gkliszcz Zgłoś #2061 Napisano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) Ja od tego sezonu jeżdzę na Vredstein sessenata i powiem że jestem mile zaskoczony opony nowe, jak dla mnie bdb na deszczu i ciszej jak na starych goodyear F1. Rozmiar 225/45/17 i co mnie zdziwiło wulkanizator nabił do nich 2,6 bar i powiedział że tak ma być ponieważ takie są zalecenia Vredsteina na ich stronie zobaczyłem że min na te gumy to 2.7bar. Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez gkliszcz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #2062 Napisano 27 Sierpnia 2015 na ich stronie zobaczyłem że min na te gumy to 2.8bar.daj linka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gkliszcz Zgłoś #2063 Napisano 27 Sierpnia 2015 http://www.vredestein.pl/opony-osobowe/search/model/vw/passat/passat%202.3%20v5/374424 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiniak Zgłoś #2064 Napisano 17 Października 2015 najlepsza opona na jakiej jezdzilem do tej pory to uniroyal rainsport bo jest rewelacyjna na mokrym! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #2065 Napisano 17 Października 2015 Taaaakkk.... tylko na mokrym. A że w PL deszcze czy mokra droga to może 15% w ciągu roku to nie opłaca się tych opon kupować, a w czasie deszczu... gaz z nogi i włączyć myślenie Po pierwsze szybko ząbkują albo wycierają się nierównomiernie jak np uniroyal rainsport 3 który jest dosłownie porażką firmy. Ja jeżdzę na Bridgestone potenza S001 - opona twarda. Trzyma w zakrętach jak głupia... wada ? moze cena ? Ogólnie bardzo ciche (ale miechelin PS3 był cichszy) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiniak Zgłoś #2066 Napisano 17 Października 2015 jezdzilem na potenzie i przy ps2 juz byla duzo slabsza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2067 Napisano 17 Października 2015 Te Uniroyal nie są takie złe. Przejzdziłem na nich 6 sezonów i sprawują się rewelacyjnie nie tylko na mokrym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #2068 Napisano 17 Października 2015 Piszcie proszę nazwy profili bo nie wiadomo o które opony chodzi.... jezdzilem na potenzie i przy ps2 juz byla duzo slabsza. Normalne... PilotSport zawsze bedzie górą... ale co z tego jak się zetrze połowę szybciej jak inne tej samej klasy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2069 Napisano 17 Października 2015 Ja pisałem o Uniroyal RainExpert. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #2070 Napisano 19 Października 2015 Taaaakkk.... tylko na mokrym. A że w PL deszcze czy mokra droga to może 15% w ciągu roku to nie opłaca się tych opon kupować, a w czasie deszczu... gaz z nogi i włączyć myślenie Po pierwsze szybko ząbkują albo wycierają się nierównomiernie jak np uniroyal rainsport 3 który jest dosłownie porażką firmy. no ma chłop rację co wam da opona deszczowa jak wypadniecie i tak z zakrętu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2071 Napisano 19 Października 2015 Ona jest dobra i na suchym i na mokrym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fabrizio Zgłoś #2072 Napisano 12 Listopada 2015 Witam,mam felgi VW Phoenix i szukam do nich opon 225/45/17.Zastanawiam się nad Continentalami ContiSportContact 5 lub Goodyearami Eagle F1 Asymmetric 2.Jakie mają wg was wady(poza oczywiście ceną).Może powinienem wziąć pod uwagę jeszcze inne? Jaki indeks prędkości powinienem wybrać,bo strony producentów podają jako standard indeksy V,W a nawet w przypadku Michelina i jeszcze kogoś indeks Y.Na forach również znalazłem porady,że tylko W a najlepiej Y.Indeks nośności 91.Passat B5 FL Variant 1.8T AWT,moc 180 KM a maks moment obrotowy 280. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majki81 Zgłoś #2073 Napisano 16 Grudnia 2015 Ja w Golfie IV 1.9 Tdi miałem R15 195/65 Firestone TZ 200 jak go kupiłem i zrobiłem na nich 35tkm a później jeździł i jeździ na nich ojciec, zrobił na nich kolejne 30tkm. Były przewidywalne w każdych warunkach. Do kolejnego Golfa V 1.9Tdi też kupiłem nowe Firestony TZ 300a, R16 205/55, 91H i zrobiłem na nich 75tkm a ich stan był jeszcze wystarczający na kolejne 2 sezony jak nie więcej. W pasku który kupiłem 4 miesiące temu były Dunlop Blueresponce R16 205/55, 91V. Jeśli chodzi o opory i głośność to jak najbardziej polecam natomiast wraz ze zużyciem tracą zdolność odprowadzania wody (Firestony były w tym przypadku o wiele lepsze), można się zaskoczyć przy wjeździe na warstwę wody lub kałużę. Dunlopy które są niby oponami premium ale ilość gumy na ściankach bocznych jest minimalna. W pasacie miałem uczucie pływającego tyłu na nierównościach dlatego do ciężejszego auta lub mocniejszego polecałbym większy indeks nośności by zminimalizować to zjawisko, minimum 93 lub 94XL. Ja teraz szukam nowych opon i będę kupował Fulda Ecocontrol MFS 215/55 R16, 93V Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #2074 Napisano 2 Stycznia 2016 Witam, Pytanie nieco inne, szukam opon 215/40/18 i z tego co widzę to w tym rozmiarze współczynnik nośności max to 85 - 515kg lub 89 - 580kg. Do tej pory wszystkie jakie miałem to 91 - 615kg, czy mogę bez problemu z mniejszą nośnością użytkować? Masa dopuszczalna auta 1800kg a 4x515kg = 2060kg.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #2075 Napisano 8 Stycznia 2016 Witam, Pytanie nieco inne, szukam opon 215/40/18 i z tego co widzę to w tym rozmiarze współczynnik nośności max to 85 - 515kg lub 89 - 580kg. Do tej pory wszystkie jakie miałem to 91 - 615kg, czy mogę bez problemu z mniejszą nośnością użytkować? Masa dopuszczalna auta 1800kg a 4x515kg = 2060kg.... oczywiście że możesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #2076 Napisano 8 Stycznia 2016 Masa dopuszczalna auta 1800kg a 4x515kg = 2060kg.... Na postoju owszem. Natomiast np na zagłębieniu i przy 180 km/h już nieco więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #2077 Napisano 8 Stycznia 2016 Na postoju owszem.Natomiast np na zagłębieniu i przy 180 km/h już nieco więcej. Ok rozumiem, stąd moje pytanie bo w razie co to ponoć ubezpieczyciel może się wypiąć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ozzi Zgłoś #2078 Napisano 21 Stycznia 2016 A może ktoś się wypowiedzieć ogólnie o oponach Dunlop czy nie są zbyt miekkie na zakrętach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piasek1985 Zgłoś #2079 Napisano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Mialem kiedys przyjemnosc testowac rozne opony na firmowym aucie z racji tego ze duzo jezdzilem. Auto to byl Peugeot 307 z oponami 205 16" i Dunlopy owszem trzymaly sie swietnie drogi (sp sport), ale zużyły sie dwa razy szybciej niz konkurencja. 6 miechow i bylo po oponach, gdzie inne do roku wytztymywaly (zawsze ten sam przebieg robilem, wiem bo ta sama trasa dzien w dzien). Jazda pol na pol miasto/autostrada bez zadnego pajacowania. Edytowane 21 Stycznia 2016 przez piasek1985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ozzi Zgłoś #2080 Napisano 22 Stycznia 2016 Wiadomo coś za coś, albo dobre osiągi i większe zurzycie albo słaba przyczepność i długie użytkowanie. Dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach