Jump to content

melo

  • Content Count

    222
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About melo

  • Birthday 10/01/1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2014

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sprawdzić bezpieczniki, sprawdzić czy prąd "dochodzi" do kostki.
  2. Dokładnie tak. 1K0601025AD88Z , Dzięki 🍺
  3. Tak na pocieszenie zacytuję jednego z kolegów z tego forum: "sprzedać dziś samochód to żadna trudność. Kupić dziś samochód używany to jest wyzwanie." 😜 Ja niedawno sprzedawałem B6 po się naprawiać go nie opłacało po najechaniu na jego tył przez kierowcę insignii🤬. Wystawiłem na olx o 6.00 rano a o 17.00 już nie miałem samochodu i to tylko dlatego tak późno, że wcześniej nie mogłem bo byłem w pracy. W tym czasie ponad 250 odsłon i chyba z dziesięć telefonów od handlarzy z pod Radomia 😂 Ostatecznie passat pojechał na Ukrainę, a ja mówię szczerze - nigdy nie sprzedałem samochodu tak dobrze, sumując kasę z ubezpieczenia sprawcy i ze sprzedaży jeżdżących pozostałości.
  4. A jak długo już "wisi" ogłoszenie? Wskazówki jakie tutaj kolega powyżej pisze są jak najbardziej na miejscu. Od siebie powiem że dziś naprawdę ciężko sprzedać samochód a za jakieś przyzwoite pieniądze to już w ogóle ... Przez "przyzwoite" rozumiem że nie jakoś znacznie poniżej cen rynkowych.
  5. Witajcie, ktoś wie jaki to model felgi, bo sprawdziłem wszystkie z b7 i nie znalazłem takich.
  6. No dobra, a u mnie jeszcze inaczej z tym światłem. Oświetlenie wnętrza działa prawidłowo, nawet wymieniłem żarówki na led, ale oświetlenia w bagażniku jak nie było , tak nie ma. Trochę mnie to dziwi bo sądziłem że oświetlenie całego wnętrza jest na jednym bezpieczniku. Ma ktoś jakiś pomysł? Dodam że po każdym uruchomieniu zapłonu mam trzy mignięcia kontrolki informującej o niesprawności oświetlenia, ale nie świeci mi też jedna lampka w lusterku (ta na zewnątrz) a tam jeszcze nie zaglądałem i sądzę że błąd to właśnie przez tą z zewnątrz bo przecież oświetlenie wewnętrzne nigdy nie było sygnalizowane.
  7. Witam,  czy sprawdzenie VIN passata b7 jest możliwe jeszcze czy już się kolega tym nie zajmuje? Proszę o odpowiedź, dziękuję pozdrawiam.

    1. arkady375

      arkady375

      jest koszt 50 pln

       

    2. melo

      melo

      Dobrze wiedzieć ale to już na  przyszłość bo trzy dni temu auto kupiłem. Pozdrawiam.

  8. Najpierw na SKP na przyrządzie ustawić jak należy, koszt ze 20 zł więc .... Potem komp i ta procedura http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=7
  9. Pewnie już dawno wymieniłeś, ale nie wiem z czym tam może być problem? Do H7 od doświetlania jest elegancki dostęp w obu lampach bi-xenon.
  10. No właśnie sam nie bardzo ogarniam temat ale w tych logach widzę że prawa lampa (której nie ruszałem) ma "Kodowanie: 00000035" a lewa "00000255" i dodatkowo - Komponent: AFS-Lst.-Modul l .... w lewej a Komponent: AFS-Lst.-Modul r 0004 w prawej. Gdy próbowaliśmy ze szwagrem zmienić to kodowanie to vcds informuje że kodowanie ma mieć siedem cyfr - czemu lewa ma osiem? Na forum tutaj gdzieś czytałem że komuś pomogła wymiana akumulatora i problemy znikły a mój szczerze mówiąc jest już słabiutki. Spróbuję z tym odpięciem na pół godziny. dzięki. Aktualizacja: Odpięcie akumulatora nic nie poprawiło. Ponowna aktualizacja: Problem rozwiązany. Nie miałem za bardzo czasu więc dopiero kilka dni temu zająłem się tematem. Okazało się że jeden pin w lampie się złamał podczas podłączania kostki lampy. Lampę trzeba było wyjąć i przywrócić połączenie z kostką zasilającą. Po wszystkim oczywiście niezbędna adaptacja i nastawy podstawowe bo bez tego nie robią lampy testu i nie skręcają. Pozdrawiam.
  11. Dołączę do problemu o którym już pisałem na forum ale od kilku dni bez odpowiedzi więc wklejam tu. Ja wyciągałem jedną lampę by naprawić złamane mocowanie, nie ruszałem w samej lampie nic, odpiąłem jedynie kostkę zasilającą po uprzednim odłączeniu akumulatora. Zamknął mi się więc samochód i podłączyłem na chwilę akumulator przy odłączonej lampie by wziąć coś z auta. Po zamontowaniu już reflektora i podłączeniu kostki oraz akumulatora, okazało się że przestały świecić doświetlania zakrętów w obu lampach, tej nie ruszanej też. Poziomowanie/ autotest też nie reaguje. Przeciwmgielne początkowo działały normalnie jednak po podłączeniu auta do VCDS, najpierw przestały działać, potem były, a teraz znowu ich nie ma. Oczywiście kontrolka usterki oświetlenia miga cały czas i wyświetla się komunikat o AFS czyli braku doświetlania zakrętów. Co mogłem popsuć? @Beni0 o jakiej kostce i pinach piszesz? Nie mogę wykonać adaptacji bo w vcds wyskakuje błąd gdy chcę w grupę 001 wejść. Walczę już parę dni i nic, pomocy. Błędy : Adres 55: Zasięg xenonów Plik etykiet: 5M0-907-357-A.lbl Oznaczenie elementu SW: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C Komponent: AFS-Steuergeraet 0142 Weryfikacja: 00H04000 Numer seryjny: Kodowanie: 2311297 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 346C8F402EAA Oznaczenie elementu: ID-L fehlt Komponent: AFS-Lst.-Modul l .... Kodowanie: 00000255 Oznaczenie elementu: 7L6 941 329 A Komponent: AFS-Lst.-Modul r 0004 Kodowanie: 00000035 6 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01042 - Sterownik niezakodowany 000 - - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 112 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: nieważny nieważny nieważny 02656 - Końcówka mocy (J667) lewego reflektora; niezakodowana 000 - - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 112 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: nieważny nieważny nieważny 02657 - Końcówka mocy (J668) prawego reflektora; niezakodowana 000 - - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 112 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: nieważny nieważny nieważny 01539 - Reflektory nie zostały wyregulowane 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100101 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 112 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: nieważny nieważny nieważny 02233 - Moduł mocy lewego reflektora (J667) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100100 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 8 Wew.licznik błędów: 113 Przebieg: 244851 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2098.14.08 Czas: 00:00:47 Ramka zamrożona: Napięcie: 11.64 V Prędkość: 0.0 km/h ABS 1 00978 - Żarówka świateł mijania lewego reflektora (M29) 014 - wadliwy Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101110 Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 113 Przebieg: 244856 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2098.14.08 Czas: 02:22:28 Ramka zamrożona: Napięcie: 11.93 V Prędkość: 0.0 km/h ABS 1
  12. Dołączę do problemu. Ja wyciągałem jedną lampę by naprawić złamane mocowanie, nie ruszałem w samej lampie nic, odpiąłem jedynie kostkę zasilającą po uprzednim odłączeniu akumulatora. Zamknął mi się więc samochód i podłączyłem na chwilę akumulator przy odłączonej lampie by wziąć coś z auta. Po zamontowaniu już reflektora i podłączeniu kostki oraz akumulatora, okazało się, że nie świeci się w niej xenon. Przestały też świecić doświetlania zakrętów w obu lampach, tej nie ruszanej też. Poziomowanie/ autotest też nie reaguje. Przeciwmgielne początkowo działały normalnie jednak po podłączeniu auta do VCDS, najpierw przestały działać, potem były, a teraz znowu ich nie ma. Po wykasowaniu błędów zaczął świecić xenon w naprawianej lampie ale zdarzyło się już, że niespodziewanie zgasł po czym znowu zaświecił i jak na razie świeci. No i poziomowanie stoi, a obie lampy świecą bardzo wysoko. Oczywiście kontrolka usterki oświetlenia miga cały czas i wyświetla się komunikat o AFS czyli braku doświetlania zakrętów. Co mogłem popsuć? Błędy : Adres 55: Zasięg xenonów Plik etykiet: 5M0-907-357-A.lbl Oznaczenie elementu SW: 5M0 907 357 C HW: 5M0 907 357 C Komponent: AFS-Steuergeraet 0142 Weryfikacja: 00H04000 Numer seryjny: Kodowanie: 2311297 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 346C8F402EAA Oznaczenie elementu: ID-L fehlt Komponent: AFS-Lst.-Modul l .... Kodowanie: 00000255 Oznaczenie elementu: 7L6 941 329 A Komponent: AFS-Lst.-Modul r 0004 Kodowanie: 00000035 6 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01042 - Sterownik niezakodowany 000 - - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 112 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: nieważny nieważny nieważny 02656 - Końcówka mocy (J667) lewego reflektora; niezakodowana 000 - - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 112 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: nieważny nieważny nieważny 02657 - Końcówka mocy (J668) prawego reflektora; niezakodowana 000 - - - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 112 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: nieważny nieważny nieważny 01539 - Reflektory nie zostały wyregulowane 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100101 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 112 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: nieważny nieważny nieważny 02233 - Moduł mocy lewego reflektora (J667) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100100 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 8 Wew.licznik błędów: 113 Przebieg: 244851 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2098.14.08 Czas: 00:00:47 Ramka zamrożona: Napięcie: 11.64 V Prędkość: 0.0 km/h ABS 1 00978 - Żarówka świateł mijania lewego reflektora (M29) 014 - wadliwy Ramka zamrożona: Stan błędu: 01101110 Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 113 Przebieg: 244856 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2098.14.08 Czas: 02:22:28 Ramka zamrożona: Napięcie: 11.93 V Prędkość: 0.0 km/h ABS 1
  13. Dołączę do problemu. Ja wyciągałem jedną lampę by naprawić złamane mocowanie, nie ruszałem w samej lampie nic, odpiąłem jedynie kostkę zasilającą po uprzednim odłączeniu akumulatora. Zamknął mi się więc samochód i podłączyłem na chwilę akumulator przy odłączonej lampie by wziąć coś z auta. Po zamontowaniu już reflektora i podłączeniu kostki oraz akumulatora, okazało się, że nie świeci się w niej xenon. Przestały też świecić doświetlania zakrętów w obu lampach, tej nie ruszanej też. Poziomowanie/ autotest też nie reaguje. Przeciwmgielne początkowo działały normalnie jednak po podłączeniu auta do VCDS, najpierw przestały działać, potem były, a teraz znowu ich nie ma. Po wykasowaniu błędów zaczął świecić xenon w naprawianej lampie ale zdarzyło się już, że niespodziewanie zgasł po czym znowu zaświecił i jak na razie świeci. No i poziomowanie stoi, a obie lampy świecą bardzo wysoko. Oczywiście kontrolka usterki oświetlenia miga cały czas i wyświetla się komunikat o AFS czyli braku doświetlania zakrętów. Co mogłem popsuć? Ja jestem laikiem w temacie używania VCDS ale człowiek który mi to ogarniał oznaczył takie błędy: Adres 55: Zasieg xenonów Plik etykiet: 5M0-907-357-V2.lbl Oznaczenie elementu: 5M0 907 357 B HW: 5M0 907 357 B Komponent i/lub wersja: AFS-Steuergeraet X024 Kodowanie: 2343937 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 Dodatkowe informacje: ID-L fehlt AFS-Lst.-Modul l .... 7L6941329A AFS-Lst.-Modul r 0004 VCID: 336F645D426B1C80ECE 5 - ilooa znalezionych b3edów. Oto one: 02233 - Modu3 mocy lewego reflektora (J667) 004 - Brak sygna3u / brak komunikacji - MIL zapalona Ramka zamro?ona: Stan b3edu: 11100100 Priorytet b3edu: 6 Czestooa b3edu: 1 Wew.licznik b3edów: 59 WskaYnik czasu: 0 Ramka zamro?ona: niewa?ny niewa?ny niewa?ny 01042 - Sterownik niezakodowany 000 - - - MIL zapalona Ramka zamro?ona: Stan b3edu: 11100000 Priorytet b3edu: 2 Czestooa b3edu: 1 Wew.licznik b3edów: 59 WskaYnik czasu: 0 Ramka zamro?ona: niewa?ny niewa?ny niewa?ny 02656 - Koncówka mocy (J667) lewego reflektora; niezakodowana 000 - - - MIL zapalona Ramka zamro?ona: Stan b3edu: 11100000 Priorytet b3edu: 2 Czestooa b3edu: 1 Wew.licznik b3edów: 59 WskaYnik czasu: 0 Ramka zamro?ona: niewa?ny niewa?ny niewa?ny 02657 - Koncówka mocy (J668) prawego reflektora; niezakodowana 000 - - - MIL zapalona Ramka zamro?ona: Stan b3edu: 11100000 Priorytet b3edu: 2 Czestooa b3edu: 1 Wew.licznik b3edów: 59 WskaYnik czasu: 0 Ramka zamro?ona: niewa?ny niewa?ny niewa?ny 01539 - Reflektory nie zosta3y wyregulowane 005 - Brak lub niepoprawne nastawy podstawowe / adaptacja - MIL zapalona Ramka zamro?ona: Stan b3edu: 11100101 Priorytet b3edu: 3 Czestooa b3edu: 1 Wew.licznik b3edów: 59 WskaYnik czasu: 0 Ramka zamro?ona: niewa?ny niewa?ny niewa?ny I co mogę z tym zrobić? Aktualizacja: Problem rozwiązany. Nie miałem za bardzo czasu więc dopiero kilka dni temu zająłem się tematem. Okazało się że jeden pin w lampie się złamał podczas podłączania kostki lampy. Lampę trzeba było wyjąć i przywrócić połączenie z kostką zasilającą. Po wszystkim oczywiście niezbędna adaptacja i nastawy podstawowe bo bez tego nie robią lampy testu i nie skręcają. Pozdrawiam.
  14. To już ten dłuższy 10 cm, czy ten 7 cm?
  15. W autach, w których jest system adblue nie da się tego nie zauważyć bo tego adblue idzie tam całkiem sporo tzn. w ten niewielki zbiorniczek w kole zapasowym można wlać dawkę na około 2 do 3 tankowań do pełna. Mogę się nieznacznie mylić bo nie znam jego faktycznej pojemności. System filtra cząstek stałych z adble to nie to co we francuskich dieslach z grupy PSA czyli citroenów , peugotów, fordów itp. Tam np. w cytrynie C5 zbiornik na płyn o nazwie Eolys ma 4 litry pojemności i starcza nawet na 160 tyś km. Ale to całkiem inna zasada działania a tak rzadkie uzupełnianie go powoduje że wielu dowiaduje się o tym, że mają jakiś dodatkowy zbiornik w aucie dopiero z komunikatu że się kończy. Także passat domagałby się adblue na tyle szybko, że nie da się go nie zauważyć.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy