Skocz do zawartości

gkliszcz

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gkliszcz

  • Urodziny 20.08.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sobibór

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.3 V5 170KM (AZX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Jak się nie mylę to właśnie w kołach zmiennych faz rozrządu są sitka przez które przepływa olej i potrafią się przytkac i wtedy dzieją się cuda z synchronizacja wałków. Nowy synchronizator to coś koło ponad 2 tyś zł.
  2. Dla potomnych koło pasuje do tego alternatora.Dzisiaj założyłem, wcześniej sprawdziłem odległości, wszystko ok.
  3. Witam forumowiczów. Potrzebuję pomocy przy doborze koła altka.Aktualnie posiadam zwykle koło, a chcę zmienić na sprzęgło bo telepie trochę paskiem. Szukałem informacji jaki numer powinno mieć te koło. Alternator o numerze Bosch 120A nr 071903016 B00 41/02. Czy sprzęgło ina 535002210 będzie pasowało. Auto Passat 2.3 vr5 2002 azx 170ps. Jak wpisuje tylko model auta to wywala koło o różnych wielkościach i już zgłupiałem.
  4. http://www.vredestein.pl/opony-osobowe/search/model/vw/passat/passat%202.3%20v5/374424
  5. Ja od tego sezonu jeżdzę na Vredstein sessenata i powiem że jestem mile zaskoczony opony nowe, jak dla mnie bdb na deszczu i ciszej jak na starych goodyear F1. Rozmiar 225/45/17 i co mnie zdziwiło wulkanizator nabił do nich 2,6 bar i powiedział że tak ma być ponieważ takie są zalecenia Vredsteina na ich stronie zobaczyłem że min na te gumy to 2.7bar.
  6. A pewnie że się pochwalę tylko na razie brak czasu za 2 tyg urlop to wtedy temat będzie, a co do spalania to pewnie że benzyny gazu nie mam i miał nie będę. Piszą różnie na tabliczce na wlewie jest info 95/98 ja tylko raz zalałem 95 super, a to 102ultimate na Aralu jak dobrze pamiętam jest po 1,52 euro za literek. Odradzają tankowanie Pb 95 eco do tego modelu.
  7. Poważnie dokładnie 142tyś z czego ja zrobiłem 2 tyś, serwisowany od nowości w VW servis miał robiony co 20 tyś km, w tym czasie 2 razy wymianiane świece, 2 razy płyn hamulcowy, tylko szkoda że oliwa też co 20 tyś bo w niemczech panuje moda na oleje LongLife i wymianę bynajmniej w moim pasku co 20tyś. Powiem ze za ten stan było warto jak niektórzy mówią sporo przepłacić.6
  8. Witam, ja od pół roku jestem posiadaczem B5 z jak wiele razy już słyszałem egzotycznym silnikiem 2.3 VR5 170 PS w tiptronicu i powiem szczerze że nie mogę złego słowa powiedzieć jak na razie oczywiście rok 2002 kupiony osobiście w Niemczech od 1 właściciela w pełni serwisowany fakt że na na dzień dzisiejszy najechane 140 tyś km ale jak mówię ile za niego zapłaciłem to się pukają w głowę. Auto dalej użytkuję w Niemczech a kosztowało mnie w przeliczeniu na zł ponad 22tyś zł, ale warte było ceny, silnik 5 cylindrów 20 zaworów który posiada zmienne fazy rozrządu jedzie fajnie a spalanie też ma fajne przy średniej jeździe 11-12l trasa na autobanie mieści się w 9-10l.
  9. Witam nie chce zakładać podobnego tematu, mam pytanie szukam w necie rolki prowadzącej która znajduje się przy samej sprężarce od klimy jak się nie mylę na powyższym schemacie po lewej stronie może ktoś pomoże albo podrzuci namiar na taką w necie http://www.google.de/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Ft.iparts.pl%2F129%2FOPT_0-N1715_wm_01%2Fzdjecia%2Frolka-kierunkowa-prowadzaca-paska-klinowego-zebatego-optimal.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.iparts.pl%2Fauto-czesci%2Frolka-kierunkowa-i-prowadzaca%2Cvw%2Cpassat-3b3-2000-11-2005-05%2C2-3-v5-4motion-170km%2C121-4736-15784-100435.html&h=100&w=150&tbnid=AUgXR6c9Siv6GM%3A&zoom=1&docid=eM0XQ1gTBSgztM&itg=1&ei=Qk_mVMqdFYbQygOihoL4CQ&tbm=isch&iact=rc&uact=3&dur=3941&page=1&start=0&ndsp=24&ved=0CDoQrQMwCA czy to jest ta rolka bo już sam nie wiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności