Skocz do zawartości

Obywatel

  • Zawartość

    545
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

O Obywatel

  • Urodziny 22.10.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Obywatel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Słupsk

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W momencie gdy włączony jest silnik i pracuje alternator, to napięcie mierzone na zaciskach akumulatora jest napięciem ładowania. Wg mnie w/w wymienione wartości są w normie.
  2. Mit powtarzany od "x" lat. Po pierwsze opona całoroczna to zawsze bardziej zimówka niż letnia więc daje poczucie bezpieczeństwa w newralgicznych, zimowych warunkach. Latem - o ile nie szarżujesz - to pojedziesz na "bele czem". Po drugie, nie każdy robi duże przebiegi, w trudnych warunkach i ze sportowym zacięciem. Dla takich osób jak najbardziej potrzeba sezonowego ogumienia marki premium. Natomiast ja - i cała rzesza zwykłych zjadaczy chleba - zadowalam się wielozezonówkami ze średniej półki.
  3. To chyba niedokładnie przeczytałeś cały artykuł. Jednym z wniosków końcowych było to, że nakaz używania zimówek raczej w Polsce nie przejdzie. I słusznie. Zamiast zapędzać ludzi na siłę do wulkanizacji 2x w roku powinno się promować opony całoroczne. A co do nalewek, chłopie - stać Cię na B6, a żałujesz na normalne opony?
  4. Venom6666, moje auto też jest maksymalnie doinwestowane, ale nie łudzę się że uda mi się je dobrze sprzedać. Znaleźć klienta, który doceni stan auta z tego rocznika jest niezwykle trudno. Zazwyczaj takimi rocznikami interesują się Sebixy albo Janusze, które jak widzą dobry egzemplarz za 12.000 zł i gruza za 8.000, to w 9 na 10 przypadków wybiorą ten drugi bo tańszy.
  5. Przez 6 lat użytkowania wymieniłem 4 wahacze więc tragedii nie ma Chociaż faktem jest, że w 3 poprzednich autach, które były na McPherson'ach nie wymieniałem NIC poza końcówkami. Strasznie mało tego wyszło, ale faktem jest że był to spory skok jakościowy w porównaniu do B3.
  6. Jeśli zdrowy, to brać - zrobić na 170 - 180 KM i cieszyć się super wytrzymałym i niezawodnym autkiem, któremu żadne warunki niestraszne. Passat B5fl powoli staje się legendą, która spokojnie może pretendować do miana "one of the best cars ever made".
  7. Ale przecież światła szwedzkie to genialny patent - coś co w dzisiejszych autach jest standardem. Czemu postanowiłeś je wyłączyć?
  8. Właśnie do Passata powędrowały 4 nowe opony Kleber Quadraxer 2 195/65/15 91V. Wrażenia z jazdy bardzo dobre. Więcej napiszę zimą
  9. Obywatel

    Jaki wzmacniacz i skrzynia dobrać na początek

    Na przyszłość radzę kierować się tabelami dostępnymi w literaturze elektrotechnicznej a nie audiovoodoo.
  10. Cykanie to normalny odgłos pracy przekaźnika.
  11. Obywatel

    Jaki wzmacniacz i skrzynia dobrać na początek

    Jasny gwint Koncerty będziesz nagłaśniał?
  12. Obywatel

    Alkoholowy Kącik Passata

    Wczoraj zakupiona, ale niestety nie na użytek własny lecz na prezent. Czy Blue Label ma już jakąś renomę wśród koneserów whisky? Bo słyszałem, że te niższe labele zbierają raczej słabe opinie.
  13. Obywatel

    jaki rozmiar felgi i opony

    Spokojnie będzie pasować. Koło będzie miało tylko minimalnie większą średnicę w stosunku do 195/65/15. 215/60/15: 63,9 cm 195/65/15: 63,45 cm.
  14. Mam Passata 6 lat. Nie rąbie mnie jakoś strasznie po kieszeni. Jest na bieżąco wszystko robione co trzeba. Wiem co mam i na nic nie narzekam. Skoro dobrze jeździ, to po co mam zmieniać na inny? Zupełnie nie przemawiają do mnie dzisiejsze auta obsługiwane jak smartfon. Nawet B5FL jest dla mnie w niektórych miejscach zbyt nowoczesny, a już na pewno niczego mi w nim nie brakuje. To po co mam go sprzedawać? Wyrosłem już z traktowania samochodu jako gadżetu. Auto ma jeździć i Passat to wymaganie spełnia z nawiązką. P.S. Pisząc gówienko miałem na myśli system start-stop, którego bym nie zdzierżył.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności