Po przestudiowaniu wątku uznałem, że ni chu-chu nie wymienię tego sam. Cena jaką mi zaśpiewał mechanik za samą robociznę to 400zł. Czy to aby nie za dużo? Bo nie wiem czy szukać innego.
  12. To chyba normalne U mnie też tak jest a skrzynia w 100% zdrowa. Hamujesz silnikiem więc spalanie jest 0. Obroty spadają i sam pęd nie wystarcza, trzeba wspomóc silnik paliwkiem, a że prędkość już jest mała to spalanie chwilowe może wyjść nawet i 20l/100km.
  13. Właśnie się zastanawiam czy też nie zrobić takiego przejścia z 5W40 na 10W40. Nie znam się na tym za bardzo więc pytam czy taka zmiana nie będzie miała jakiś negatywnych skutków?
  14. To jest podobno hicior teraz http://www.akupiszmi.pl/interaktywne/zwierzatka/zhu-zhu-pets.html Na stronie są też inne propozycje prezentów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności