Skocz do zawartości

telewizor11

  • Liczba zawartości

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O telewizor11

  • Urodziny 06.08.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Goleniów

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. a ja mam taki objaw, jak wyjezdzam z ronda na łuku i przyspieszam to z tylu słuchac takie "tyk tyk tyk " .. amorki nowe ... na przegladzie nic nie stwierdzono, tuleje niby ok ... dodam, ze autko troche buja na boki na drodze .. czy to mogą byc sprezyny? prosze o porade.
  2. kolega podłączył vaga i wyszło, że imobilajzer aktywny ...... co to oznacza ?
  3. witam, mam problem z moim passatem 1,9tdi silnik ATJ na pompowtryskach .. 115KM, do wczoraj wszystko było ok, auto sprawne a dziś rano .. zonk, wkładam kluczyk do stacyjki gasną kontrolki przekręcam kluczyk .. silnik wchodzi na parę sekund na obroty i gaśnie a po chwili zaświeca się kontrolka świec żarowych i miga .... ! silnik za chiny nie rusza... wymieniłem 3 świece żarowe na nowe bo były przepalone, wymieniłem filtr paliwa... nic to nie pomogło, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy, akumulator sprawny ..... proszę o jakieś porady ...
  4. witam, mam problem z moim passatem 1,9tdi silnik ATJ na pompowtryskach .. 115KM, do wczoraj wszystko było ok, auto sprawne a dziś rano .. zonk, wkładam kluczyk do stacyjki gasną kontrolki przekręcam kluczyk .. silnik wchodzi na parę sekund na obroty i gaśnie a po chwili zaświeca się kontrolka świec żarowych i miga .... ! silnik za chiny nie rusza... wymieniłem 3 świece żarowe na nowe bo były przepalone, wymieniłem filtr paliwa... nic to nie pomogło, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy, akumulator sprawny ..... proszę o jakieś porady ...
  5. witam, mam problem z moim passatem 1,9tdi silnik ATJ na pompowtryskach .. 115KM, do wczoraj wszystko było ok, auto sprawne a dziś rano .. zonk, wkładam kluczyk do stacyjki gasną kontrolki przekręcam kluczyk .. silnik wchodzi na parę sekund na obroty i gaśnie a po chwili zaświeca się kontrolka świec żarowych i miga .... ! silnik za chiny nie rusza... wymieniłem 3 świece żarowe na nowe bo były przepalone, wymieniłem filtr paliwa... nic to nie pomogło, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy, akumulator sprawny ..... proszę o jakieś porady ...
  6. witam, może mi tu ktoś podpowie, mam problem i nie wiem jak go rozwiązać, otóż o jakiegoś czasu zauważyłem, że moje zawieszenie zrobiło się dość miękkie, auto zrobiło sie miękkie zarówno wzdłużnie jak i poprzecznie, jak chwycę za reling na dachu budy to mogę spokojnie bujnąć całą bude poprzecznie, wymieniłem amortyzatory z przodu i z tyłu na gazówki sachsa, i dalej to samo, czy to wina sprężyn? może mi ktoś doradzić zanim mechanik zedrze ze mnie skórę ?
  7. u mnie nagrzewnica grzeje .. ale tak dla pewności ... to jak przeczyścić i czym ta nagrzewnicę , jest jakiś opis?
  8. to paranoja konstrukcyjna ................. czyli jak sie odnieśc do tego, ze niektorym silnik nagrzewa sie do 90 stopni w zimie przy -10 stopniach po 5 km a niektorym po 15 km ??
  9. ok, a dlaczego spada temperatura na postoju gdy już osiagnie 90stopni ... i dlaczego spada temperatura przy włączonym ogrzewaniu ...
  10. ok, ale np dlaczego nie podnosi się temperatura na postoju po włączeniu auta... chyba powinna stopniowo rosnąć aż do 90 stopni ..... i trzymac te 90stopni
  11. ale te bulgotanie nie slychac caly czas tylko raz na kiedys a latem to go wogle nie ma, plyn ze zbiorniczka takze nie ubywa ani nic nigdzie nie kapie, a moze to byc np zapowietrzony uklad?
  12. witam, dziś zrobiłem test w swoim autku i tak, co zauważyłem, auto nie odpalane całe dzień, po rozruchu silnik pracował na postoju 10 min i temperatura się nie podniosła, wskazówka na zero, wyłączony nawiew, więc lekko dałem gazu do 2000 tys obrotów i temperatura zaczęła się podnosić , po jakiś 10 min silnik osiągnął temp 90 stopni i trzymał temperaturę, włączyłem nawiew na szybę i nagle temperatura zaczęła gwałtownie spadać, co może być przyczyną, termostat wymieniony, dodam, że w trasie muszę przejechać jakieś 10 km aby się ruszyła wskazówka dochodząc do 60-70 stopni, zauważyłem także że jak dodam gazu tak gwałtownie to słychac jakby bulgotanie w podszybiu, proszę o jakieś info .... pozdrawiam
  13. witam, ostatnio zauważyłem, że mam problem z nawiewami, opiszę te sytuacje w punktach : - przełącznik w pozycji ogrzewania kabiny na przednim panelu - z lewej kratki dmucha mocniej niż z prawej, - przełącznik w pozycji ogrzewanie kabiny/nogi - dmucha na kabinę z kratek na przednim panelu, a nie dmucha na nogi - przełącznik w pozycji ogrzewanie nóg - z przodu dmucha ok, a słabo dmucha z wylotów pod siedzeniami w stronę pasażerów z tyłu jest to sterowanie manualne, czy ktoś miał taki problem? proszę o porady pozdrawiam
  14. witam, ja mam podobne jak bartilloo... muszę przejechać z 10 km aby się wskazówka w ogóle ruszyła, jadąc 80-90km/h wskazówka ledwo się podniesie, a na postoju po dłuższej jeżdzie jak się rozgrzeje silnik do 90stopni to spada mi na 60 stopni, wymieniłem termostat na nowy i dalej tak samo, czy to może byc wina czujnika G61/62 ? poza tym mam problem z ustawieniem nawiewu manualnego.. nie dmucha mi na nogi w pozycji ogrzewanie kabiny/nogi... oraz słabo dmucha w wylotach pod siedzeniami w pozycji ogrzewanie nóg czy miał ktoś taką sytuację ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności