Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

To ja bym został przy seryjnych 225/45 mimo silnika 1,6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bardziej sie martwie o komfort jazdy niz o przekłamanie licznika

 

Ja jeżdzę na 225/45/17 i mam fabryczne obnizone zawieszenie. Komfort jest , nikt mi nie powiedział że jest twardo, nigdy. Nie wiem jak może być bardziej miękko bo jest...normalnie :)

 

Zakładaj 205/50/17 bedzie git. Przy 225 i silniku 1,6 za duze opory ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
auto jeździ na taxi
przekłamanie bedzie pewnie niewielkie

 

No wiadomo.....

Tylko, że większe koło zrobi mniej obrotów i taksometr mniej nabije.

A konsekwencje skarbowe też mogą uszczuplić portfel...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No wiadomo.....

Tylko, że większe koło zrobi mniej obrotów i taksometr mniej nabije.

A konsekwencje skarbowe też mogą uszczuplić portfel...

 

Przy zmianie rozmiaru opon musze ponownie ustawiac pod nie kase fiskalna oraz robic jej legalizacje na co dostaje odpowiednie papiery.

Wiec konsekwencji zadnych nie bedzie :-)

 

225 zdecydowanie odpada. Zdecydowałem sie na 205 ale jeszcze nie wiem-50 czy 55.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Siemka, mam podobny dylemat i prawdopodobnie założę 205/50/17.

Zastanawiam się tylko na jaki model się zdecydować. Mam na ten cel około 300 zł za sztukę co będzie lepszą opcją w tym budżecie:

 

1. https://www.motointegrator.pl/produk...m-20550r17-89v

2. https://www.motointegrator.pl/produk...0r17-93y-fr-xl

 

Wybrałbym Barum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wybrałbym Barum

Niestety nie zgadzam się. Miałem już chyba ze trzy komplety w różnych autach, nie z własnego wyboru bo np. kupiłem auto na takich kapciach i zawsze kończyło się tak samo- dwu, trzy letnie opony powybulane, zdeformowane nie nadające się do użytku. Mój ojciec był kierowcą ciężarówki (teraz emeryt) i mówi że w ciężarówce było to samo. Zanim zużył się bieżnik, puszczała konstrukcja i z opony szajs. Nie kupię więcej opon tego producenta. Poza tym przyczepność też nie oszałamiała.

Edytowane przez melo
dodatkowe informacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam barumy juz 3 sezon na zimowkach ale nie w passacie tylko w drugim aucie i nic się nie dzieje z nimi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety nie zgadzam się

 

Masz prawo ;)

 

 

Miałem już chyba ze trzy komplety w różnych autach, nie z własnego wyboru bo np. kupiłem auto na takich kapciach i zawsze kończyło się tak samo- dwu, trzy letnie opony powybulane, zdeformowane nie nadające się do użytku

 

To raczej zależy od stylu jazdy, terenu, samochodu i wiele wiele innych czynników.

 

 

Nie kupię więcej opon tego producenta.

 

A ja nie kupię nieznanego producenta cing pong czeng...

Barum jesy montowany na pierwszy montaż do nowych aut i to jest dla mnie wyznacznik :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też nie kupuje jakichś, jak to nazwałeś "cing pong czeng..." bo uważam że to wyrzucanie kasy. Mam rozmiar standardowy 195/65r15 i po 200zł za sztukę rok temu kupowałem goodyear eficien....coś tam performance i umyślę że to bardzo dobra cena za nie skoro najtańsze z normalnych (nie cing pong czeng..) kosztowały coś ok 150-160 zł . A co do sposobu użytkowania to masz rację że jest istotny ale nie sądzę by u mnie był decydujący. Może po prostu takie mam do nich szczęście.

pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też nie kupuje jakichś, jak to nazwałeś "cing pong czeng..." bo uważam że to wyrzucanie kasy

 

Nasza dyskusja to nie wiem czy zauważyłeś ale dotyczy jednego modelu chinola i barum. Napisałem barum a Ty jaki ten barum jest beee.

 

Czsami warto ugryźć się w język i nic nie napisać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nasza dyskusja to nie wiem czy zauważyłeś ale dotyczy jednego modelu chinola i barum. Napisałem barum a Ty jaki ten barum jest beee.

 

Czsami warto ugryźć się w język i nic nie napisać ;)[/QUO

 

Dla mnie barum jest jest bee, a forum jest od tego aby się dzielić opiniami. Gryzł się w język nie będę, bo języka do pisania nie używam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam ostatni wątek i... nie wiem jak poprzednie serie ale mam opony

Barum Bravuris 3 225/R18/40 i musze przyznac że jestem bardzo zadowlony, używam ich co prawda na razie od początku sezonu, ale w porównaniu do poprzednich Nokianów są:

 

Cichsze,

Bardziej miękkie

 

Jesli chodzi o minusy to może wzór bieżnika nie jest atrakcyjny a raczej tradycyjny ale jesli chodzi komuś raczej o funkcjonalność to szczerze polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stoję przed wyborem kompletu nowych opon w rozmiarze 225/40/18 główne wyznaczniki to jak najmniejszy hałas i najlepszy komfort, zastanawiam się nad Goodyear Efficientgrip Performance 225/40 R18 92 W i Michelin PILOT SPORT 3 225/40 R18 92 Y XL, ZR

 

Może ktoś posiada i doradzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stoję przed wyborem kompletu nowych opon w rozmiarze 225/40/18 główne wyznaczniki to jak najmniejszy hałas i najlepszy komfort, zastanawiam się nad Goodyear Efficientgrip Performance 225/40 R18 92 W i Michelin PILOT SPORT 3 225/40 R18 92 Y XL, ZR

 

Może ktoś posiada i doradzi :)

 

Kup Dunlop Blursponse.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy słyszał ktoś bądź miał osobiście do czynienia z oponami GT Radial?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy do passata na gwincie opony 225/35 do felg r18 et35 8" nie będą obcierać? Czy może lepsze będą 215/40?

Edytowane przez tomek1192

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stoję przed wyborem kompletu nowych opon w rozmiarze 225/40/18 główne wyznaczniki to jak najmniejszy hałas i najlepszy komfort, zastanawiam się nad Goodyear Efficientgrip Performance 225/40 R18 92 W i Michelin PILOT SPORT 3 225/40 R18 92 Y XL, ZR

Może ktoś posiada i doradzi :)

Na goodyerach jeździłem sezon i powiem że gorszej opony nie miałem. Błyskawicznie się wyząbkowały i hałasowały tak, że myślałem że mam łożyska do wymiany. Jeśli zależy ci na komforcie i ciszy to polecam vredestein ultrac sessanta. Jeśli na ciszy to uniroyale

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie patrz na decybele bo to taka sama prawda jak ze średnim spalaniem samochodów. Micheliny też mają ponad 70 decybeli a pracują ciszej niż vredesteiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na goodyerach jeździłem sezon i powiem że gorszej opony nie miałem. Błyskawicznie się wyząbkowały i hałasowały tak, że myślałem że mam łożyska do wymiany. Jeśli zależy ci na komforcie i ciszy to polecam vredestein ultrac sessanta. Jeśli na ciszy to uniroyale

Zamontowane już... goodyear efficientgrip performance 225/40/18

Opony oczywiście nowe więc mogę obiektywnie napisać opinię na ich temat, testowane do prędkości 200 km/h i cisza , podobnie jak ja poprzednich Michałach primacy HP2, więc kolega bodino ma rację zależy jaki bieżnik. Bieżnik w Michałach, a goodyerach podobny, niestety primacy HP tylko do 17 cali;/ Pilot sporty odpadły, bo są mega twarde w porównaniu do goodyerów(sprawdzane u kumpla ma w tym rozmiarze na bmw). Spalanie początkowo bardzo duże... co się okazało wina paliwa, zatankowałem na jakimś małym orlenie w okolichach Szczecinka typowo turystyczna stacja, ale mniejsza o to. Wracając do spalania nie zauważyłem zwiększenia, chociaż więcej napiszę w piątek, bo zrobię identyczną trasę w nocy jak na michałach więc będzie porównanie. Komfort mega jak na 18-stki ale wiadomo opona nowa i miękka, micheliny mają obecnie 3 lata i bieżnika zostało po 3 mm przód, 4 mm tył i opona już nie tak miękka jak nowa. Sportowo ich nie wykorzystuje, wiadomo miękka i pewnie będą uślizgi w zakrętach przy większych prędkościach jak to miało miejsce w przypadku poprzednich opon ale coś za coś mogłem kupić sportowe bridgestone ale gdzie komfort? :) Minus nie minus opona ciągle wygląda jak nie dopompowana, a 2.3 z przodu jest tak jak fabryka nakazuje. Poniżej kilka fot jak wyglądają. Zdam relację za jakieś 10 tyś km czy dalej jest tak dobrze heh :) Oby były jak poprzednie primacy HP2

 

004761d07715cf3agen.jpg

 

3c552567d4d0de30gen.png

 

79fb1a4f624405fagen.jpg

Edytowane przez wojtekk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności