Jump to content

Obywatel

  • Content Count

    566
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Obywatel

  • Birthday 10/22/1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Obywatel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Słupsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam w drugim aucie i bardzo dobrze się sprawują. Ogólnie budżetowe polskie zimówki - Kormorany i Frigo mają rewelacyjny współczynnik jakość / cena.
  2. No to kup chinole i napisz jak się sprawowały Ostatecznie przecież normy spełniają - to nie jest to samo co jeszcze nawet 5 lat temu.
  3. No i dokładnie - mam tak samo. Wielosezony spokojnie dają radę. Nie jest to oczywiście to samo co zimówka i z tym się trzeba liczyć, ale spokojnie jeździć można. Ja przerobiłem Goodyear Vector 4 Seasons. Pod koniec eksploatacji jak miały już te parę lat i nie za wiele bieżnika, były strasznie chujowe na chłodnej i wilgotnej nawierzchni. A sporo się ostatnio mówi o trzymaniu parametrów przez opony do końca eksploatacji. Dlatego tego modelu drugi raz bym nie kupił. Gwoli sprawiedliwości, kupowałem je jako używki wiec nie wiem, czy nie były to jakieś chujowe egzemplarze, których Niemiec się pozbył. Obecnie jeżdżę już drugi sezon na Kleber Quadraxer (nowych z Oponeo) i jest spoko. Nie powiedziałbym, że "petarda", ale da się normalnie i bezproblemowo jeździć.
  4. Właśnie dzisiaj - po prawie 6 latach - poddał się mój Banner 80Ah. Na jego miejsce powędrował 4Max 75 Ah 700A kupiony w InterCars w promocyjnej cenie 250 zł. Tak się właśnie zastanawiam, czy go podładować, czy nie ma takiej potrzeby. Rozrusznik kręci jak oszalały A Bannerowi jestem wdzięczny, że postanowił klęknąć w ciepły i słoneczny dzień i nie musiałem się kopać z wymianą w mróz i piździawe bo troche niestety zabawy jest w B5, żeby wymienić aku. Zresztą zimą to pewnie pojechałbym na wymianę do warsztatu, a w tedy już tak po taniości by nie było.
  5. Odświeżę temat. Po B5FL chciałbym się przesiąść na jakiegoś kompaktowego SUVa. Po pierwsze chcę czegoś mniejszego, po drugie z dużym prześwitem i 4x4. Trójka aut, które biorę pod uwagę to Tiguan, RAV4 i Qashqai. Ostatnio też zauważyłem takie auto jak Mitsubishi ASX, ale tam brak dobrego diesla. A propos silnika, to chciałbym celować w mocnego diesla, ewentualnie diesla podatnego na chiptuning. Mocna benzyna też by mogła być, ale tylko dobrze współpracująca z LPG. Rocznikowo celuję w 2012 i okolice. Napęd najbardziej by mi pasował z automatycznie dołączanym tyłem - w razie uślizgu kół przednich, ale fajnie by było również mieć przycisk off-road dający stały napęd na wszystkie koła. Które z tych 3 aut (albo jakieś inne) najlepiej spełnia opisane kryteria? Byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki.
  6. Jak w końcu jest z tym rozrządem w TDI-PD? Wymiana co 60 czy 90 tys. km? Mam już nakulane prawie 70 tys. i mam dylemat czy wymieniać czy nie. Auto za około rok będzie szło do sprzedaży więc nie uśmiecha mi się inwestować w kolejny rozrząd. Podczas wymiany poszły nowe wszystkie możliwe bebechy. Wymieniać czy jeździć?
  7. Tak bywa po chemicznych produktach piwopodobnych. Spróbuj prawdziwego piwa.
  8. No i jeszcze pytanie, czy to auto ma służyć do normalnego poruszania się na co dzień, czy ma tylko z fasonem startować spod remizy?
  9. Forumowi audiofile zapewne zaraz Ci powiedzą, że to szmelc, załamka i w ogóle omijaj na kilometr. Natomiast ja powiem tak - wszystko zależy od oczekiwań. Dla 95% użytkowników - zwłaszcza jeśli pozostałe elementy toru audio pozostawiamy seryjne - dźwięk, jaki da to radio będzie więcej niż wystarczający.
  10. Ło matko, toż to jakaś stacja kosmiczna nie radio
  11. Podczas sprzątania garażu znalazłem 4 litry oleju Hipol GL-5 85W-140. Można go zalać do skrzyni Passata czy może raczej sprezentować go komuś na dolewki do mostu w Jelczu?
  12. Jeśli to okazja, to bierz. Prąd rozruchu trochę mały, ale da radę.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy