pietrek_g Zgłoś #2041 Napisano 16 Czerwca 2015 To ja bym został przy seryjnych 225/45 mimo silnika 1,6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2042 Napisano 17 Czerwca 2015 Bardziej sie martwie o komfort jazdy niz o przekłamanie licznika Ja jeżdzę na 225/45/17 i mam fabryczne obnizone zawieszenie. Komfort jest , nikt mi nie powiedział że jest twardo, nigdy. Nie wiem jak może być bardziej miękko bo jest...normalnie Zakładaj 205/50/17 bedzie git. Przy 225 i silniku 1,6 za duze opory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #2043 Napisano 17 Czerwca 2015 auto jeździ na taxi przekłamanie bedzie pewnie niewielkie No wiadomo..... Tylko, że większe koło zrobi mniej obrotów i taksometr mniej nabije. A konsekwencje skarbowe też mogą uszczuplić portfel... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbysiuuu Zgłoś #2044 Napisano 17 Czerwca 2015 No wiadomo.....Tylko, że większe koło zrobi mniej obrotów i taksometr mniej nabije. A konsekwencje skarbowe też mogą uszczuplić portfel... Przy zmianie rozmiaru opon musze ponownie ustawiac pod nie kase fiskalna oraz robic jej legalizacje na co dostaje odpowiednie papiery. Wiec konsekwencji zadnych nie bedzie :-) 225 zdecydowanie odpada. Zdecydowałem sie na 205 ale jeszcze nie wiem-50 czy 55. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2045 Napisano 22 Czerwca 2015 Siemka, mam podobny dylemat i prawdopodobnie założę 205/50/17.Zastanawiam się tylko na jaki model się zdecydować. Mam na ten cel około 300 zł za sztukę co będzie lepszą opcją w tym budżecie: 1. https://www.motointegrator.pl/produk...m-20550r17-89v 2. https://www.motointegrator.pl/produk...0r17-93y-fr-xl Wybrałbym Barum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #2046 Napisano 22 Lipca 2015 (edytowane) Wybrałbym Barum Niestety nie zgadzam się. Miałem już chyba ze trzy komplety w różnych autach, nie z własnego wyboru bo np. kupiłem auto na takich kapciach i zawsze kończyło się tak samo- dwu, trzy letnie opony powybulane, zdeformowane nie nadające się do użytku. Mój ojciec był kierowcą ciężarówki (teraz emeryt) i mówi że w ciężarówce było to samo. Zanim zużył się bieżnik, puszczała konstrukcja i z opony szajs. Nie kupię więcej opon tego producenta. Poza tym przyczepność też nie oszałamiała. Edytowane 22 Lipca 2015 przez melo dodatkowe informacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2047 Napisano 23 Lipca 2015 Ja mam barumy juz 3 sezon na zimowkach ale nie w passacie tylko w drugim aucie i nic się nie dzieje z nimi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2048 Napisano 23 Lipca 2015 Niestety nie zgadzam się Masz prawo Miałem już chyba ze trzy komplety w różnych autach, nie z własnego wyboru bo np. kupiłem auto na takich kapciach i zawsze kończyło się tak samo- dwu, trzy letnie opony powybulane, zdeformowane nie nadające się do użytku To raczej zależy od stylu jazdy, terenu, samochodu i wiele wiele innych czynników. Nie kupię więcej opon tego producenta. A ja nie kupię nieznanego producenta cing pong czeng... Barum jesy montowany na pierwszy montaż do nowych aut i to jest dla mnie wyznacznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #2049 Napisano 23 Lipca 2015 Też nie kupuje jakichś, jak to nazwałeś "cing pong czeng..." bo uważam że to wyrzucanie kasy. Mam rozmiar standardowy 195/65r15 i po 200zł za sztukę rok temu kupowałem goodyear eficien....coś tam performance i umyślę że to bardzo dobra cena za nie skoro najtańsze z normalnych (nie cing pong czeng..) kosztowały coś ok 150-160 zł . A co do sposobu użytkowania to masz rację że jest istotny ale nie sądzę by u mnie był decydujący. Może po prostu takie mam do nich szczęście. pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2050 Napisano 23 Lipca 2015 Też nie kupuje jakichś, jak to nazwałeś "cing pong czeng..." bo uważam że to wyrzucanie kasy Nasza dyskusja to nie wiem czy zauważyłeś ale dotyczy jednego modelu chinola i barum. Napisałem barum a Ty jaki ten barum jest beee. Czsami warto ugryźć się w język i nic nie napisać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #2051 Napisano 27 Lipca 2015 Nasza dyskusja to nie wiem czy zauważyłeś ale dotyczy jednego modelu chinola i barum. Napisałem barum a Ty jaki ten barum jest beee. Czsami warto ugryźć się w język i nic nie napisać [/QUO Dla mnie barum jest jest bee, a forum jest od tego aby się dzielić opiniami. Gryzł się w język nie będę, bo języka do pisania nie używam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #2052 Napisano 28 Lipca 2015 Czytam ostatni wątek i... nie wiem jak poprzednie serie ale mam opony Barum Bravuris 3 225/R18/40 i musze przyznac że jestem bardzo zadowlony, używam ich co prawda na razie od początku sezonu, ale w porównaniu do poprzednich Nokianów są: Cichsze, Bardziej miękkie Jesli chodzi o minusy to może wzór bieżnika nie jest atrakcyjny a raczej tradycyjny ale jesli chodzi komuś raczej o funkcjonalność to szczerze polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #2053 Napisano 2 Sierpnia 2015 Stoję przed wyborem kompletu nowych opon w rozmiarze 225/40/18 główne wyznaczniki to jak najmniejszy hałas i najlepszy komfort, zastanawiam się nad Goodyear Efficientgrip Performance 225/40 R18 92 W i Michelin PILOT SPORT 3 225/40 R18 92 Y XL, ZR Może ktoś posiada i doradzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kondziu Zgłoś #2054 Napisano 7 Sierpnia 2015 Stoję przed wyborem kompletu nowych opon w rozmiarze 225/40/18 główne wyznaczniki to jak najmniejszy hałas i najlepszy komfort, zastanawiam się nad Goodyear Efficientgrip Performance 225/40 R18 92 W i Michelin PILOT SPORT 3 225/40 R18 92 Y XL, ZR Może ktoś posiada i doradzi Kup Dunlop Blursponse. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soll Zgłoś #2055 Napisano 11 Sierpnia 2015 Panowie czy słyszał ktoś bądź miał osobiście do czynienia z oponami GT Radial? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #2056 Napisano 11 Sierpnia 2015 znajomi kupili voyager summer z debicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #2057 Napisano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Czy do passata na gwincie opony 225/35 do felg r18 et35 8" nie będą obcierać? Czy może lepsze będą 215/40? Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez tomek1192 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #2058 Napisano 25 Sierpnia 2015 Stoję przed wyborem kompletu nowych opon w rozmiarze 225/40/18 główne wyznaczniki to jak najmniejszy hałas i najlepszy komfort, zastanawiam się nad Goodyear Efficientgrip Performance 225/40 R18 92 W i Michelin PILOT SPORT 3 225/40 R18 92 Y XL, ZR Może ktoś posiada i doradzi Na goodyerach jeździłem sezon i powiem że gorszej opony nie miałem. Błyskawicznie się wyząbkowały i hałasowały tak, że myślałem że mam łożyska do wymiany. Jeśli zależy ci na komforcie i ciszy to polecam vredestein ultrac sessanta. Jeśli na ciszy to uniroyale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #2059 Napisano 25 Sierpnia 2015 Nie patrz na decybele bo to taka sama prawda jak ze średnim spalaniem samochodów. Micheliny też mają ponad 70 decybeli a pracują ciszej niż vredesteiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #2060 Napisano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Na goodyerach jeździłem sezon i powiem że gorszej opony nie miałem. Błyskawicznie się wyząbkowały i hałasowały tak, że myślałem że mam łożyska do wymiany. Jeśli zależy ci na komforcie i ciszy to polecam vredestein ultrac sessanta. Jeśli na ciszy to uniroyale Zamontowane już... goodyear efficientgrip performance 225/40/18 Opony oczywiście nowe więc mogę obiektywnie napisać opinię na ich temat, testowane do prędkości 200 km/h i cisza , podobnie jak ja poprzednich Michałach primacy HP2, więc kolega bodino ma rację zależy jaki bieżnik. Bieżnik w Michałach, a goodyerach podobny, niestety primacy HP tylko do 17 cali;/ Pilot sporty odpadły, bo są mega twarde w porównaniu do goodyerów(sprawdzane u kumpla ma w tym rozmiarze na bmw). Spalanie początkowo bardzo duże... co się okazało wina paliwa, zatankowałem na jakimś małym orlenie w okolichach Szczecinka typowo turystyczna stacja, ale mniejsza o to. Wracając do spalania nie zauważyłem zwiększenia, chociaż więcej napiszę w piątek, bo zrobię identyczną trasę w nocy jak na michałach więc będzie porównanie. Komfort mega jak na 18-stki ale wiadomo opona nowa i miękka, micheliny mają obecnie 3 lata i bieżnika zostało po 3 mm przód, 4 mm tył i opona już nie tak miękka jak nowa. Sportowo ich nie wykorzystuje, wiadomo miękka i pewnie będą uślizgi w zakrętach przy większych prędkościach jak to miało miejsce w przypadku poprzednich opon ale coś za coś mogłem kupić sportowe bridgestone ale gdzie komfort? Minus nie minus opona ciągle wygląda jak nie dopompowana, a 2.3 z przodu jest tak jak fabryka nakazuje. Poniżej kilka fot jak wyglądają. Zdam relację za jakieś 10 tyś km czy dalej jest tak dobrze heh Oby były jak poprzednie primacy HP2 Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez wojtekk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach