szczupak28 Zgłoś #1441 Napisano 13 Września 2012 Nie ma różnicy w spalaniu między tymi rozmiarami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #1442 Napisano 13 Września 2012 Czy może ktoś napisać o spalaniu i innych rzeczach Kolego to nie o tym wątek - przypominam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gajdzi Zgłoś #1443 Napisano 13 Września 2012 Z tymi zaleceniami, to tak nie do końca... gdyż są one zamienne, np. passaty b5 wychodziły z fabryki z rozmiarami kół: - 195/65/R15 - 205/55/R16 - 215/45/R17 Obwód dla tych wszystkich w/w kół powinien być co najmniej zbliżony. P.S. Poprawcie jak się mylę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #1444 Napisano 13 Września 2012 215/45/R17 225/45/17 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Artur Sekula Zgłoś #1445 Napisano 15 Września 2012 Kolego to nie o tym wątek - przypominam. To wątek o oponach więc w czym problem? ---------- Dodano o 12:19 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:15 ---------- Z tymi zaleceniami, to tak nie do końca... gdyż są one zamienne, np. passaty b5 wychodziły z fabryki z rozmiarami kół:- 195/65/R15 - 205/55/R16 - 215/45/R17 Obwód dla tych wszystkich w/w kół powinien być co najmniej zbliżony. P.S. Poprawcie jak się mylę... Dzięki Gajdzi,napisałem tylko na podstawie mojego auta ---------- Dodano o 12:20 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:19 ---------- Nie ma różnicy w spalaniu między tymi rozmiarami. Szczupak 28 wielkie dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #1446 Napisano 19 Września 2012 witam zamierzak zakupic oponki nowe w rozmiarze 205/50/17 mam pytanie ktore sa lepsze i czym sie roznia Toyo PROXES T1 Sport Toyo PROXES T1-R a co sadzice o tych Uniroyal RainSport 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krembul Zgłoś #1447 Napisano 19 Września 2012 W zasadzie opony są bardzo podobne chociaż T1 Sport mają lepsze opinie. Osobiście na Toyo nie jeździłem ale Uniroyale mogę spokojnie pojeździć. Na deszcz rewelacyjne. Przejechałem na nich około 80tyś km i byłem zadowolony. Nie zauważyłem, żeby się nadmiernie zużywały. Ja bym wziął Uniroyale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
look4me Zgłoś #1448 Napisano 19 Września 2012 Jeździł ktoś na Pirelli PZero Nero? Jak z ścieralnością? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #1449 Napisano 30 Września 2012 witam zastanawiam sie nad michelin primacy hp ,czy ktos je uzywal jak tak to jaka jest scieralnosc tych opon ?ewentualnie jakie polecacie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #1450 Napisano 16 Października 2012 yokohama c drive 2 dobra cena, rewelacyjna przyczepność na mokrej nawierzchni! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
porki Zgłoś #1451 Napisano 1 Listopada 2012 Vredestein ultra sessenata polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solvesten Zgłoś #1452 Napisano 11 Listopada 2012 Juz wspominalem o halasliwych Conti II, produkcja Czech Republic, zakupione w 2010. Przebieg na nich okolo 25 Kkm., 90% autostrada, Passat AVB wiec zero szalenstw typu "palenie gumy", gwaltowne przyspieszenia itp, obciazenie 1-2 osoby, pojazd bezwypadkowy, zawieszenie w idealnym stanie, regularnie sprawdzam cisnienie w oponach. C.d. problemow: nastapilo obwodowe pekniecie na styku bieznika i boku opony na obydwu przednich oponach. Zlozylem reklamacje, przyjechal spejalista od Conti, stwierdzil, ze to nic nie jest, co do tej pory trzyma mnie w lekkim szoku.. Tak wyglada gwarancja Conti w Polsce. Oczywiscie mozna na swoj koszt oddac opony do zbadania do instytutu badania opon w Poznaniu. Poprzednie tez mialem Conti, byly super, produkcja Wlochy, przejechalem do oporu jakies 100+ Kkm (trudno okreslic, bo jezdze na zimowkach), siedem lat uzytkowania. Do rozwazenia przed zakupem nowych letnich opon. S. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #1453 Napisano 11 Listopada 2012 ze swojego doświadczenia - dla lubiących agresywną jazdę polecam Regal Racer. ogromna przyczepność, twarde boki do pokonywania zakrętów i super cena. wbrew pozorom nawet na mokrym dobrze kleją. obecnie już ciężko je dostać. wygląd bieżnika ściąga majtki niewiastom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris-krzysztof Zgłoś #1454 Napisano 11 Listopada 2012 Uniroyal RainSport 2 poelcam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hulek84 Zgłoś #1455 Napisano 15 Listopada 2012 Nokiany cena do jakości jak najbardziej na + Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarekAWX Zgłoś #1456 Napisano 15 Listopada 2012 Witam! Koledzy jakie jest Wasze zdanie na wydawało by sie prosty temat? Otóż sprawa tyczy się wymagań dotyczących indeksu prędkości opony. Z tego co wyczytałem zgodnie z literą prawa opony letnie powinny mieć indeks zgodny z homologacją czyi w praktyce taki z jakim wyjechało auto z fabryki. Dopuszcza się obniżenie indeksu jedynie dla opon zimowych. I teraz takie pytanie. Samochód który kupiłem miał letnie opony fabryczne z indeksem W czyli do 270km/h. Kolejne opony jakie kupiłem są z indeksem V czyli do 240km/h. Autko jest z silnikiem AWX więc według katalogu jego V max to 205km/h, sprawdzona prędkość wg licznika to nawet 225 ale jak wiadomo licznik przekłamuje ale do 240km/h i tak daleko. Ale to i tak niezgodnie z literą prawa. Poza tym skoro dla opon zimowych jak pisałem indeks może być niższy a nie ma zakazu jazdy na zimówkach w lecie to powstaje paradoks wg którego jadąc w 30 st. upale na zimówkach o indeksie np T do 190 km/h nie łamię przepisów a na moich letnich z indeksem V już tak. Co prawda nie słyszałem żeby w Polsce miał ktoś z tego tytułu problemy (nawet chodząc po forach nie znalazłem żadnego przypadku potwierdzającego problemy z uzyskaniem odszkodowania a takie legendy też krążą) to jednak dużo podróżuje po Europie i wiem, że np w Niemczech za indeks opon letnich niższy niż w homologacji można zapłacić (za zimówki nie). Poza tym proszę podajcie mi jeśli ktoś wie jaki jest wymagany indeks wg homologacji dla Passata AWX z 2002 roku bo nie chce mi się wierzyć że aż W 270km/H. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris-krzysztof Zgłoś #1457 Napisano 19 Listopada 2012 Buniek85 też stałem przed identycznym wyborem i wybrałem Uniroyal RainSport 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hulek84 Zgłoś #1458 Napisano 22 Listopada 2012 poszukuje opon na taki felunek co polecacie http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2796698740&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #1459 Napisano 22 Listopada 2012 Tak jak w cc - 215/50/17 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ponczek Zgłoś #1460 Napisano 28 Listopada 2012 Felgi piękne... Im niższy profil tym lepiej. Myślę że opony profil 50 to max ile będziesz w stanie tam założyć. Ewentualnie jakąś 40-tkę, ale to już chyba wtedy 18 cali już... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach