fredi1 Zgłoś #121 Napisano 20 Czerwca 2009 mi tez trzaska deska najbardziej na zakretach ,podobno zastosowanie rozporki likwiduje wszystkie trzaski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_sl Zgłoś #122 Napisano 26 Czerwca 2009 Witam. U mnie to samo, pasek kupiony 1,5 miesiaca temu, na początku względny spokój a teraz też juz decha skrzypi namiętnie. Wlasciwie to u mnie slychac "piski" po stronie kierowcy (anglik), gdzies pomiedzy kierownicą a szybą. Nie potrafię tego dzwieku umiejscowić. Troche na nierównosciach a najwiecej slychac to przy hamowaniu. Schowek - też trzeszczy, dociąganie śrub, wciskanie gąbek pomiedzy szpary itd tylko pogarszalo sprawe. W przyplywie slabosci/zlosci/rozpaczy dostał z piesci i o dziwo przestał.... Ogólnie po poprzednim aucie (rover 216 sic!) jestem baaaardzo rozczarowany. Żeby takie cuda zdarzaly sie w tej klasy aucie. I ta naprawa z użyciem pary adidasów... moze pomoże. Poza tym mam szczescie posiadac wszelkie mozliwe "fabryczne" usterki: elektryka lusterek, zamki, wilgoć, zatkany odplyw kolo aku, pier.. styk zamka w bagazniku-vide lampka, plywające obroty, skrzypienie.... Ale walczę, z milosci do samochodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kol Zgłoś #123 Napisano 26 Czerwca 2009 Nie wiem koledzy jak to sie ma ale u mnie deska nie wydaje zadnych dzwiekow.Sama rozkosz umilania sie jazda.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
telewizor11 Zgłoś #124 Napisano 27 Czerwca 2009 u mnie skrzypi schowek od strony pasażera, ktoś może ma jakąś metodę na uciszenie go? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #125 Napisano 27 Czerwca 2009 Mi też skrzypi tylko ,że u mnie się urwały wszystkie dolne zaczepy od schowka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #126 Napisano 27 Czerwca 2009 mnie skrzypi schowek od strony pasażera, ktoś może ma jakąś metodę na uciszenie go? Wykrecic i pozadanie dokrecic dociskajac go. U mnie pomoglo za 2-im podejsciem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #127 Napisano 29 Czerwca 2009 panowie a jakaś rada na trzaski dochodzące nawiewów na szybę ? Z tego co tu piszecie to trzaski mieliście przy szybie a nie koło nawiewu.. tam też jest jakieś mocowanie ? podłożenie tych klinów pomoże ?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #128 Napisano 30 Czerwca 2009 ja w sobote podlozylem sobie dwie gumki pod deske i dookola miedzy szybe a deske napchalem gabke w kilku miejscach a miedzy slupek a deske troche filcu i jak narazie cisza zobaczymy jak dlugo ,polecam ten sposob co podal kolega z tymi klinikami . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shaft Zgłoś #129 Napisano 30 Czerwca 2009 Taaa te kliniki są git:D. Zastosowałem u siebie i jak na razie jest cisza, nic nie stuka i nic nie trzeszczy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #130 Napisano 13 Sierpnia 2009 3 tygodnie temu zastosowalem sie do porad i wsadzilem te kliny pod wsporniki deski z jednej i drugiej strony. Przed wsadzeniem tego, pare dni wczesniej wyjezdzajac ze sklepu zaliczylem paro metrowy kiepski kawalek drogi, po ktorym deska przy samym podszybiu zaczela wydawac z siebie dodatkowe dzwieki. Po wlozeniu klinow, trzaski w momencie skretu nie zniknely, ale zmniejszyly sie, natomiast w trakcie jazdy caly czas cos dobiega z podszybia. Nie wiem jak to wsadzaliscie, bo mi sie ledwo co udalo wladowac niewiele ponad 0,5cm wysoki kawalek twardej gabki. Moze wina tkwi w materiale, ktory zastosowalem. Kolejne podejscie zrobie z drewienkiem . Srubokretem udaje mi sie podniesc wsporniki o ok 1 - 1,5cm i wiecej nie idzie. Po zabiegu nie mialem problemow z dokreceniem bocznych srubek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
telewizor11 Zgłoś #131 Napisano 13 Sierpnia 2009 hmmmm mi też schowek trzeszczy, zastanawiam się czy nie oblać całego passata silikonem i pianką, zamknąć w garażu i patrzeć jaka błoga cisza się z niego wydobywa a do jazdy kupić .... rower ... składaka.... zawsze mogę go w końcu złożyć i zabrać na balkon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #132 Napisano 14 Sierpnia 2009 pamietajcie ze kliniki musza uniesc deske z kazdej strony minimum 5mm, ja probowalem z jednej strony najpierw i nie dalo efektu, bo deska uniesiona za nisko i nadal tak obijala sie o te cholerne zaczepy, najlepiej wsadzic gume, ja za pomoca dwoch srubokretow podwazylem stopki po kolei z kazdej strony, wlozylem te gumki i smiga, mozecie je czyms posmarowac co by latwiej wsadzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krembul Zgłoś #133 Napisano 18 Sierpnia 2009 Ja jestem po operacji podnoszenia deski. Faktycznie 5-6mm to absolutne minimum. Ja podniosłem około 8. Ponieważ eksperymentowałem z wysokością podniesienia deski przy ostatnim podniesieniu nie dokręcałem torxów. Ostatnia próba przyniosła pożądany efekt ale torxów już nie byłem w stanie dokręcić. Na razie tak zostawiłem bo wszystko jest OK. Niestety chyba przy podnoszeniu deski pękła mi szyba przednia w prawym, dolnym rogu (pęknięci długości około 10cm). Chyba, że pękła mi wcześniej a tego nie zauważyłem - wpadłem w gigantyczną dziurę prawym kołem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #134 Napisano 18 Sierpnia 2009 Ideałem byłoby likwidowanie stuków w miejscu ich powstawania. Czy da się dostać do tych stukających zaczepów, np. po wyjęciu licznika? Gdyby wyjąć zaślepkę poduszki, może udałoby się dostać tego drugiego? Próbował ktoś iść tą drogą ? pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jachim8584 Zgłoś #135 Napisano 18 Sierpnia 2009 Nie dostaniesz się do zaczepów ani jak wyjmiesz licznik ani jak zdejmiesz zaślepkę poduszki. Są dwa zaczepy jeden na lewej stronie na wprost obrotomierza a drugi zaczep jest na prawym skraju zaślepki poduszki. Żeby się do nich dostać trzeba zdjąć całą deskę ponieważ inaczej nic nie zrobisz bo zaczep wygląda jak literka U i deska rantem wchodzi właśnie w zaczep. Sam zaczep też ma podobnie zrobione zaczepy żeby trzymać się grodzi. Dlaczego deska skrzypi ponieważ zaczep jest metalowy i grodź też więc metal o metal i dlatego tak pięknie nas to denerwuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #136 Napisano 18 Sierpnia 2009 Dlaczego deska skrzypi ponieważ zaczep jest metalowy i grodź też więc metal o metal i dlatego tak pięknie nas to denerwuje No to trochę lipa. A nawet bardzo Pozostaje więc patent z gumką, albo demontaż deski. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #137 Napisano 18 Sierpnia 2009 Do tego wszystkiego sama decha skrzypi !!!! Braliście to pod uwagę ?? Ja wyciągałem całą deskę i okazało się,że podczas naciskania ręką dechy przegrody w środku deski trzeszczały.Po sklejeniu od razu cisza powstała.Swoją drogą miałem wykrzywiony zaczep z dechy co świadczy,że już ktoś majsterkował przy nim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian14 Zgłoś #138 Napisano 19 Sierpnia 2009 Witam, panowie ja już to dawno odpuściłem u mnie żaden patent nie pomógł .Jedyny sposób to dmontaż dechy ale u mnie w okolicy nikt nie chce się tego podjąć przynajmiej ja nieznam nikogo kto by mi to zrobił,druga sprawa to nie wiadomo jak długo by było cicho bo na naszych pięknych autostradach wszystko szlag trafia.1 Pryskanie Plakiem+silkon w sprayu nic nie pomógł 2.wkładałem filc między szybe a deske efekt pęknięta szyba 3.Podkładałem jak piszecie powyżej gumy po obu stronach deski i fakt stuków mniej ale kiedy uniosła sie deska to coś zaczeło dziać się z wentylatorem dmuchawy,dmuchawa zaczeła piszczeć o innych patentach nie słyszałem,Mój patent jak na razie daje rady,uwaga to... :)głośna muzyka w aucie:D,pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #139 Napisano 19 Sierpnia 2009 Jest gdzieś opis jak demontować deskę? Po kolei gdzie, jakie śruby odkręcać itp. Schowek, konsola, kierownica, licznik ... trochę tego jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krembul Zgłoś #140 Napisano 19 Sierpnia 2009 Witam,panowie ja już to dawno odpuściłem u mnie żaden patent nie pomógł .Jedyny sposób to dmontaż dechy ale u mnie w okolicy nikt nie chce się tego podjąć przynajmiej ja nieznam nikogo kto by mi to zrobił,druga sprawa to nie wiadomo jak długo by było cicho bo na naszych pięknych autostradach wszystko szlag trafia.1 Pryskanie Plakiem+silkon w sprayu nic nie pomógł 2.wkładałem filc między szybe a deske efekt pęknięta szyba 3.Podkładałem jak piszecie powyżej gumy po obu stronach deski i fakt stuków mniej ale kiedy uniosła sie deska to coś zaczeło dziać się z wentylatorem dmuchawy,dmuchawa zaczeła piszczeć o innych patentach nie słyszałem,Mój patent jak na razie daje rady,uwaga to... głośna muzyka w aucie,pozdrawiam A jak wymieniałeś kolego szybę to nie stosowałeś żadnych metod naprawczych? Po wyjęciu szyby chyba dostęp do tych zaczpów jest bardzo dobry? Mnie zaraz czeka wymiana szyby więc pomyślałem sobie, że będzie to dobra okazja żeby pozbyć się trzasków raz na zawsze (na jakiś czas?). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach