Skocz do zawartości

Majki81

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Majki81

  • Urodziny 22.07.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jasienica

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie, tapicer po naprawie poszycia fotela kierowcy nie umieścił pręta we właściwej pozycji, próbuję go wsunąć ale nie mogę. Możecie coś doradzić. Miał ktoś już z tym styczność. Na pierwszym zdjęciu jest pokazane w jakiej ma być pozycji ale nie jestem w stanie wysunąć to głębiej a na drugim zdjęciu jest pokazane w jakiej pozycji wchodzi maksymalne głęboko.
  2. Ok, dzięki za rozjaśnienie sytuacji.
  3. Podłączyłem przewód sygnałowy do radia, chcę uniknąć sytuacji że wszystko zamontuję i się okaże że coś nie działa.
  4. Witam, kupiłem kamerę w wersji LOW taką jak MIRECKINO powyżej, Radio RNS 315. Czy bez aktywacji kamery jestem jakoś w stanie sprawdzić czy kamera jest sprawna. Podłączyłem kamerę na krótko, oba plusy po stacyjce podłączone oraz minus ale nic się nie pojawiło. Czy tak będzie bez aktywacji czy mimo wszystko jakiś komunikat powinien się pojawić.
  5. Witam. Czy jest mozliwe zamontowanie w B6 kombi 2010 kamery cofania w odchylanym znaczku? Spotkaliście się z takim rozwiązaniem?
  6. Wiem,ze wzmacniacze są 4 kanałowe tylko zastanawiam się jak są połączone głośniki niskośredniotonowy i gwizdek na jednym kanale. RCD310 będę chciał sprzedać, kupiłem RNS315EU w dobrej cene.
  7. Mam pytanie o połączenie głośników fabrycznych w b6 mam 4 nisko-średniotonowe plus 4 gwizdki. Wszystko podłączone do RCD310, które będę zmieniał. Czy głośniki są połączone równolegle czy szeregowo, nie sądzę że równolegle bo przy impedancji 4Ohm byłoby 2ohmy czego wzmacniacz radia by nie przetrwał, więc jak są one połączone, czy ma ktoś jakiś fabryczny schemat. W razie wymiany głośników i zastosowaniu zwrotnic nie chciałbym by impedancja była za niska.
  8. Właśnie jestem na etapie szukania świateł dziennych. Myślałem o tym rozwiązaniu z mojego wcześniejszego posta (#1363) ale po zdjęciu zaślepki okazało się że tam nie ma pustej przestrzeni tylko pełny zderzak więc wyrzynania byłoby sporo. Doszedłem do wniosku że najlepsze rozwiązanie będzie albo właśnie kierunek scalony z dziennymi lub zamontowanie świateł w zaślepkach koło halogenów. Jeśli chodzi o obudowę kierunku połowę zajmuje tylko lampa kierunkowskazu reszta to nieużywany odbłyśnik. Widać również że obudowa kierunku jest przystosowana pod drugą wtyczkę której nie ma w moim pasku a która może być jakąś opcją. Może ktoś wie o tej opcji? Poniżej zamieszczam zdjęcia z wymiarami otworów w zaślepce zderzaka w wersji z halogenem. Wymiary na długość nie są na styk tylko z luzem. Jeśli chodzi o wymiary na wysokość to z tyłu to są wymiary między krawędziami. Wymiary pionowe z przodu to są maksymalne jakie można uzyskać wycinając pionowe wzmocnienia w poszczególnych przedziałach. Może komuś pomogą.
  9. Witam Też mnie interesował ten zestaw oświetlenia ale się okazało że to gościu z Niemiec robi takie zestawy samodzielnie i sprzedaje. Tu jest link do forum na którym to oferował: http://www.motorbasar.de/einbausatz-tagfahrlicht-passat-3c-t2497162.html Kupuje zaślepki zderzaka 3C0807646A/3C0807645A wycina otwory i przykleja lampę LED. Też myślę tak zrobić tylko trzeba dopasować dobry typ lampy.
  10. Witam Mam pytanie odnośnie tej tendencji do ząbkowania opon przez B6, czy to wynik nastawów zawieszenia, czy należy częściej kontrolować zbieżność by uchronić się przed ząbkowaniem opon? Kupiłem kilka miechów temu auto z oponami Dunlop Blueresponce 205/55 R16, 91V, które już były do wymiany. Zakupiłem nowe opony Dunlop LM703 z 2013 w rozmiarze 215/55 R16 93V i nie chciałbym ich za szybko wymieniać.
  11. Witam Mam radio RCD310 i 8 głośników, czy dysponuje ktoś schematem wyjaśniającym jak są podłączone w takiej ilości głośniki do radia?
  12. Ja w Golfie IV 1.9 Tdi miałem R15 195/65 Firestone TZ 200 jak go kupiłem i zrobiłem na nich 35tkm a później jeździł i jeździ na nich ojciec, zrobił na nich kolejne 30tkm. Były przewidywalne w każdych warunkach. Do kolejnego Golfa V 1.9Tdi też kupiłem nowe Firestony TZ 300a, R16 205/55, 91H i zrobiłem na nich 75tkm a ich stan był jeszcze wystarczający na kolejne 2 sezony jak nie więcej. W pasku który kupiłem 4 miesiące temu były Dunlop Blueresponce R16 205/55, 91V. Jeśli chodzi o opory i głośność to jak najbardziej polecam natomiast wraz ze zużyciem tracą zdolność odprowadzania wody (Firestony były w tym przypadku o wiele lepsze), można się zaskoczyć przy wjeździe na warstwę wody lub kałużę. Dunlopy które są niby oponami premium ale ilość gumy na ściankach bocznych jest minimalna. W pasacie miałem uczucie pływającego tyłu na nierównościach dlatego do ciężejszego auta lub mocniejszego polecałbym większy indeks nośności by zminimalizować to zjawisko, minimum 93 lub 94XL. Ja teraz szukam nowych opon i będę kupował Fulda Ecocontrol MFS 215/55 R16, 93V
  13. Ja bym się skłaniał ku markowym urządzeniom. Chociaż zauważam podobieństwo do Blaupunkt-a który za mną chodzi: http://www.blaupunkt.com/pl/nc/produkty/samochodowe-urzadzenia-audio/car-radio/products/single/11775/ Nie znalazłem w polskim necie opinii na jego temat i trochę się waham jeszcze z zakupem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności