Skocz do zawartości

siniakTDI

  • Liczba zawartości

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O siniakTDI

  • Urodziny 12.11.1997

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    KIELCE

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jakie oznaczenia kolorów sprężyn PRZÓD mam szukać chodzi mi o orginały, bo mechanik mi wymienił na "no name" (po tym jak jedna sprężyna pękła) i samochód leży praktycznie na ziemi i trudno nim jeździć... SPRĘŻYNY.jpg drugą sprężynę wywalił i nie wiem jakie te orginalne miały oznaczenia. Na orginalnych sprężynach auto stało wysoko a teraz to jakaś masakra, można jeździć tylko po asfalcie, ewentualnie czy są jakieś tabele z oznaczeniami kolorów sprężyn, to wtedy po wlepce dobiore jakie powinny być orginalnie. Dodam że auto ma docelowo stać wysoko Passat b5 kombi AVB 1,9 tdi rok 2001.
  2. Koledzy bardzo pilnie musze skasować ikone poduszek powietrznych która świeci mi się na desce rozdzielczej. Ikona ta pali mi się od momętu kiedy wymieniano mi soft i po tej operacji mam taką przypadłość, dodam że wszystkie przewody pod siedzeniami od poduszek wyglądają na wpięte auto nie miało dzwona, przed wgrywaniem tego softu było ok a po wgraniu nowego softu jest taki zonk pomóżcie jak to można wyłączyć, bo chyba wagiem się da ale nie wiem jak?
  3. Eeee chłopaki to jakoś kulawo czyściliście te turbiny, ja w moim pasku nie mogłem przekraczać 3000 obr bo od razu tryb awaryjny i błąd 00575, już miałem rozbierać turbinę i ją czyścić ale postanowiłem najpierw spróbować czegoś łatwiejszego tzn. rozruszać łopatki a miałem je zapieczone że cho cho, sztanga nie chciała się wogóle poruszać ale po ok. dwóch godzinach walki ze sztangą udało mi sie ją rozruszać choć nie było łatwo i powiem wam że z trybem awaryjnym mam narazie spokój a przejechałem więcej niż wy piszecie.
  4. Sprężarka będzie chodzić, ale bez sprawnego wiatraka klimy szybko ja można zarżnąć, gdyż temperatura w układzie chłodzenia będzie ciągle wzrastała i możesz zatrzeć sprężarkę. Sprawny wiatrak to podstawa do prawidłowego działania klimy, więc jak najszybciej sprawdź czemu on nie działa. Przyczyn może być kilka albo skończyły się szczotki na wirniku albo bezpiecznik bądź przekaźnik 40A przepalone. Najprościej sprawdzić można to żaróweczką na dwóch kabelkach i sprawdzić dokąd dochodzi prąd, tak więc wypnij wtyk przy wiatraku klimy i wetknij tam tą żaróweczkę jeśli zaświeci to znaczy że prąd przechodzi przez bezpieczniki i przekaźnik i one są dobre a winny jest sam wiatrak.
  5. Ja dodam jeszcze do tego skrzypienia, że to nie koniecznie musi być któryś wahacz, u mnie tez niedawno strasznie skrzypiało na zakrętach w czasie jazdy jak i na postoju. Podejrzenie od razu padło na wahacze, więc złapałem za strzykawkę z igłą i wstrzykiwanie po kolei we wszystkie sworznie oleju żeby wyłapać, który to tak skrzypi, jednak nic to nie pomogło, dopiero jak wstrzyknąłem trochę oleju do osłony przegubu skrzypienie ustało. Polecam taki zabieg w ostateczności, bo oczywiście wiąż się to z prędką wymianą osłony gumowej przegubu, bo jednak mała dziurka po igle zostanie w tej osłonie a to może z czasem doprowadzić do wycieku czynnika smarującego lub rozerwania samej gumy.
  6. Widzę że wpadasz lekko w panike, masz poprostu do czyszczenia turbine i tyle. Nie szukaj sobie na siłe innych usterek. Spróbój najpierw rozruszać łopatki turbiny ruszając sztangą góra-dół (dla mnie to pomogło), a jak nie pomoże to trzeba wyciągać turbinkę na stół i czyścić.
  7. jan_1,9_TDI ty lepiej nic nie cuduj z tym kątem wtrysku, bo ty masz PD czyli pompowtryski a w nich się tego nie ustawia.
  8. derlysy a co to jest ta "owalizacja piasty i tarczy" na czym to polega i jakiego mechanika to najlepiej robić ?
  9. Do piasty też dostawiałem taki duży srubokręt żeby dotknać do czoła piasty i sprawdzić bicie na samej piascie, ale piasta ma chyba za małą srednice żeby wychwycić na niej tak małe bicie, pozatym zero luzu juz sam nie wiem a może to od pólosi ??
  10. No więc koledzy podniosłem przód do góry, zdjołem koła miałem się zabierać za zdejmowanie zacisków ale postanowiłem sie jeszcze przyjżeć tarczom hamulcowym, choć mają dopiero przejechane ok 2000km i co widzę po lewej stronie super zero bicia na tarczy, natomiast po prawej srtonie wyraźnie widoczne jest bicie na tarczy widać to jest juz na na pierwszy rzut oka, dodatkowo widać jak zacisk pracuje delikatnie ok 0,8mm na boki. Pomyślałem:confused: nic tylko zajechałem tarcze, ale coś mnie tkneło Zimmermany po 2000km nie możliwe tym bardzij ze przez pierwsze 500km bardzo je oszczędzałem bez gwałtownych hamowań. Przełożyłem tą niby skrzywioną tarcze z lewej strony na prawą i co, i tarcza nie bije a zacisk stoi nieruchomo ufffff odetchnołem, więc to raczej nie tarcza. Dla pewności założyłem jescze tą tarcze co była na lewej stronie (tą co nie biła) do prawego zacisku i tu ta tarcza która nie biła zaczeła bić, czyli coś jest nie tak po prawej stronie i nie jest to tarcza. Zdjołem zacisk przyjżałem się temu łożysku w zwrotnicy ale jest obudowane i nic nie można stwierdzć (wyglada normalnie bez widocznych uszkodzeń) chyba trzeba łożysko wymieniać w ciemno. Chyba że to rozpychanie zacisku spowodowane "niby" krzywą tarczą może powodować coś innego ? Tylko co.
  11. chlebek1983 chyba pójdę twoim tropem skoro twierdzisz że zepsute łożysko niekoniecznie musi szumież lub piszczeć tym bardziej że ty też przerabiałeś bicie kierownicy przy hamowaniu na własnej skórze. Jutro zdejme koła i zaciski hamulcowe i przyjże się tym łożyskom, może coś uda mi się zdiagnozować.
  12. Oponki to raczej nie bo przekładałem z tyłu na przód i to samo bije a oponli dopiero drugi sezon mają i są w stanie wręcz idealnym a o żadnych bulwach nie ma mowy. No kolego łożysk nie sprawdzałem ale czy zepsute łożysko nie wydawało by jakichś dziwnych dźwięków typu szumienie albo coś podobnego?
  13. Ale co na tym tyle? tarcze, klocki czy jeszcze coś innego. Czy w ogóle coś na tyle ma wpływ na bicie kierownicy przy hamowaniu ?
  14. Temat bicia kierownicy poruszany ale u mnie chodzi o bicie (wibracje) na kierownicy tylko przy hamowaniu w czasie jazdy żadnych znaczących drgań nie ma. A więc od pewnego już czasu przy hamowaniu z większej prędkości drży auto i najbardziej to czuć na kierownicy czasami ciężko ją utrzymać podczas hamowania. Po przeczytani kilku tematów stwierdziłem że to wina skrzywionych tarcz hamulcowych, tym bardziej ze stare juz nie wyglądały najlepiej więc postanowiłem zakupić nowe komplet hamulców tj. (tarcze Zimmerman standart + klocki Ate). Jednak po wymianie nie nastąpiła znacząca poprawa dalej jest bicie na kierownicy podczas hamowania z większych prędkości więc to raczej nie tarcze. Co może powodować jeszcze bicie na kierownicy tylko podczas hamowania ?
  15. To podepnij samochód pod VAG-a i zobaczysz jaki masz stateczny kąt wtrysku, sprawdzisz to ustawiając BASIC SETINGS w grupie 00 i patrzysz w drugie pole od lewej, wartości w tym polu powinny falować od 49 do 54 jeśli masz poniżej (co osobiście obstawiam) to ci nawet nie ustawiał kąta i zażądaj ustawienia tego kąta. No chyba że wogóle jest rozrząd źle ustawiony na pasku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności